Hvem er den bedste ???
keeper
-
YahooSeeker [Bot]
keeper
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 28. jan 2006, 22:53, rettet i alt 1 gang.
-
Syrensen
Re: keeper
heinze... for mig slet ingen tvivl! han har klart virket mest sikker, håber snart vi får ham at se igen, og regner for den sags skyld heller ikke med at AR's kontrakt bliver forlænget
-
Gaston
Ola Tidman er i mine øjne den bedste. Han har været en fuldgod erstatning for Peter, og har som en af de få vist et niveau han kan være bekendt hele efteråret igennem!
-
Chap - FCM4EVER
Ola Tidman er helt klart den bedste. Derefter kommer Heinze og til sidst Anders Rasmussen. Da Anders Rasmussen stod på mål, syntes jeg der var alt for meget usikkerhed nede bagved. Og man så gang på gang, at Kristian Bak stod og skældte Anders ud, pga. han lavede fejl. Da Lasse Heinze stod, syntes jeg det fungerede godt. Hvert fald bedre end da Anders stod, så jeg glæder mig til at følge Lasses udvikling.
Så efter min mening skal Ola helt klart være 1. mand på posten og derefter Lasse Heinze.
Så efter min mening skal Ola helt klart være 1. mand på posten og derefter Lasse Heinze.
-
Ravnen
Ja jeg synes også Tidman har vist at han er god nok, og jeg er ikke i tvivl om at han nok skal overbevise os om sine kvaliteter i foråret.
Ellers er jeg overordentligt imponeret over Lasse Heinze, synes han virker til at have et meget stort potentiale. Han burde kunne give Tidman tæt konkurrence om pladsen
Ellers er jeg overordentligt imponeret over Lasse Heinze, synes han virker til at have et meget stort potentiale. Han burde kunne give Tidman tæt konkurrence om pladsen
-
Bjørn
Jeg ved ikke om jeg synes FCM har de bedste målmænd i verden. umiddelbart vil jeg faktisk sige at Andreas Isaksson i Rennes og Peter Cech i Chelskij er langt bedre end FCMs målmænd..
Skal man nu så absolut vælge at diskutere FCMs keepere kan der i mine øjne ikke være tvivl om at Heinze er den bedste mens Tidman og Rasmussen vel næsten er overhalet af Weinkoff. Hverken OT eller Ar har i hvert fald vist noget som helst det sidste halve års tid og det virker som om det er ved at være på tide at give HEinze tillid og en starter plads.
Skal man nu så absolut vælge at diskutere FCMs keepere kan der i mine øjne ikke være tvivl om at Heinze er den bedste mens Tidman og Rasmussen vel næsten er overhalet af Weinkoff. Hverken OT eller Ar har i hvert fald vist noget som helst det sidste halve års tid og det virker som om det er ved at være på tide at give HEinze tillid og en starter plads.
-
Kasper_Nielsen
Jeg synes pt. at Ola er det bedste førstevalg hvorefter jeg mener, at Lasse Heinze er et superfarligt alternativ.
Lasse Heinze har et kæmpe potentiale og han er ung - Han bliver helt sikkert fremtiden i FCM. Der var et tidspunkt i sidste sæson, hvor både Anders og Ola var skadet, hvor Heinze så stod 3-4 kampe. En af disse kampe var mod Brøndby, som vi vandt 3-1. Jeg har sjældent set en ung målmand/debutant spille så uimponeret mod et Brøndby hold, som var i superform.
Så jeg mener helt sikkert det vil være en god idé, ikke at forlænge med Anders og så satse fuldt ud på Ola og Heinze.
Lasse Heinze har et kæmpe potentiale og han er ung - Han bliver helt sikkert fremtiden i FCM. Der var et tidspunkt i sidste sæson, hvor både Anders og Ola var skadet, hvor Heinze så stod 3-4 kampe. En af disse kampe var mod Brøndby, som vi vandt 3-1. Jeg har sjældent set en ung målmand/debutant spille så uimponeret mod et Brøndby hold, som var i superform.
Så jeg mener helt sikkert det vil være en god idé, ikke at forlænge med Anders og så satse fuldt ud på Ola og Heinze.
-
weinkouff
Tak for tilliden til Jesper...
Det vil glæde os meget at følge Både jesper og de ANDRE HOLD I fcm..
Jsper er SÅ stolt over at han skal med SAS Ligaen til syden.. det er meget stort når man er så ung som vi er.. så at vare en af ynglingespillerne allerede skal med
Det vil glæde os meget at følge Både jesper og de ANDRE HOLD I fcm..
Jsper er SÅ stolt over at han skal med SAS Ligaen til syden.. det er meget stort når man er så ung som vi er.. så at vare en af ynglingespillerne allerede skal med