Sivebæk og Weinkouff udtaget til U18 landsholdet..
-
weinkouff
Sivebæk og Weinkouff udtaget til U18 landsholdet..
Hej ...
I en opgangstid hvor DBU også udtager FCM'er ( Dennis og Kriatian Bak ) TILLYKKE , vil jeg lige informeret om at Christian Sivebæk og Jesper Weinkouff er udtaget til det U18 landshold som deltager i en international turnering i portugal i uge 6..
Der spilles mod: Rumænien, Portugal og Belgien...
Såfremt I er interesseret skriver jeg gerne et lille referat til jer jer, når turneringen er igang..
Hilsen
Marian Weinkouff ( Jesper's mor )
I en opgangstid hvor DBU også udtager FCM'er ( Dennis og Kriatian Bak ) TILLYKKE , vil jeg lige informeret om at Christian Sivebæk og Jesper Weinkouff er udtaget til det U18 landshold som deltager i en international turnering i portugal i uge 6..
Der spilles mod: Rumænien, Portugal og Belgien...
Såfremt I er interesseret skriver jeg gerne et lille referat til jer jer, når turneringen er igang..
Hilsen
Marian Weinkouff ( Jesper's mor )
Senest rettet af weinkouff 13. jan 2006, 17:36, rettet i alt 1 gang.
-
calleburn
Re: Sivebæk og Weinkouff udtaget til U18 landsholdet..
det er jeg sikker på vi rigtig gerne vil have du gør.! jeg vil i hvert fald..
-
Ravnen
Tak for infoen, og skriv endelig. Det er dejligt du holder os opdateret 
-
weinkouff
Tak for det...
I hører videre når turneringen går igang og jeg modtager referater fra Jesper..
Turneringen spilles således:
Torsdag den 09. feb. kl. 15.00 Rumænien - Danmark
Torsdag den 09. feb. kl. 15.00 Portugal - Belgien
Fredag den 10. feb. kl. 15.00 Rumænien - Belgien
Fredag den 10. feb. kl. 15.00 Portugal - Danmark
Søndag den 12. feb. kl. 09.30 Belgien - Danmark
Søndag den 12. feb. kl. 11.00 Portugal - Rumænien...
Mange hilsner fra
Marian Weinkouff
I hører videre når turneringen går igang og jeg modtager referater fra Jesper..
Turneringen spilles således:
Torsdag den 09. feb. kl. 15.00 Rumænien - Danmark
Torsdag den 09. feb. kl. 15.00 Portugal - Belgien
Fredag den 10. feb. kl. 15.00 Rumænien - Belgien
Fredag den 10. feb. kl. 15.00 Portugal - Danmark
Søndag den 12. feb. kl. 09.30 Belgien - Danmark
Søndag den 12. feb. kl. 11.00 Portugal - Rumænien...
Mange hilsner fra
Marian Weinkouff
-
Dahl Nielsen
"Siv" og "Danmarks bedste keeper" på U/18-landsholdet
Først til dig, Miriam, mange gange TILLYKKE med din søns udtagelse...!! Du må virkelig være stolt af ham - ligesom vi fans selvfølgelig også er det!!
Også et stort tillykke til Christian.
Personligt vil jeg være rigtig glad for opdateringer i løbet af turneringen, og det er dejligt at du vil opdatere os. Mange TAK for det!!
Igen tillykke til "Siv" og "DK's bedste keeper".. Det er slet ikke ufortjent..!
Dahl Nielsen
Også et stort tillykke til Christian.
Personligt vil jeg være rigtig glad for opdateringer i løbet af turneringen, og det er dejligt at du vil opdatere os. Mange TAK for det!!
Igen tillykke til "Siv" og "DK's bedste keeper".. Det er slet ikke ufortjent..!
Dahl Nielsen
-
fadlaa
ja især når nu ikke klubben finder det interessant nok til, at informere via fcm.dk. Jeg er lidt træt af at skulle følge vore unge talenters bedrifter via andre homesites end fcm.dk. Synes ikke det harmonere særligt godt med klubben generelle satsning på ungdommen.
Men jeg har da fundet ud af at vores DK mestre i ynglinge spiller træningskamp mod AGF. Datoen har jeg ikke endnu
-
Nielsen
De spiller den 4/2, som du også kan læse på fcm.dk
Måske du skulle tjekke der, inden du brokker dig !
http://www.fcmidtjylland.dk/default2.asp?newsID=2762
Måske du skulle tjekke der, inden du brokker dig !
http://www.fcmidtjylland.dk/default2.asp?newsID=2762
-
Hoffmann
Nielsen skrev:
-------------------------------------------------------
> De spiller den 4/2, som du også kan læse på
> fcm.dk
> Måske du skulle tjekke der, inden du brokker dig
> !
>
> http://www.fcmidtjylland.dk/default2.asp?newsID=27
> 62
Tror nu ikke det var kampdatoen han brokkede sig over.. Han savner vist nærmere en opfølgning på kampene samt bla. nyheden som Weinkouff startede denne tråd med..
Hoffmann/nu ikke ryger!
-------------------------------------------------------
> De spiller den 4/2, som du også kan læse på
> fcm.dk
> Måske du skulle tjekke der, inden du brokker dig
> !
>
> http://www.fcmidtjylland.dk/default2.asp?newsID=27
> 62
Tror nu ikke det var kampdatoen han brokkede sig over.. Han savner vist nærmere en opfølgning på kampene samt bla. nyheden som Weinkouff startede denne tråd med..
Hoffmann/nu ikke ryger!
-
Altoriso
Nu er de jo rimeligt faste på det hold, så det er måske lidt plat at skrive hver gang de bliver udtaget.. Man kan også risikere at overfodre med de samme nyheder
-
fadlaa
Måske du skulle sætte dig ind i tingene før du svare. eller i det mindste læse mit indlæg. Havde du gjort det, ville du vide at det er generelle informationer. I stedet henviser du et link om ligalandsholdet?????
Hvis du læser trådens overskrift: Sivebæk og Weinkouff udtaget til U18 landsholdet. Så jeg forstår ikke din sammenblanding
Jeg taler om ynglinge og juniorer og udtagelser til div landshold. Har fundet følgende links som viser eksempler lidt om hvilken type nyheder jeg kunne tænke at få om vores største talenter
http://www.agf.co.dk/docs/aktuelt/Indho ... sp?id=3221
http://www.agf.co.dk/docs/aktuelt/Indho ... sp?id=3216
http://www.agf.co.dk/docs/aktuelt/Indho ... sp?id=3230
-
fadlaa
Det er naturligvis et spørgsmål om, hvilken interesse man har i at vide hvem der er udtaget til div landshold. Men skal man følge din argumentation om når der er tale om "faste" landsholdsspillere er det ikke nødvendigt at offentligøre det. Mener du dermed at det er kun værd at nævne hvis der er nye spillere som er udtaget. Det forstår jeg ikke rigtigt. Konsekvensen vil jo være at Per A kun nævner de nye i truppen i forhold til sidste samling?? Jeg håber jeg har misforstået dit argument.
-
Denis Egebæk
Re: Sivebæk og Weinkouff (+OT)
Hej Marian,
jeg synes det ville være fedt hvis du skriver lidt herinde løbende som sidst Jesper var på landsholdet. Jeg takker på forhånd.
Jeg vil lige nævne at også Magnus Troest er landsholdsaktuel idet han deltager i en træningstur med U19 landsholdet på Cypern i næste uge.
jeg synes det ville være fedt hvis du skriver lidt herinde løbende som sidst Jesper var på landsholdet. Jeg takker på forhånd.
Jeg vil lige nævne at også Magnus Troest er landsholdsaktuel idet han deltager i en træningstur med U19 landsholdet på Cypern i næste uge.
-
Nielsen
-
Nielsen
Jeg syntes faktisk der er ok informationer om talenterne, ikke at jeg ikke gerne så mere, men syntes faktisk det er ok, der er faktisk næste altid kampreferat fra drenge, junior og ynglinge holdene, der står om nye talenter der er optaget mm.
Desuden kommer der jo snart en ny hjemmeside, så mon ikke nyheds strømmen bliver endnu bedre i forbindelse med den, det tror jeg.
Desuden kommer der jo snart en ny hjemmeside, så mon ikke nyheds strømmen bliver endnu bedre i forbindelse med den, det tror jeg.