Er skadeshelvedet startet igen.....?
-
Kent
Er skadeshelvedet startet igen.....?
3 spillere skadet efter første kamp i år....
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
Det lyder som noget vi har hørt før - især når det er glasben 1 + 2.
Er der nogen, der ved hvor alvorligt det er??
Kent
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
Det lyder som noget vi har hørt før - især når det er glasben 1 + 2.
Er der nogen, der ved hvor alvorligt det er??
Kent
Senest rettet af Kent 12. feb 2006, 10:07, rettet i alt 1 gang.
-
johnnynielsen
Re: Er skadeshelvedet startet igen.....?
Jeg tror bare ikke at Erik Rasmussen lader dem spille for en hver pris, så hvis de har de mindste ondt nogle steder, så vil han hellere lade dem sidde over...
Jeg ligger ikke så meget i det...
MIN MENING
Jeg ligger ikke så meget i det...
MIN MENING
-
Chap - FCM4EVER
Tror også bare at det er nogle småskavanker. Og eftersom vi er gået videre, er der ingen grund til at ha folk, der er ½skadet med.
-
NME
Men hvorfor er det ikke et eller andet ungt talent der får chancen istedet for at tage Thomasberg med ?
-
YahooSeeker [Bot]
Mon ikke man tager Thomasberg med fordi han rent faktisk vil kunne bruges hvis der skulle gå et eller andet galt? I tilfældet hvor en ny man ville skulle bruges vil det være fordi et eller andet er gået helt galt, og der er en erfaren mand nok det eneste rigtige valg? Giver det mening?
Iøvrigt så ved vi ikke noget om skaderne, men må håbe det er en konsekvens af at det nu er Trænerteamet og ikke spillerne der afgøre om de er klar. Hvis det er et udtryk for at truppen lige nu er så bred at ingen er uundværlige, og man derfor igen chancer tager med spillernes værktøj/Bentøj så synes jeg det er et overordenligt positivt signal.
Iøvrigt så ved vi ikke noget om skaderne, men må håbe det er en konsekvens af at det nu er Trænerteamet og ikke spillerne der afgøre om de er klar. Hvis det er et udtryk for at truppen lige nu er så bred at ingen er uundværlige, og man derfor igen chancer tager med spillernes værktøj/Bentøj så synes jeg det er et overordenligt positivt signal.
-
NME
Hekler skrev:
-------------------------------------------------------
> Mon ikke man tager Thomasberg med fordi han rent
> faktisk vil kunne bruges hvis der skulle gå et
> eller andet galt? I tilfældet hvor en ny man ville
> skulle bruges vil det være fordi et eller andet er
> gået helt galt, og der er en erfaren mand nok det
> eneste rigtige valg? Giver det mening?
Sådan som jeg lige forstår det du skriver, så vil det aldrig kunne betale sig at unge spillere med, når man har en der er mere erfaren.. Jeg vil da modsat mene at det netop er i en kamp som den imorgen man skal tage nogle unge folk med, og give dem chancen fordi vi mere eller mindre er videre..
-------------------------------------------------------
> Mon ikke man tager Thomasberg med fordi han rent
> faktisk vil kunne bruges hvis der skulle gå et
> eller andet galt? I tilfældet hvor en ny man ville
> skulle bruges vil det være fordi et eller andet er
> gået helt galt, og der er en erfaren mand nok det
> eneste rigtige valg? Giver det mening?
Sådan som jeg lige forstår det du skriver, så vil det aldrig kunne betale sig at unge spillere med, når man har en der er mere erfaren.. Jeg vil da modsat mene at det netop er i en kamp som den imorgen man skal tage nogle unge folk med, og give dem chancen fordi vi mere eller mindre er videre..
-
Peter Ross
Winston fik et riv i låret, derfor blev han udskiftet i pausen.
Claus Madsen er i gang med et skåne-program, og spiller derfor ikke i morgen.
Nikolai har haft ondt i ryggen i et par uger, men kunne godt spille, dog var kulden vist ikke så god ved ryggen (?!?)
Peter Ross
Claus Madsen er i gang med et skåne-program, og spiller derfor ikke i morgen.
Nikolai har haft ondt i ryggen i et par uger, men kunne godt spille, dog var kulden vist ikke så god ved ryggen (?!?)
Peter Ross
-
YahooSeeker [Bot]
Nej jeg mener når man må udtage en spiller i sidste time (Efter torsdagens kamp), så er det sansynligt at den spiller der kommer med, ikke skal bruges,men fylde på bænken. Hvis han så skal bruges, er det sikkert pga. en krisesituation.
Jeg er ikke helt sikker på hvordan reglen er i RL, men det er jo ikke som i ligaen hvor bænken er meget lille.
Jeg er ikke helt sikker på hvordan reglen er i RL, men det er jo ikke som i ligaen hvor bænken er meget lille.
-
tgjensen
Re: apropos skadeshelvede
Jeg talte 9 skadede spillere, da jeg var inde på OB's hjemmeside. Det er self. meget, men det vidner godt nok også om en tynd trup.
-
Mose
Det lyder meget fornuftigt med Madsen at han slipper for 3 kampe på en uge.
Ham skal vi holde i gang.
Ham skal vi holde i gang.