Men nok om det !
mega træls vi taber
-
Arff
Re: Dommer præstation
Vi giver ikke skylden til NOGLE dommer, eller jeg gør i hvertfald IKKE , og tror heller ik Salmo gør ! Men han var fandme pisse dårlig og så kan du sige hvad DU vil ! Og så er det så skrevet under overskriften: Dommer præstation
Men nok om det !
Men nok om det !
-
Pacman
I giver måske ikke dommeren skylden med jeres ordlyd, men mellem linierne giver i da ham skylden.
I Claus Madsen situationen er der da ikke straffe. Det er almindelig kamp om bolden. I så fald skal der giver 10-15 straffespark i hver kamp.
Tag en kiks som Sømanden siger og tag de farvede briller af.
p.s har i glemt situationen hvor Stokholm i straffesparksfeltet bliver forhindret i at komme frem til et indlæg?.
I Claus Madsen situationen er der da ikke straffe. Det er almindelig kamp om bolden. I så fald skal der giver 10-15 straffespark i hver kamp.
Tag en kiks som Sømanden siger og tag de farvede briller af.
p.s har i glemt situationen hvor Stokholm i straffesparksfeltet bliver forhindret i at komme frem til et indlæg?.
-
Kasper M
i fatter det bare ikke. Det eneste vi siger er at dommerens præstation var undermiddel igår. Dermed siger vi ikke at der ikke at han kun dømte mod FCM. Og om der var straffespark eller ej ved jeg ikke. Jeg så bare fra Nordea at det lignede et straffespark.
Læs hvad vi skriver ordentligt før i svarer !
Læs hvad vi skriver ordentligt før i svarer !
-
Sømanden
jeg har aldrig selv været nogen engel med hensyn til at brokke sig ove dommeren både som aktiv og som tilskuer. Men det viser sig altid at være fuldstændigt nytteløst, så personligt kan jeg ikke se formålet med denne subtråd.
Er sådan en pubertetsting at skulle brokke sig over dommeren efter en kamp hvor ens hold underpræstere.
Kan ikke lade være med at spørge om I ville ha skrevet dette indlæg hvis vi havde vundet 5-0...... Kan i det skal jeg nok lade være med at antyde at i mellem linierne forsøger at give dommeren nogen af skylden.
Ville i ikke skrive indlægget hvis vi havde vundet 5-0 så kan i forvente at modtage en hel rulle prizen chokoladekiks og en ko at skylle ned med
Er sådan en pubertetsting at skulle brokke sig over dommeren efter en kamp hvor ens hold underpræstere.
Kan ikke lade være med at spørge om I ville ha skrevet dette indlæg hvis vi havde vundet 5-0...... Kan i det skal jeg nok lade være med at antyde at i mellem linierne forsøger at give dommeren nogen af skylden.
Ville i ikke skrive indlægget hvis vi havde vundet 5-0 så kan i forvente at modtage en hel rulle prizen chokoladekiks og en ko at skylle ned med
-
Arff
Det er en del af at være en god lønnet dommer som tjener rigtig gode penge på at domme fodbold kampe , så må man tage presset og være stor nik til og erkende sine fejl !
Det er fair nok du har din menning , men så lad dog have vores menning når vi respekter din menning !
Det er fair nok du har din menning , men så lad dog have vores menning når vi respekter din menning !
-
Nicolai Kammersgaard
Sømanden skrev:
-------------------------------------------------------
> jeg har aldrig selv været nogen engel med hensyn
> til at brokke sig ove dommeren både som aktiv og
> som tilskuer. Men det viser sig altid at være
> fuldstændigt nytteløst, så personligt kan jeg ikke
> se formålet med denne subtråd.
> Er sådan en pubertetsting at skulle brokke sig
> over dommeren efter en kamp hvor ens hold
> underpræstere.
> Kan ikke lade være med at spørge om I ville ha
> skrevet dette indlæg hvis vi havde vundet
> 5-0...... Kan i det skal jeg nok lade være med at
> antyde at i mellem linierne forsøger at give
> dommeren nogen af skylden.
Selvfølgelig ville vi ikke have klaget hvis vi havde vundet 5-0 fordi så var det jo kun kosmetisk men det straffe OB lavede lige inden pausen sagde selv TV3 var der og set oppe fra Nordea så er den jo klokke klar. Der er forskel på 2-1 og 1-1 enig? Det var ikke til at vide hvordan forløbet havde været hvis vi havde fået det straffe.
Desuden synes jeg ikke JM skal klandres for 2-1 målet fordi han sparker bolden væk, men desværre stod Junior i vejen.
Nicolai Kammersgaard
Claus B havde åbenbart ret.
> jeg har aldrig selv været nogen engel med hensyn
> til at brokke sig ove dommeren både som aktiv og
> som tilskuer. Men det viser sig altid at være
> fuldstændigt nytteløst, så personligt kan jeg ikke
> se formålet med denne subtråd.
> Er sådan en pubertetsting at skulle brokke sig
> over dommeren efter en kamp hvor ens hold
> underpræstere.
> Kan ikke lade være med at spørge om I ville ha
> skrevet dette indlæg hvis vi havde vundet
> 5-0...... Kan i det skal jeg nok lade være med at
> antyde at i mellem linierne forsøger at give
> dommeren nogen af skylden.
Selvfølgelig ville vi ikke have klaget hvis vi havde vundet 5-0 fordi så var det jo kun kosmetisk men det straffe OB lavede lige inden pausen sagde selv TV3 var der og set oppe fra Nordea så er den jo klokke klar. Der er forskel på 2-1 og 1-1 enig? Det var ikke til at vide hvordan forløbet havde været hvis vi havde fået det straffe.
Desuden synes jeg ikke JM skal klandres for 2-1 målet fordi han sparker bolden væk, men desværre stod Junior i vejen.
Nicolai Kammersgaard
Claus B havde åbenbart ret.
-
Peter Ross
Måske var der straffe på Claus Madsen, men det kan være ligegyldigt, når han tog bolden med armen lige inden.
Peter Ross
Peter Ross
-
Altoriso
Nicolai Kammersgaard skrev:
> Selvfølgelig ville vi ikke have klaget hvis vi
> havde vundet 5-0 fordi så var det jo kun kosmetisk
> men det straffe OB lavede lige inden pausen sagde
> selv TV3 var der og set oppe fra Nordea så er den
> jo klokke klar. Der er forskel på 2-1 og 1-1 enig?
> Det var ikke til at vide hvordan forløbet havde
> været hvis vi havde fået det straffe.
> Desuden synes jeg ikke JM skal klandres for 2-1
> målet fordi han sparker bolden væk, men desværre
> stod Junior i vejen.
>
> Nicolai Kammersgaard
> Claus B havde åbenbart ret.
Det er nu ikke min opfattelse at TV3 kommentatorerne mente at der var straffe..
Det kunne måske være dømt, men så havde det efter min opfattelse været et meget tyndt straffe
> Selvfølgelig ville vi ikke have klaget hvis vi
> havde vundet 5-0 fordi så var det jo kun kosmetisk
> men det straffe OB lavede lige inden pausen sagde
> selv TV3 var der og set oppe fra Nordea så er den
> jo klokke klar. Der er forskel på 2-1 og 1-1 enig?
> Det var ikke til at vide hvordan forløbet havde
> været hvis vi havde fået det straffe.
> Desuden synes jeg ikke JM skal klandres for 2-1
> målet fordi han sparker bolden væk, men desværre
> stod Junior i vejen.
>
> Nicolai Kammersgaard
> Claus B havde åbenbart ret.
Det er nu ikke min opfattelse at TV3 kommentatorerne mente at der var straffe..
Det kunne måske være dømt, men så havde det efter min opfattelse været et meget tyndt straffe
-
Kasper M
Prøv nu at forstå at vi ikke giver ham skylden for noget. Vi siger bare at hans præstation var under middel. Vi havde sikkert tabt alligevel hvis vi havde en anden dommer. Men man kan da godt sige at dommeren dømte under middel uden give ham skylden for noget. fat hat sømand !
-
Altoriso
Dommeren præsterede bestemt ikke at dømme specielt godt i den kamp, men det er jo også meget logisk, at når ens hold ikke klarer det så godt, så er man mere tilbøjelig til at finde fejl hos feks dommeren...
-
Altoriso
Arff skrev:
> Det er en del af at være en god lønnet dommer som
> tjener rigtig gode penge på at domme fodbold kampe
> , så må man tage presset og være stor nik til og
> erkende sine fejl !
Jeg tror ikke du skal regne med at dommerne tjener ret mange penge på at dømme fodboldkampe....
> Det er en del af at være en god lønnet dommer som
> tjener rigtig gode penge på at domme fodbold kampe
> , så må man tage presset og være stor nik til og
> erkende sine fejl !
Jeg tror ikke du skal regne med at dommerne tjener ret mange penge på at dømme fodboldkampe....
-
Pacman
Hvad er så pointen med indlæget?.
Hvis dommeren er "ringe" over for begge hold så fatter jeg ikke meningen med "dommer indlæget".
Det er lettere at give skylden til alt og alle andre end der hvor fejlen ligger. At spillerene spiller under niveau eller at ambitionerne er skudt over mål er en ting. Men altid at påpege en tvivlsom sitiuation i en kamp for afgørende er sku for lavt.
Kom ind i kampen.
Hvis dommeren er "ringe" over for begge hold så fatter jeg ikke meningen med "dommer indlæget".
Det er lettere at give skylden til alt og alle andre end der hvor fejlen ligger. At spillerene spiller under niveau eller at ambitionerne er skudt over mål er en ting. Men altid at påpege en tvivlsom sitiuation i en kamp for afgørende er sku for lavt.
Kom ind i kampen.
-
Kasper M
Så læs nu ordenligt efter nu. Læs det 3-4 gange så du er helt med hvad det var vi startede med at diskutere. Det er dommerens Præstation vi diskutere. Ikke at det er hans skyld vi tabte og at han var betalt af OB eller noget som helst andet end hans præstation. Vi sager bare at hans præstation var undermiddel og jeg har dermed IKKE sagt at det er hans skyld vi taber eller noget som helst. Forstået??? Nu synes jeg at jeg har skrevet det tydeligt nok.
Men læs det 3-4 gange pacman og sømand så i forstår hvad vi har diskuteret.
Men læs det 3-4 gange pacman og sømand så i forstår hvad vi har diskuteret.
-
Sømanden
kunne være fedt hvis du svarede på mit spørgsmål istedet for at lege pædagog Kasper M.
Havde vi vundet 5-0 havde du lavet dit indlæg?
Havde vi vundet 5-0 havde du lavet dit indlæg?