FCM-Hammerby live....
-
figofan
FCM-Hammerby live....
spillet 27 min og stillingen er 0-0.
Indtil videre har Dennis brændt en direktør og Anders Rasmussen reddet os fra at komme bagud 0-1 med en feber redning
Indtil videre har Dennis brændt en direktør og Anders Rasmussen reddet os fra at komme bagud 0-1 med en feber redning
Senest rettet af figofan 9. feb 2006, 20:50, rettet i alt 1 gang.
-
NME
Re: FCM-Hammerby live....
Må indrømme jeg blev lidt skuffet da jeg hørte at det var AR der skulle stå. Men efter at speakeren at høre går det da indtil videre godt nok..
Men udover det lyder det til at det er en lidt halvkedelig kamp, dog med et lille FCM overtag..
Men udover det lyder det til at det er en lidt halvkedelig kamp, dog med et lille FCM overtag..
-
NME
Aab - Lyn 2-0
I modsætning til FCM's kamp er der anderledes gang i den Aalborg.. Aab er lige kommet foran 2-0, begge mål på forsvars fejl, den seneste af Lustü..
-
NME
Re: FCM-Hammerby live....
Sidder du og ser den på tv ?
Bemærk i øvrigt at jeg var hurtigst med målet
Bemærk i øvrigt at jeg var hurtigst med målet
-
NME
Re: 1-0
Efter hvad man kunne høre på kommentatoren var der også mere end bare almindelig jubel fra Kærgårds side efter målet.. Må også være noget af en forløsning for ham..
Men kunne være rart hvis han begynder at bombe, så kan de "etablerede" angribere jo begynde at kæmpe lidt for deres plads i startopstillingen.. Må da også betragtes lidt som et vink med en vognstang at hverken Frank eller David starter inde idag..
-
Lissau
Re: 1-0 - skal klaus spille?
MEner helt klart klaus må være foran i sær David i køen om de to pladser i front. David fighter men leverer ikke hvad der forventes af en angriber. Mål eller i det mindste nogle oplæg
-
Jesper BW1100
Re: 3-0 - Hattrick
Det er da det man kan kalde et super comeback. Det er vel næsten en debut! Ahh dejlig start på forårssæsonen