farvel PIMPONG

Om FC Midtjylland og Black Wolves
E!

Re: Pimpong er stor!

Indlæg af E! »

Kasper_Nielsen skrev:
-------------------------------------------------------
> Claus: Tak for hvilke mål? Hvor mange mål har han
> lige scoret i de seneste 5½ år ?

Statistik FC Midtjylland:
Årstal Kampe Mål
1999-2000 3 0
2000-2001 16 1
2001-2002 22 6
2002-2003 40 5
2003-2004 26 4

Hvilket gi'r 16 før denne sæsson, med målet mod Aab er vi oppe på 17

Sømanden

Indlæg af Sømanden »

der hvor jeg vil hen er at din sammeligning med et firma ikke holder. Det vil den gøre i nogle henseende. Men lige præcis fankulturen, som det her vel handler om kan ikke sammenlignes. Kommer selfølgelig an på om du arbejder et sted der har en fanklub? gør du det må du gerne lige sende mig en mail så jeg kan sende mit cv.
Forlader en spiller en klub som pimp har gjort, mener især hans præstation efter det blev offentligjort, så er man ikke populær.

Poulsgaard

Indlæg af Poulsgaard »

Hvad fa... har det forhold at klubben har en fanklub med det at gøre???

Det er da i orden at du er træt af at han smutter, det skal guder da vide at jeg også er, men du kan da ikke bebrejde Pimpong at han gør det!!

Specielt efter den behandling han fik af Ørgaard.

Poulsgaard

Sømanden

Indlæg af Sømanden »

er jo ligesom dig der sammeligner din arbejdsplads med pimps! Men vi snakker nok lidt ved siden af hinanden. Fik jo først den kolde skulder af ørgaard efter han proklamerede at han skred, uden at give ngt som helst til den klub der opdagede ham og udviklede ham.

Nielsen

Indlæg af Nielsen »

Hvilken behandling fra Ørgaard, er det du hentyder til ?
Er det at han for knap 2 år siden, fik at vide, at han var fjerde valg i truppen af udlændinge udenfor EU, om man derfor gerne så ham solgt ?

Sømanden

Indlæg af Sømanden »

ja puhadadada sådan at få at vide at man ikke er god nok til holdet. Han gjorde jo så det at han viste lidt klubfølelse og mandshjerte, er jo netop derfor det er så irreterende at han i den grad har underpræsteret i siden han skrev med FCK, og kæmpede sig tilbage.

Simon

Indlæg af Simon »

E! skrev:
> Kasper_Nielsen skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Claus: Tak for hvilke mål? Hvor mange mål har
> han
> > lige scoret i de seneste 5½ år ?
>
>
> Statistik FC Midtjylland:
> Årstal Kampe Mål
> 1999-2000 3 0
> 2000-2001 16 1
> 2001-2002 22 6
> 2002-2003 40 5
> 2003-2004 26 4
>
> Hvilket gi'r 16 før denne sæsson, med målet mod
> Aab er vi oppe på 17

Plus at han scorede 8 mål i sidste sæson, så det må give 25 i alt!

Poulsgaard

Indlæg af Poulsgaard »

Nej alene det forhold at Ørgaard truede ham med at han ville komme på bænken, hvis ikke han ville skrive på en kontrakt.

Nu vil jeg ikke gå i en diskusion omkring forsætlig underpræstation.
Jeg mener at Pimpong har vist fin fight og motivation når han har været på banen. Han har ikke spillet bedre eller dårligere end gennemsnittet i dette efterår.

Hvorfor er det så svært at forstå at foldboldspillere også er mennesker der vil behandles lige som alle andre. Det er først når man gør den til overmennesker man forventer det guddommelige af dem !

Nielsen

Indlæg af Nielsen »

Det er da indelysende at man gør en spiller opmærksom på, han hvis han ikke ønsker at forlænge, men heller vil vente for at smutte på en fri transfer, at han ikke skal forvente meget spilletid. Det er jo en forretning som drives, hvor man er afhængig af spillersalg, lige såvel som resultater.
Samtidig, skal man også tænke på fremtiden. Og ønsker en spiller ikke at forlænge, så er der jo ingen fremtid i ham.

Egebjerg

Indlæg af Egebjerg »

Så stor er han altså heller ikke ;-)

http://www.fcm.dk/default2.asp

1,73 gør ikke en kæmpe....

Ege

Sømanden

Indlæg af Sømanden »

Poulsgaard skrev:
> Nej alene det forhold at Ørgaard truede ham med at
> han ville komme på bænken, hvis ikke han ville
> skrive på en kontrakt.
>
> Nu vil jeg ikke gå i en diskusion omkring
> forsætlig underpræstation.
> Jeg mener at Pimpong har vist fin fight og
> motivation når han har været på banen. Han har
> ikke spillet bedre eller dårligere end
> gennemsnittet i dette efterår.
>
Så skal du nok ikke komme med din mening om emnet!!!

> Hvorfor er det så svært at forstå at
> foldboldspillere også er mennesker der vil
> behandles lige som alle andre. Det er først når
> man gør den til overmennesker man forventer det
> guddommelige af dem !

Selfølgelig har de samme behov som os andre, mad og drikke kærlighed og alt det der gejl.
Men jeg går altså ikke på arbejde velvidende at en af de ting jeg får min for er at glæde en stor fanskare og der poulsgaard, som jeg forgæves har prøvet at forklare dig, ligger forskellen på en proff fodboldspiller og dig og mig. De er jo hver især idoler. Når jeg føler mig i min gode ret til at enten buh eller heppe på en spiller er det jo ikke sammenligneligt med at du sviner en DSB arbejder til fordi han ikke sørger for at togene kører til tiden.

/Knudsen

Indlæg af /Knudsen »

Men samtidigt er det vel også et spørgsmål om resultater.
Så undskyld mig, men Ørgård skal da gerne ikke blande sig i Eriks holdopstilling.
Hvis han har Pimpong til rådighed, så skal han vel bruge ham.
Jeg fryser heller ikke en af mine bedste spillere ud selvom jeg personligt mener han er en idiot. Hvordan ville folk have set det hvis det havde været Zidan som havde stået i den situation.
Så tror jeg at de fleste havde bedt Ørgård om at blande sig udenom i beslutningerne om hvem der skal spille eller ej. For Zidans store ego til trods så leverede han det som skabte resultater. Men Zidan var Ørgårds guldæg, som han gerne selv ville af med, og derfor var det anderledes. Ørgård mente/mener måske ikke at Pimpong kan få kontrakt i udlandet, og derfor føler han at Pimpong svigter klubben, ved at få en kontrakt i FCK. Men han har leveret nøjagtig det som man kan forvente.
Ørgård er direktør, og en rigtig god en af slagsen, når han ellers blander sig udenom de sportslige overvejelser på banen.
Jeg tvivler på at der står noget om i hans kontrakt at han er berettiget til at bestemme overfor Erik om den ene eller anden skal spille.
Og derfor skal han også lade være med at lukke den slags ud. For mig at se er det udelukkende for at skabe et dårligt billede om en af de mest loyale spillere i klubbens historie, der har valgt at søge nye udfordringer.
Og det ser ud til at han har fået held til det nogle steder...!!

Poulsgaard

Indlæg af Poulsgaard »

Enig

Og kan man samtidig fortænke Pimpong i at ville have et arbejde ??

Nielsen

Indlæg af Nielsen »

Nu er det jo Ørgaard, der er Sportsdirektør så det er ham som er ansvarlig for de sportslige målsætninger og kontrakter, og derfor er han vel i sin god ret til at presse på for at få en kontrakt på plads.

Det er ihvertfald min mening.

Poulsgaard

Indlæg af Poulsgaard »

Sømanden skrev:

> Så skal du nok ikke komme med din mening om

Fordi jeg ikke ved om det er bevist at Pimpong ikke har spillet op til sit bedste dette efterår, kan jeg ikke kommentere beskyldningerne mod ham om at han er iloyal ???

Lad os nu koncentrere os om det jeg kommentere og det at der gøres udfald mod Pimpong, som jeg mener har gjort det man kan forvente af spillere generelt i dag.

> emnet!!!
> Selfølgelig har de samme behov som os andre, mad
> og drikke kærlighed og alt det der gejl.
> Men jeg går altså ikke på arbejde velvidende at en
> af de ting jeg får min for er at glæde en stor
> fanskare og der poulsgaard, som jeg forgæves har
> prøvet at forklare dig, ligger forskellen på en
> proff fodboldspiller og dig og mig. De er jo hver
> især idoler. Når jeg føler mig i min gode ret til
> at enten buh eller heppe på en spiller er det jo
> ikke sammenligneligt med at du sviner en DSB
> arbejder til fordi han ikke sørger for at togene
> kører til tiden.
>
>

og fordi at han er dit idol skal han opføre sig som det passer dig ??

Du kan også skælde en DSB mand ud, hvis han ikke passer sit job, men det er ikke det vi diskutere her. Det er om Pimpong kan tillade sig at skifte til FCK. og det er her vi er uenige, så er den vist ikke længere.

Kan du i øvrigt så fortælle mig, hvornår det ville være ok at han skifter?
-Når han har scoret 100 mål
-når han er over 25
-hvis han tilbagebealter den løn han har fået udbetalt

HVad skal der til ??

Poulsgaard

Besvar