Søren Jensen fra VFF til FCM ?
-
casper89
Re: Søren Jensen fra VFF til FCM ?
Jeg er helt enig med jakob88 i at det ville være en de bedste løsninger til vores backproblemer. Søren Jensen er et stort talent og har en stor fremtid foran sig, mens at Lindkvist er klart det bedste alternativ til højreback, eftersom at han er hurtig, pasningssikker, god i offensiven og så han også masser af gode år tilbage af sin fodboldkarriere.
FORZA FC!!!
FORZA FC!!!
-
E!
Ravnen skrev:
-------------------------------------------------------
> Tja alt kan vel tænkes, specielt nu hvor Kølbæk i
> går lod det sive at Gjosevski stopper
Det kom ikke som den store overraskelse, da han kun var på en halvårlig kontrakt, og stort set ikke har spillet
> Tja alt kan vel tænkes, specielt nu hvor Kølbæk i
> går lod det sive at Gjosevski stopper
Det kom ikke som den store overraskelse, da han kun var på en halvårlig kontrakt, og stort set ikke har spillet
-
Egebjerg
Peter Ross> Du har ret i at de fleste spillere er meldt klar når vi starter op igen, men det er da stadig faretruende at vi som det eneste hold i ligaen har SÅ mange skader.
Vi er nødt til at gardere os mod et sådan skadescenarie, så kan man altid diskutere om det er træningsmetoden eller andre faktorer der er afgørende.
Ved godt vi nu har fået tilknyttet en fysisk træner, men indtil andet er bevist er vi nødt til at gøre truppen så bred som muligt.
At hele holdet ikke præsterer kan jeg og andre ikke bruge til noget. Der skal derimod gøres noget, og det gør man ofte ved at tilføre holdet nyt blod.
Vi er trods alt det hold der er gået næstflest (tror jeg) mål ind imod, og skulle det fuldstændig stemme overens med vores placering skulle vi jo ligge 2. sidst.
Vi kan jo godt score mål (ikke for mange ved jeg) problemet er at vi lukker ALT for mange ind.
Ege
Vi er nødt til at gardere os mod et sådan skadescenarie, så kan man altid diskutere om det er træningsmetoden eller andre faktorer der er afgørende.
Ved godt vi nu har fået tilknyttet en fysisk træner, men indtil andet er bevist er vi nødt til at gøre truppen så bred som muligt.
At hele holdet ikke præsterer kan jeg og andre ikke bruge til noget. Der skal derimod gøres noget, og det gør man ofte ved at tilføre holdet nyt blod.
Vi er trods alt det hold der er gået næstflest (tror jeg) mål ind imod, og skulle det fuldstændig stemme overens med vores placering skulle vi jo ligge 2. sidst.
Vi kan jo godt score mål (ikke for mange ved jeg) problemet er at vi lukker ALT for mange ind.
Ege
-
YahooSeeker [Bot]
jakob88 skrev:
> Jeg synes nu ikke Lindkvist var så ringe på
> venstre back....
>
> Men jeg håber hvis vi signer Søren Jensen at vores
> backs besættes således:
>
> Venstre Back = Søren Jensen
>
> Højre Back = Ulrik Lindkvist
Jeg håber virkelig at ER trækker Bak ned i forsvaret igen og smider Lindkvist op i angrebet, han er en rigtig god angriber
> Jeg synes nu ikke Lindkvist var så ringe på
> venstre back....
>
> Men jeg håber hvis vi signer Søren Jensen at vores
> backs besættes således:
>
> Venstre Back = Søren Jensen
>
> Højre Back = Ulrik Lindkvist
Jeg håber virkelig at ER trækker Bak ned i forsvaret igen og smider Lindkvist op i angrebet, han er en rigtig god angriber
-
Jesper BW1100
Stop nu med at flytte rundt på spillerne.. Lindkvist har været fænomenal i det defensive og derfor skal han blive dernede!
-
YahooSeeker [Bot]
Jesper BW1100 skrev:
> Stop nu med at flytte rundt på spillerne..
> Lindkvist har været fænomenal i det defensive og
> derfor skal han blive dernede!
kan man flytte Bak kan man vel også flytte Lindkvist
har du set ham helt fremme???????????????
> Stop nu med at flytte rundt på spillerne..
> Lindkvist har været fænomenal i det defensive og
> derfor skal han blive dernede!
kan man flytte Bak kan man vel også flytte Lindkvist
har du set ham helt fremme???????????????
-
Halkjær
Rolig nu med de spørgsmålstegn.
Og kan man flytte Lindkvist kan man vel også flytte Tidman op på en højrekant. Nej, spøg til side, men der må jo være en grænse.
Jeg synes Lindkvists vildskab er vigtigt defensivt, så jeg mener hans fysisk prægede spil passer bedst på en højre eller venstre back.
Og kan man flytte Lindkvist kan man vel også flytte Tidman op på en højrekant. Nej, spøg til side, men der må jo være en grænse.
Jeg synes Lindkvists vildskab er vigtigt defensivt, så jeg mener hans fysisk prægede spil passer bedst på en højre eller venstre back.
-
Jesper BW1100
Skovsen skrev:
> kan man flytte Bak kan man vel også flytte
> Lindkvist
> har du set ham helt fremme???????????????
Nej det har jeg ikke, og med hans defensive kvaliteter i mente har jeg ærlig talt heller ikke lyst!
> kan man flytte Bak kan man vel også flytte
> Lindkvist
> har du set ham helt fremme???????????????
Nej det har jeg ikke, og med hans defensive kvaliteter i mente har jeg ærlig talt heller ikke lyst!
-
Egebjerg
Søren Jensen fra VFF til FCM? dette handler tråden om, hvis i fortsat skal diskutere hvorvidt diverse spillere skal spille andre steder, kan i så ikke oprette en tråd med emnet?
Ege
Ege
-
Peter Ross
Nyt rygte...
http://www.foreveragf.dk/forum/viewthre ... ead_id=897
Det ville ikke gøre mig noget, hvis han ender der.
Peter Ross
http://www.foreveragf.dk/forum/viewthre ... ead_id=897
Det ville ikke gøre mig noget, hvis han ender der.
Peter Ross
-
YahooSeeker [Bot]
Jammen er vi ikke enige om at dt må være nu GF skal rykke ned? Please!