CSKA stadig interesseret i David Nielsen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Rasmus

Re: CSKA stadig interesseret i David Nielsen

Indlæg af Rasmus »

jeg syntes også at David er en meget vigtig spiller for os, men 5mil lyder rimeligt.

jeg tror ikke nødvendigvis at vi skal ud og købe en erstatning for david, KBN har jo nærmest overtaget hans plads i angrebet, hvilket har har gjordt med stor overbevisning. + Calus Madsen er en udemærket angriber (har dog ik styr på om han er skadet)

så giv os de 5mil... så har vi noget at handle for inden næste sæson

Brian

Indlæg af Brian »

Jeg så egentligt helst, at vi venter 1/2 år med at sælge nogen spillere.
Efter en efterårssæson med jævnt dårligt spil og resultater, bør vi holde på stamspillerne og får styr på skaderne.
Og efter en forårssæson med succes på banen, bør vi også kunne få en bedre pris for de pågældende spillere. Er David 5 mill. værd nu, kunne han sagtens være 10 værd. efter 10-12 mål i løbet af foråret. Så med mindre vi får et bud vi ikke kan sige nej til, så lad os vi få skrevet en 4 års kontrakt med Thyge, og ellers holde på det vi har.

Kim

Indlæg af Kim »

Var det ikke Dynamo Moscow der var tæt på at signe ham Sociadad spilleren? eller er CSKA nye på banen?

BW #456

PS: Undskyld mig - men har David niveauet til CSKA???

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

De har i hvertfald fået en anden hovedsponsor, men der er bare det, at det koster 1 mio. $, hvis man vil være sponsor for dem :-)

Jeg mener at have læst i Herning Folkeblad, fra dengang vi mødte dem, at de havde 12 sponsorer, hvilket alligevel giver 12 mio. $ (= ca. 72 mio.)

Så de skal nu nok have rigeligt med penge, men jeg tror helt ærligt de stiler højere end David Nielsen.

Peter Ross

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Det er i hvertfald hvad Onside har skrevet, men det er jo også svært at holde styr på alle Moskva-klubberne (specielt for Onside).

Bold.dk skriver det er Spartak Moskva, men jeg tror under alle omstændigheder, at CSKA går efter en anden end David til at starte med, nu når de alligevel ikke var efter Nihat :-)

Peter Ross

Mose

Derfor tror jeg de er efter David

Indlæg af Mose »

CSKA er spiller for spiller langt bedre end FCM men de havde altså et alvorligt problem med deres engagement og viljestyrke imod os.

Måske søger de den vildskab der er i David og som han fint viste mod CSKA.

CSKA har iøvrigt en meget smal trup, og det er jo muligt at David bliver købt som en garderingsspiller.

Kan vi få solgt en spiller som David for 4-6 mil. har vi økonomisk sikret sæsonen, og det er bestemt ikke uvæsentligt i en spillemæssigt dårlig sæson.

Kan vi holde på simon, bak og thyge så er det OK at sælge David. Faktisk lidt af et kanonsalg hvis det ender med salg.

jj

Re: Derfor tror jeg de er efter David

Indlæg af jj »

Efter min mening, har David Nielsen ikke levet op til nær de forventninger, som man beretiget havde til ham, da han begyndte i FCM.

Derfor kan et salg også kun kaldes for et rent lykketræf, specielt hvis man kan få 5 - 10 mill kr for ham.

Jeg mener, at et salg af ham ikke får de store spillemæssige virkninger, han har været meget skadet i efteråret og ikke formået at gøre den virkelige klasseforskel som hans høje forventeligt beretiger et krav om.

Vi kan desuden ikke nå det store i denne her sæson, så scor kassen på David og red økonomien ved at spare lønnigerne fra to spillere, hvis tid som spiller på topplan er ved at være forbi eller i det mindste ikke er blevet vist i FCM.

Eistorp - BW#1830

Indlæg af Eistorp - BW#1830 »

Hvis David smutter, kan vi næsten lige så godt, bare stille med 10 mand i forsvaret resten af sæsonen. Kun Dennis Sørensen har kunne matche ham (åh gud hvilken præstation iøvrigt) hvad angår målscoren i efterårets kampe.

Jeg håber virkelig at David bliver i FC Midtjylland, eller at ledelsen får disket op med en ny angrebsspiller hurtigst muligt. Det sidste ser jeg iøvrigt også meget gerne, selvom David bliver.

Meng(AGF)

Indlæg af Meng(AGF) »

Jeg vil være ganske imponeret, hvis FCM formår at hive mere end 5 mio ind for DN. Faktisk synes jeg 5 mio vil være et godt salg. På den anden side afhænger det også i høj grad af, hvor ivrige atagerne er, hvis en rig ru

DN er en fighter og indpisker, men ud over det har han da været noget af en skuffelse for jer, vil jeg mene. Hans største bedrift har vist været at sikre, at Lindrup blev taget ud af efterårssæsonen :-)

Nu er jeg ikke ude i noget gengældelses-angreb :-), men kunne man ikke forestille sig, at David Nielsen har en form for klausul der gør, at han relativt billigt kan få et sidste udlandseventyr?

Og mht. erstatning for David Nielsen, så koster Graulund vel kun 2-3 mio. Han har samme attitude på banen som DN, men er bare mere målfarlig. Naturligvis håber jeg at i ALDRIG nogen sinde får Graulund, men sådan er der så meget :-)

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Tvivler på David har en alt for lav klausul med den løn han (formentlig) hæver om måneden.. Men ja. 5 mil ville være et ok salg, og 6-8 ville være godt!

Besvar