Her er mit bud på 2006

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Altoriso

Re: Her er mit bud på 2006

Indlæg af Altoriso »

Der vil naturligvis altid opstå situationer, hvor han ikke kan nå tilbage, så det derved bliver de andre der skal tage sig af det, men det bør de også kunne klare !
Det er vel lidt det samme der sker med feks Roberto Carlos i Real Madrid

Husk på at de fleste mål trods alt opstår fordi forsvaret laver "fejl"

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Kasper_Nielsen skrev:
-------------------------------------------------------
> Altoriso:
>
> Ja, Zidan er pisse ringe fordi han ikke får noget
> spilletid?

Nu skrev jeg jo Zidane, som spiller i Real Madrid :-)

"Vores" Zidan er jo super god for tiden, eller i hvert fald igår hvor han scorede og derudover kom på rundens hold !

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Jeg skriver ikke backerne skal slagtes....

Det er blot en konstatering af, at det har kostet at skulle forsvare med 3 spillere når modstanderen er kommet i kontra....

Men jeg mener stadig at vore nuværende backs ikke gode nok.......

Når Lindkvist er tilbage kan det være forsvaret kommer til at være mere stabilt igen, for vi har specielt manglet en god spiller på venstre back pladsen

Mose

Indlæg af Mose »

Leon gjorde det rimeligt som venstre back. Han er altså kun 19 år og kunne være vores fremtidige kanon-venstreback. Men det kræver spilletid og udvikle sig.

Tænk blot på Skoubo, Allan Bak og Barslund. De var heller ikke ret gode i deres helt unge år.

Arff

Indlæg af Arff »

Jamen så er spørgsmålet : Hvad er han købt til ? de havde også Lindkvist endgang !

pdole

Indlæg af pdole »

Nu har jeg kun tjekket på dr.dks hjemmeside hvilke spillere der har kontrakt udløb til sommer, så ret mig hvis jeg tager fejl! De skriver at Rathe kontrakt udløber....men er han ikke allerede på kontrakt i Sønderjydske? Nå, men her er hvad jeg mener, ledelsen skal gøre i henhold til de forskellige spillere!

Cap. Hansen:
- Ser jeg gerne forlænge med et 1 - 1½ år. På sine bedste dage er han en super klasse spilfordeler...og jo de dage er der endnu(synes f.eks. han var super da han kom ind i pausen mod Välarenga)

Daugaard:
- Selvfølgelig skal der forlænges med ham.

Madsen:
En af mine favorit spillere, ser ham gerne blive - men bentøjet er desværre ikke til det...Han skal dog have chancen for, at vise jeg tager fejl det næste halve års tid.

Gjosevski:
Farvel...

A. Rasmussen:
Farvel...

Skriver:
Der kan jeg skrive store set det samme som hos Madsen - men håber dog at Skriver bliver tilknyttet klubben på den ene eller anden måde i fremtiden.

Rathe:
I så fald han stadig er på kontrakt i FCM, så skal han videre. Vi har en del spillere der både er bedre og har mere fremtid i sig end Rahte.

Møller:
Han er jo stadig ung og jeg har kun set ham en 3-5 gange, men han har ikke overbevist mig om, at han har klassen til at spille i superligaen. Mener der er mere fremtid i Reid og Troest.

Rasmus Hansen:
Har jeg også kun set ganske lidt. I 2. halveg mod Välarenga gjorde han det fint, og ud over det har jeg kun set ham i indskiftningsroller på 5-10 min. nogle fågange...Jeg vil derfor ikke bedømme om der er fremtid i ham.

Ud over disse spillere har jeg mine tvivl angående Mikkelsens fremtid på holdet. Jeg synes ikke han er god nok. Han gjorde det fint i et års tid(sidste sæson), men før det var han skrækkelig --> og synes han det sidste halve år har ramt det niveau igen..

Opsamling:
Forlængelser: Hansen, Daugaard, (Madsen) & (R. Hansen)
Ud: Rasmussen, Gjosevski, Rathe, Møller, & Skriver(desværre)

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Øh det mener jeg også jeg har skrevet ( måske i et andet indlæg )

Han skulle være en meget offensiv back - det mente man måske ikke at Ulrik var

Derudover kunne man forestille sig at han skulle tage kampen med Ulrik op om pladsen, hvilket jo vel førte til at Ulrik kom over på den anden backplads !

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Pdole:

Er enig i meget af det.

Man hvad angår Michael Hansen har han allerede viet sin fremtid til et ejendomsmæglerfirma. Så vidt jeg er informeret stopper han efter denne sæson pga det.

Hvad med at sende Leon Jessen tilbage på udviklingsstadiet. Han hører efter min mening ikke hjemme i førsteholdstruppen.

Vinding

Indlæg af Vinding »

Han burde slet ikke være i betragtning til en plads på holdet.

Vinding

HauG

HOLDET 2006!!!!!

Indlæg af HauG »

på mål:
træner: ER ass:TT

Ola tidman
reserve: lasse heinze

Forsvar:

ulle, winston, troest, Thøgersen (hentes på danmarksserien i grenaa if)
Reserver: Mikkensen, møller, daugaard
Ud: skriver, nicola

midtbanen:
Dennis, Bak, thyge, simon p
Reserver: traore, r hansen, sivebæk, femi, svenne mf...
Ud: m hansen, glasben, pimpomg,

angreb:

Frank/david og poku (hvis ikke collins må spille)

Reserver: kærgaard, frank/david, jungbloodt,

Arff

Re: HOLDET 2006!!!!!

Indlæg af Arff »

NEJ !
Claus Madsen er en af de bedste spillere på holdet , ved ogodt at han er meget skadet , men han er være og holde på !!

Så faldt jeg ligeover det her !
http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=152037

HauG

Indlæg af HauG »

jeg er enig i at CM er god og at han mod OB kæmpede og fightede hele vejen.

Men syntes han alt for ofte er skadet. Vil gerne vi kunne beholde ham, men så skal han efter min mening have en løn efter hvor meget han spiller. Muligvis bygge en kontrakt hvor han får en lav grund løn og så kan komme på en middelløn hvis han spiller halvdelen af kampene og en god løn hvis han er fast mand. Desværre vil en sådan kontrakt muligvis presse ham til at spille selv om han ikke er 100% klar, men det er den risiko man/han må løbe.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Hvorfor er det lige du vil hente en venstreback fra Grenå's DS hold ? Hvis han virkelig var så god, mon så ikke han var blevet hentet for længst ? Eller måske det er dig selv ?

Jeg kan heller ikke forstå din disposition med Poku på toppen ? Han har intet vist i gennem 1½ år, så hvad skulle tale for en start-plads ?

Peter Ross - Poku, du kan købe mad i Netto !

HauG

Indlæg af HauG »

min venstreback fra grenaa er ment som en joke, alle taler om at hente søren bla bla fra VFF, jeg ser bare ikke det store lys i ham. Derfor mener jeg at min studiegruppekammerat fra ASB kunne være lige så god...

Mht. poku, ja så er der langt mellem han viser noget, men generelt tror jeg ikke man får noget ud af at give en spiller chancen 19min her og 23min der. Jeg ville gerne se ham spille 3-4kampe fra start, vise at man har tiltro til ham og hvis han så flopper så fint nok, så er han bare ikke bedre og må derfor daffe når der er kontraktudløb. Men ørgaard snakkede ellers meget om hans talent da han blev hentet, jeg syntes bare ikke han har fået de chancer til at bevise noget som han har fortjent. Syntes at pim i sin tid fik mange chancer og meget tid inden han slog igennem.

JesperK

Indlæg af JesperK »

Hahaha! Batigol! Klasse.

Jeg er enig og tror også på stilstand. Vi har ikke penge til nogen, der er gode nok og samtidig har det vist sig mange gange, at tillid til de spillere, der er - sammen med nogle dygtige folk omkring (trænere, medspillere osv) åp sigt giver rigtig gode resultater og indimellem konge resultater.
Hvor udskældt var DS fx ikke sidste sæson.

Det er vigtigt at ha øje for potentionalet i spillere, mere end deres nuværende performance, som holdmæssigt ihf ikke er for go.
Derfor tror jeg også de fleste faste og unge får forlænget ret snarligt og ryger der nogen, bliver det fordi FCM får et tilbud de ikke kan sige nej til - enten på en af de, der har kontraktudløb til sommer eller - hvis større tilbud - på en af U21 spillerne.

Der er jo nok nogen, har har lugtet nogen, eftersom både Leon og Kahlenberg gør det fornuftigt i forholdvis store klubber.
Men håber sgu vi kan beholde dem.

Besvar