Peter Skov
-
avn
Re: Peter Skov
Det er jo desværre ikke første gang at vi ser en dansk spiller havne i samme situation som PSJ.
Gang på gang har en dansk spiller skrevet kontrakt med en udenlandsk klub i håbet om at kunne spille sig på det pågældende hold, men det har ofte vist sig at det kan de ikke, hvorefter de i medierne, med tudefjæset på, giver udtryk for deres utilfredshed.
De skulle måske stikke piben ind, arbejde hårdt for at opnå den plads på førsteholdet som de måske fortjener, og lige vente lidt længere, end f.eks PSJ, med at pylre over den manglende spilletid.
Jeg forstår ikke rigtig hvorfor spillerne ikke venter med at udtale sig til medierne, og taler med ledelsen først, det kunne jo være at de havde en forklaring på den manglende spilletid.
En af grundene til spillernes manglende spilletid kunne måske også være, at den danske superliga jo som regel, slet ikke er på samme niveau, som den klub de skifter til, og derfor kan der gå et stykke tid før spilleren når dette niveau.
Gang på gang har en dansk spiller skrevet kontrakt med en udenlandsk klub i håbet om at kunne spille sig på det pågældende hold, men det har ofte vist sig at det kan de ikke, hvorefter de i medierne, med tudefjæset på, giver udtryk for deres utilfredshed.
De skulle måske stikke piben ind, arbejde hårdt for at opnå den plads på førsteholdet som de måske fortjener, og lige vente lidt længere, end f.eks PSJ, med at pylre over den manglende spilletid.
Jeg forstår ikke rigtig hvorfor spillerne ikke venter med at udtale sig til medierne, og taler med ledelsen først, det kunne jo være at de havde en forklaring på den manglende spilletid.
En af grundene til spillernes manglende spilletid kunne måske også være, at den danske superliga jo som regel, slet ikke er på samme niveau, som den klub de skifter til, og derfor kan der gå et stykke tid før spilleren når dette niveau.
-
Klauzito
Når jeg nu læser dit indlæg så slår du meget på at DANSKERE tuder og de gør dit og dat.
Hvad sammenligner du med for at nå frem til at DANSKERE er sådan???
Hvad sammenligner du med for at nå frem til at DANSKERE er sådan???
-
avn
Jeg sammenligner ikke med noget, jeg konkluderer bare at sådan er det gået en del gange hvor danske spillere har signet med en udenlandsk klub, hvor niveauet er højere end i den danske liga.
-
YahooSeeker [Bot]
Danske spillere, IKKE DANSKERE
-
/Knudsen
Bænken...??
Han sad end ikke på bænken...!!!
Jeg synes måske også den træner er en smule ensporet og tysk...!!

Netop hjemvendt fra Bremen...4 skønne dage
Han sad end ikke på bænken...!!!
Jeg synes måske også den træner er en smule ensporet og tysk...!!
Netop hjemvendt fra Bremen...4 skønne dage
-
Altoriso
Nu er det vel heller ikke sådan at PSJ selv har henvendt sig til medierne...
Han er uden tvivl blevet interviewet, hvorefter journalisten nok har spurgt ham om han var glad for hans nuværende situation. Her har han så kommet med sin udmelding
Jan
Han er uden tvivl blevet interviewet, hvorefter journalisten nok har spurgt ham om han var glad for hans nuværende situation. Her har han så kommet med sin udmelding
Jan
-
Klauzito
Så du ved egentlig ikke om det er usædvanligt, om det er værre eller bedre med svenskere og nordmænd eller Brasillianere og Argentinere???
-
YahooSeeker [Bot]
Er det relevant Klauzito? Pointen er vel at danske spillere har svært ved at skifte den danske liga ud med bedre ligaer. Om andre nationaliteter har svært ved det også er vel egentlig irrelevant, mht. om det er fordi de skal være mere tålmodige når de kommer til en bedre liga?
-
Klauzito
Ja det synes jeg det er.
For har danskere svært ved det eller er det bare generelt svært???
Jeg kan ikke se fyrens pointe i dette når han så stærkt kører på at det er svært for danskere. Det er da klart at professionel fodbold er hårdt og det er svært at komme til en større klub og liga og sådan er det vist i alt her i livet!!!
For har danskere svært ved det eller er det bare generelt svært???
Jeg kan ikke se fyrens pointe i dette når han så stærkt kører på at det er svært for danskere. Det er da klart at professionel fodbold er hårdt og det er svært at komme til en større klub og liga og sådan er det vist i alt her i livet!!!
-
/Knudsen
PSJ fik ren besked...!!
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/2025370.html
Det lader til at han tager kampen op.
Synes godt nok den træner virker mystisk.
Nuvel Peter, vi ved bedre...!!
Det lader til at han tager kampen op.
Synes godt nok den træner virker mystisk.
Nuvel Peter, vi ved bedre...!!
-
Klauzito
Re: PSJ fik ren besked...!!
Gad vide om han har taget på siden han er kommet derned, for ellers har Neururer vel et problem i at have købt en spiller han mener bør tabe sig og ikke sagt dette til ham!
Lige nu ligger Bochum 4 point under stregen, mon ikke Neururer er jobsøgende når Bochum den 12. har tabt i Rostock???
Lige nu ligger Bochum 4 point under stregen, mon ikke Neururer er jobsøgende når Bochum den 12. har tabt i Rostock???
-
avn
Klauzito skrev: Så du ved egentlig ikke om det er usædvanligt, om det er værre eller bedre med svenskere og nordmænd eller Brasillianere og Argentinere???
Vi tager den lige en gang til, jeg er egentlig ret ligeglad med hvordan det er for argentinere, svenskere, nordmænd eller cubanere for den sags skyld.
Jeg kommenterede bare på hvorledes de danske spiller ofte agerer/klarer sig når de signer en ny klub.
Vi tager den lige en gang til, jeg er egentlig ret ligeglad med hvordan det er for argentinere, svenskere, nordmænd eller cubanere for den sags skyld.
Jeg kommenterede bare på hvorledes de danske spiller ofte agerer/klarer sig når de signer en ny klub.
-
Klauzito
avn skrev:
-------------------------------------------------------
> Klauzito skrev: Så du ved egentlig ikke om det er
> usædvanligt, om det er værre eller bedre med
> svenskere og nordmænd eller Brasillianere og
> Argentinere???
>
> Vi tager den lige en gang til, jeg er egentlig ret
> ligeglad med hvordan det er for argentinere,
> svenskere, nordmænd eller cubanere for den sags
> skyld.
> Jeg kommenterede bare på hvorledes de danske
> spiller ofte agerer/klarer sig når de signer en ny
> klub.
Og dertil siger jeg at det sikkert ikke er værre eller bedre end andre, det er bare sådan at professionel sport er! Man ser det også med svenskere og nordmænd.
Faktisk er den nationalitet der oftest falder igennem i udlandet brasillianere.
Så der er ikke noget galt med danskere!
-------------------------------------------------------
> Klauzito skrev: Så du ved egentlig ikke om det er
> usædvanligt, om det er værre eller bedre med
> svenskere og nordmænd eller Brasillianere og
> Argentinere???
>
> Vi tager den lige en gang til, jeg er egentlig ret
> ligeglad med hvordan det er for argentinere,
> svenskere, nordmænd eller cubanere for den sags
> skyld.
> Jeg kommenterede bare på hvorledes de danske
> spiller ofte agerer/klarer sig når de signer en ny
> klub.
Og dertil siger jeg at det sikkert ikke er værre eller bedre end andre, det er bare sådan at professionel sport er! Man ser det også med svenskere og nordmænd.
Faktisk er den nationalitet der oftest falder igennem i udlandet brasillianere.
Så der er ikke noget galt med danskere!
-
YahooSeeker [Bot]
Der ligger ikke noget i det!!! PSJ er fremragende målmand, og skal selvfølgelig være i startopstillingen!
Neururer kan være sikker på at fyrersedlen ligger lige for døren!
The-Ulv
Guldet til heden!
Neururer kan være sikker på at fyrersedlen ligger lige for døren!
The-Ulv
Guldet til heden!
-
faurby (Fcm)
Tjaaa i mine små øre lyder det bare som en dum undskyldning Med de kg han skal tabe,jeg synes det er meget mystisk at bruge penge på en landsholds reserve også sætter man ham på bænken.......det er da lidt amatør agtigt!!Jeg har sgu lidt ondt at Psj at han skal bruge så mange kræfter på at bruge sin tid på at skulle overbeviser deres træner og leder at det er ham som skal være i blandt de 11 i start opstillingen..........
Håber personligt at han kommer væk fra den klub af !!
Mvh.michael
Håber personligt at han kommer væk fra den klub af !!
Mvh.michael