Billeder Julefrokost

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Anni

Billeder Julefrokost

Indlæg af Anni »

Nu er de 6 billeder fra julefrokosten, der duede, kommet online. Inden nogen begynder at spørge til antallet - kontra alle de billeder, der blev taget, vil jeg gerne komme med en kommentar til dem.

Da Fru Sild og jeg kørte til julefrokost, blev der indkøbt 2 engangskameraer ved den lokale købmand, samtidig medbragte vi mit kamera, hvor der var 9 billeder tilbage.

Alle billeder blev "skudt" af, hvilket skulle blive til et antal på ca. 60 stk.

Da Fru Sild fik fremkaldt sine to film, var der så at sige ikke et eneste billede der duede. Begrundelsen var, at kameraerne var blevet opbevaret forkert ved forhandleren eller var for gamle.

Det var jo lidt træls, men selv hvis vi havde gidet klage over det til købmanden, havde vi jo ikke fået nogen billeder fra julefrokosten alligevel, den var jo overstået.

Så var der mine 9 billeder.

Jeg arvede for 2 år siden et kamera fra min svigerdatter med film i. Min svigerdatter er snedig, så hun regnede med, at jeg hurtigt tog de sidste 9 billeder, og så betalte for fremkaldelsen af hendes også. Men det gjorde jeg ikke før til julefrokosten, hvor min film så også var blevet lidt halvgammel.

Det betød, at der var 2 af mine billeder, der var taget oven i hinanden. De er såmænd meget sjove at se på. På det ene er der en person, der svæver rundt, som en anden engel, over Helle og Maria, mens de synger. På det andet synger de samme unge damer, mens personerne ved et af bordene er afbilledet på deres trøjer, og på samme billede står/sidder der personer fra den anden ende af lokalet :o) Så det var hele 3 motiver på et billede.

Så derfor var der kun 6 billeder tilbage, der duede.

Dem, der er gode til at regne, vil så sige, at 2 + 6 giver 8, så hvor er billede nr. 9?

Tja, det kunne jeg ikke nænne at offentliggøre af hensyn til Kopi's omdømme :o)

/Anni

Senest rettet af Anni 5. jan 2006, 12:51, rettet i alt 1 gang.

kopien

Re: Billeder Julefrokost

Indlæg af kopien »

hehe, det er i sikker forvaring hjemme i Kopi's skuffe..

Men Anni det var sku en hyggelig aften:O) også selvom man bliver forsøgt lokket til stripshows og bliver overfaldet af dig og fru sild;)

Ej gas, vi havde et barg af en fest og jeg glæder mig allerede til næste år:)

Besvar