Sammy Youssouf fritstillet

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Martin

Sammy Youssouf fritstillet

Indlæg af Martin »

Kunne han ikke være en mulighed... Husker ham som ret giftig sammen med Zidan :)

http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=4776
Senest rettet af Martin 4. jan 2006, 18:08, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: Sammy Youssouf fritstillet

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Til hvad?

Poulsgaard

Indlæg af Poulsgaard »

Til at hjælpe til i Loungen efter kampen, der er altid pisse travlt.

Poulsgaard

Tapia

Indlæg af Tapia »

Hvorfor fanden skal du altid være så negativ?

Jeg synes Martin foreslår en fornuftig spiller som kan forstærke et utroligt uskarpt angreb og som tilmed er gratis. Hvilket er fint eftersom det ikke lader tiil at vi skal bruge en formue på markedet i pausen. Men nåååh nej. Almægtige Hekler vender fingeren ned. Så duer han jo ikke.
Jeg er fuldstændig ligeglad med at du åbenbart ser alle 2. holdet og 3. holdets kampe. Du er IKKE alvidende. Du bestemmer ikke hvad folk skal mene.

Jeg synes dit niveau på debatten har været faldende igennem flere år, og efterhånden har du vel kun et mål her, og det er at ødelægge det for alle andre. Det er da pisse irreterende.

- Og for at komme tilbage til Sammy Yossouf. Jeg synes han er en utroligt god angriber. Hurtig og kropstærk, men samtidig med en fornuftig målmæse.
Jeg tror han ville gøre det godt sammen med både Frank Kristensen og David Nielsen.

Poulsgaard

Indlæg af Poulsgaard »

[OT]: Hvis jeg skal være ærlig så er det vist dig der lyder lidt negativ.

Er det ikke rimeligt at alle har lov til at komme med deres mening (og begrundelse herfor) her på graven ?

Jeg vil ikke til at pille Martins indlæg i stykker, det ville ellers ikke tage lang tid ;) men et ordsprog siger som man råber i skoven får man svar...... og det var vist hvad Martin fik i dette tilfælde...
[/OT]

Men tilbage til Sammy, så er der ved at være længe siden jeg har set ham, så jeg ved ikke, hvordan han har udviklet sig. Men jeg skal da blive mere end almindelig overrasket, hvis har har løftet sit niveau så meget at han kan bliver andet end bænkevarmer i FCM.

Poulsgaard

johnnynielsen

Indlæg af johnnynielsen »

Jeg støtter også dette... Mener helt sikkert at Sammy Y. kan bruges i FCM, vi har snart ikke råd til at sige nej..

Martin

Re: Re: Sammy Youssouf fritstillet

Indlæg af Martin »

Poulsgaard skrev:
-------------------------------------------------------
> : Hvis jeg skal være ærlig så er det vist dig der
> lyder lidt negativ.
>
> Er det ikke rimeligt at alle har lov til at komme
> med deres mening (og begrundelse herfor) her på
> graven ?
>
> Jeg vil ikke til at pille Martins indlæg i
> stykker, det ville ellers ikke tage lang tid ;)
> men et ordsprog siger som man råber i skoven får
> man svar...... og det var vist hvad Martin fik i
> dette tilfælde...
>
>
> Men tilbage til Sammy, så er der ved at være længe
> siden jeg har set ham, så jeg ved ikke, hvordan
> han har udviklet sig. Men jeg skal da blive mere
> end almindelig overrasket, hvis har har løftet sit
> niveau så meget at han kan bliver andet end
> bænkevarmer i FCM.
>
> Poulsgaard

For at snakke niveau var det bare en konstatering af, at Sammy er fri mand... Det er da ufattelig negativ at sige til hvad - Hekler ved udemærket godt, hvad Sammy er ( angriber )... Om han så er negativ eller positiv er så ikke mit ansvar at tage stilling til; men synes også der er mange negative aspekter herinde efterhånden, hvor folk bliver pillet ned uden grund... Ikke at jeg roser mit indlæg for være bredt eller noget, men måske lige så meget for at sætte gang i et eller andet her i agurktiden...

Jeg synes da bestemt Sammy har vist, at han sagtens kan score mål... At han så ikke lige falder i smagen hos sin nye træner er da ærgelig for ham, men jeg ser ham ihvertifald gerne i FCM, og tror heller ikke han vil komme til at varme bænk idet tilfælde at han skulle ende her...

Jakobs

Indlæg af Jakobs »

Martin skrev

"Kunne han ikke være en mulighed... Husker ham som ret giftig sammen med Zidan :)"

Poulsgaard, du kan altså ikke bare pille dette indlæg ned. Manden kommer med et foreslag om en angriber, og som han husker det, er SY ret giftig. Martins definition af giftighed kan du ikke lave om på. Det er meget muligt du har en anden mening om hvad "ret giftigt" er.

Desuden har FCM bestemt ikke det helt store at prale af mht til efterårets angrebspræstation - i mine øjne.

Personligt har jeg ikke den store kendskab til SY, men han skal være meget ringe, hvis han ikke matcher de nuværende angriberes præstation.

FCM-tilhængerskaren er blevet så stor, at der IKKE kan være enighed om alt!

mvh JAkobs

Poulsgaard

Indlæg af Poulsgaard »

Hvor kommenterer jeg Martins indlæg. Jeg skriver netop at jeg IKKE vil pille i det !

Jeg kommenterer Tapias udfald om at alle skal have lov til at give deres mening til kende, samtidig med at han fordømmer at Hekler udtaler sig.

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan Hekler kan hidse så mange op. Guderne skal vide at Hekler ikke kommer med til min fødselsdag, men han har vel lov til at have sine meninger som alle andre. Vi kan altid diskutere dem, men han har vel lige så meget lov til at fremføre dem som vi andre.

POulsgaard

Tapia

Indlæg af Tapia »

Alle har lige præcist lov til at have deres mening. Jeg er bare træt af at Hekler ALTID skal svare på en arrogant og overlegen måde. Dette indlæg er jo langt fra det første af den slags han har lavet.
Hvis det her efterhånden er standarden fra hans side synes jeg helt ærligt han skulle holde sin kæft. Jeg synes virkeligt ikke han bidrager med meget på forum længere.

Jakobs

Indlæg af Jakobs »

"Jeg vil ikke til at pille Martins indlæg i stykker, det ville ellers ikke tage lang tid ;) men et ordsprog siger som man råber i skoven får man svar...... og det var vist hvad Martin fik i dette tilfælde... "

Undskyld, men så ved jeg ikke hvad du mener med: "det ville ellers ikke tage lang tid"

Men det kan ikke svare sig at diskutere enkeltheder.

Jeg holder med Martin, og synes måske nok at Hekler var lige spids nok i sit (argumentløse) svar.

Så skal der vist ikke koges mere suppe på "kritik af andre" fra min side.

Godaften

Jens Mikkelsen

Indlæg af Jens Mikkelsen »

Jeg kan kun grine af dit meget begrundede indlæg. Tilsynelande så kender du utrolig meget til Sammy's form og spil på det seneste, det er da den eneste grund til at man kan afvise mandet så hurtigt.

Som jeg husker det så var han en OK angriber og han var også meget giftig sammen med Zidan og det kræver en del, da den lille egypter ikke afgav mange bolde.

Halkjær

Indlæg af Halkjær »

Ja der skulle åbenbart ikke andet end dette uinteligente svar til for at vække graven.

Hvad angår Youssouf, så kan det vel ikke skade og tage ham til prøvetræning

Leifcool

Indlæg af Leifcool »

12 mål for AB på en sæson er vel ok, men han har ikke spillet meget på det sidste. Jeg holder på David og FARLIGE FRANK

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg kan kun støtte martin, FCM har vist ikke råd til at være kræsne med det man har vist de seneste SAS liga kampe mon ikke næsten ALLE pladser trænger til at blive tunet lidt, så velkommen Sammu Youssouf

Besvar