De enkelte spillere

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mose

De enkelte spillere

Indlæg af Mose »

Anders Rasmussen 9
Redder os med nogle kanon redninger i første halvleg, men det trækker ned at han har så dårlige udspark.

Rasmus Daugård 9
Fin deffensiv præstation hvor han var meget stabil. God til at gå med i spillet på velvalgte tidspunkter, men det trækker ned at han har så mange dårlige indlæg. Samlet set en fin kamp.

Winstoun Ried 8
En OK halvleg hvor han har en del gode indgreb. Han får ikke ramt bolden ved et hjørnespark hvilket giver Hammerby deres største chance, hvilket trækker lidt ned. Glæder mig til at se ham igen.

Magnus Troest 9-10
Som jeg ser det en fejlfri kamp, men også uden de store prangende elementer.

Nicolej Jørgensen 7-8
Blev overspillet en enkelt gang hvor det var ved at udvikle sig men var ellers rimelig idag selv om der var flere fejlafleveringer.

Claus Madsen 10
Spiller som vi ved han kan. Nu også på venstrekanten. Hvis han er skadesfri i foråret kan det blive rigtig godt.

Mikkel Thygesen 9-10
Spiller som en rutineret herre. Han har en fin kamp og hans arbejdsindsats er som altid helt forrygende.

A.Femi 9
Spiller en meget fin kamp rent deffensivt. Vælger konsekvent den nemme aflevering og vi får på den måde en spiller der mister meget få bolde. Må gerne bidrage lidt mere offensivt, men denne kamp er bestemt en af de bedre fra hans side. Han er altså kun 20 år og han kan nå at blive rigtig god. Spændende hvad FCM vælger. Hans kontrakt udløber til sommer (tror jeg).

Dennis Sørensen 6
FCMs dårligste spiller idag. Han brænder en stor chance men det er hvad der kan ske. Det der for alvor tænder mig af, er den måde han slår op i banen på midt i første halvleg. Han mister et skridt og stopper helt med at følge hans mand hvilket giver Hammerby en overtals situation der fører til deres anden kæmpechance i første halvleg. Kom igen Sørensen - det er en ommer.

Klaus Kærgaard 11-13

Kristian Bak 9
Dejlig vilje og energi hele vejen gennem kampen. Er med i mange ting, men hans dårlige afslutninger trækker lidt ned. Særligt hans langskud hvor han er helt alene igennem.

Leon Jessen ub

David Nielsen ub

Jesper Mikkelsen 7
Har ikke meget at lave i en halvleg hvor Hammerby havde givet op. Laver nogle dumme frispark der trækker lidt ned.

Samlet set en meget flot indsats der lover godt for foråret.

Mose der havde det meget koldt trods 4-1
Senest rettet af Mose 17. feb 2006, 22:49, rettet i alt 1 gang.

Kent

Re: De enkelte spillere

Indlæg af Kent »

Mose skrev:

>
> A.Femi 9
> Hans kontrakt udløber til sommer (tror jeg).

Inden kampen sagde Kent Hansen til sponsorerne, at kontrakten var forlænget med Femi - har dog ikke hørt det fra andre sider.

Kent

Lars EC

Indlæg af Lars EC »

Jeg er næsten helt enig i dine bedømmelser. Femi vil jeg dog give 10. Han vinder mange bolde og er god til at brede spillet ud.

Jeg var lige som Mose meget skuffet over Dennis Sørensen. Hans timing var helt væk og han lavede mange fejl. Men pyt med det så længe, der er andre til at tage over. Han har jo været vores bedste mand i mange kampe i denne sæson, så han kan godt tillade sig at tage en slapper i dag :-)

Kristian Bak ved jeg ikke helt hvad vi skal gøre med. Hvis han skal være angriber, så skal han være langt skarpere (Kærgaard). Dog fighter han godt, som Mose også siger.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Mht. Dennis Sørensen, så havde han da en fantastisk afslutning med hælen som målmanden kun lige kan parere, hvorefter Kærgård kunne sætte den ind.

Men måske er det rigtig nok at Ligalandsholdsturen koster i opstarten, for Bak virkede heller ikke helt oppe i omdrejninger.

kopien

Indlæg af kopien »

med hensyn til den situation så var det en flot afslutning ja, men det var da et målmands drop af dimensioner der gør at Kærgård hamrede den ind.. Målmanden har nogenlunde styr på det svage hælskud fra Denis hvorefter han decideret fumler den ud til en blank mand.. men Kærgård stod sku hvor han skulle igår, dejligt da vi har savnet en sådan mand,.. Hvis han kan tage bare lidt af det med til suppen ser det da en smule lysere ud..

Kopi..

Mose

Indlæg af Mose »

Det er åbenbart ikke alle der var skuffede over Dennis igår:

Lene Toksvig:

"I det hele taget var Dennis Sørensen et stort aktiv for FC Midtjylland gennem hele første halvleg, og han havde flere forsøg mod mål."

Det er altså utroligt så forskelligt fodbold kan opleves!

Rovsing

Indlæg af Rovsing »

Lars EC skrev:
-------------------------------------------------------
> Men pyt med det så længe, der er andre
> til at tage over. Han har jo været vores bedste
> mand i mange kampe i denne sæson, så han kan godt
> tillade sig at tage en slapper i dag :-)

Det er jeg altså noget uenig i. Der er ingen der kan gøre det så godt, at de kan tage en slapper i nogen kamp(, med mindre de ikke er på holdkortet naturligvis).

Dennis gør nogle gode ting, men mit indtryk er stadig at han er for doven i for mange situationer.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Nu så jeg ganske vist ikke kampen, men måttefølge en via RL live dækningen. Der stod der i den første halve time Dennis Sørensen på ret meget af det der foregik fra FCM af. Bl.a har han en del afslutninger.
Jeg har generelt også lidt svært ved at se Dennis som en doven spiller, dahan altid laver et meget stort arbeje i presspillet, og er en god første forsvarer som jeg ser det.

Det kan da godt være at man kan være utilfreds med hans præstation, men ligefrem at kalde ham doven???

Lars EC

Indlæg af Lars EC »

Det er slet ikke sådan min sætning skal forståes. Jeg mener bare, at han ikke var så god denne dag. Men han var absolut ikke doven. Han kæmpede helt sikkert for sagen. Men nogen fantastisk kamp spillede han ikke. Timingen var der ikke helt, men at han ikke lavede noget, det kan man ikke sige. Der var bare andre, der var bedre :-)

Toksvig

Indlæg af Toksvig »

Ja, det skrev jeg, Alene i første halveleg talte jeg en håndfuld afslutninger inden for kort tid. At det så var nogle sløsede afslutninger, efter min mening, er så en anden sag. Synes han forsøgte, men han ramte ikke dagen.......

Mose

Indlæg af Mose »

Hvordan kan du skrive, at han var et stort aktiv for FCM fordi han havde en del sløsede afslutninger. Det giver ingen mening.

Folk der kun ser dit referat tror jo at han havde afgørende indflydelse på resultatet selv om han i virkeligheden var FCMs ringeste spiller denne torsdag.

Det er dejligt når nogen som dig skriver lidt om kampene, men denne gang ramte du altså ved siden af.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Man kan jo godt være et godt aktiv selv om man har nogle sløsede afslutninger !

Jeg tror bare at du har fået set dig sur på ham i denne kamp, Mose :-)

Toksvig

Indlæg af Toksvig »

Jeg tror måske også at du har set dig lidt sur på ham. Ethvert hold har brug for spillere, som tager ansvar og forsøger at gøre noget fremadrettet. Og det synes jeg han gjorde. At andre så har en anden mening er jo en helt anden sag, og vi kan sikkert diskutere dette i lang tid. Men jeg synes ikke, han var så ringe. Som før skrevet - han forsøgte - og det er meget positivt, at han blev ved og blev ved. Men alle kan have en dårlig dag, men så dårlig synes jeg nu heller ikke han var

Besvar