Lørdagens Prematch Pubcrawl Warmup er totalt på skinner!
-
YahooSeeker [Bot]
Lørdagens Prematch Pubcrawl Warmup er totalt på skinner!
De mange tilsagn jeg har fået på forhånd fra folk der vil deltage har være nok til at jeg på mine blødende knæ, og med tårer i øjnene har kunnet overbevis Fox & Hounds om at lukke os ind og holde OB ude. Lige nu er et kvalificeret gæt at vi når vi når Fox vil være mellem 50 og 80. kom og vær med til at gøre mine forhåbninger til virkelighed.
Programmet er fortsat det som mange allerede har set bl.a. på de flyer´s der har været delt ud de sidste kampe:
9.30 Bailieys Pub
10.00 George and the Dragon
11.00 Spinderokken
12.00 Toget til Herning.
12.25 City Cafeén
13.00 Fox & Hounds
15.20 Bybus til Messecenteret
15.45 ankomst til BW lokalerne
Kom og mød Elementerne og bliv en af os!
Elementerne blev født i forbindelse med sidste kamp mod Viborg. En lørdag hvor optakten havde været en pressemeddelelse fra FCM´s nye direktør Claus Bertelsen, der bl.a. sagde: ” De fortjener slet ikke, at elementer, som jeg ikke vil kalde fans, laver konkurrerende aktiviteter med det slet skjulte formål at lave ballade.” Læs selv hele pressemeddelelsen her: http://www.fcmidtjylland.dk/default2.asp?newsID=2729
Vi er nogen der føler os som elementer hvis det er målestokken, hvad med dig?
Idéen bag Elementerne er ikke at starte en alternativ fanklub. Vi vil bare gøre noget af det som mange efterspørger og som BW ikke kan, lige nu i hvert fald.
Elementer er ikke noget i sig selv, men når de samles så sker der noget. Vi er ikke en fast gruppe men noget der manifestere sig når folk samles. Elementerne er aktivitet. Vi er hvad vi gør. Når vi gør det!
Derfor kan Elementernes nye 2005 halstørklæde også kun erhverves hvis man er med til et arrangement, fx som det lørdag.
Hele Idéen med Prematch Pubcrawl Warmup er at give forskellige FCM fans der normalt ikke kommer i kontakt med hinanden, en mulighed for at mødes. Sidste gang tilbagemeldingerne fra ”pøblen” J at det var fedt at møde nogle andre folk man ikke havde set før. Der er alt fra dem der synger højst på Nordea til sponsors der normalt sidder bag glas, og alt indimellem. Det er vel ikke et segment særligt mange der kan føle sig udenfor?
I denne tråd vil jeg gerne se både tilsagn fra folk der møder op, samt beretninger fra nogen af dem der var med sidst.
Vel Mødt lørdag d. 3/12
/Hekler
Programmet er fortsat det som mange allerede har set bl.a. på de flyer´s der har været delt ud de sidste kampe:
9.30 Bailieys Pub
10.00 George and the Dragon
11.00 Spinderokken
12.00 Toget til Herning.
12.25 City Cafeén
13.00 Fox & Hounds
15.20 Bybus til Messecenteret
15.45 ankomst til BW lokalerne
Kom og mød Elementerne og bliv en af os!
Elementerne blev født i forbindelse med sidste kamp mod Viborg. En lørdag hvor optakten havde været en pressemeddelelse fra FCM´s nye direktør Claus Bertelsen, der bl.a. sagde: ” De fortjener slet ikke, at elementer, som jeg ikke vil kalde fans, laver konkurrerende aktiviteter med det slet skjulte formål at lave ballade.” Læs selv hele pressemeddelelsen her: http://www.fcmidtjylland.dk/default2.asp?newsID=2729
Vi er nogen der føler os som elementer hvis det er målestokken, hvad med dig?
Idéen bag Elementerne er ikke at starte en alternativ fanklub. Vi vil bare gøre noget af det som mange efterspørger og som BW ikke kan, lige nu i hvert fald.
Elementer er ikke noget i sig selv, men når de samles så sker der noget. Vi er ikke en fast gruppe men noget der manifestere sig når folk samles. Elementerne er aktivitet. Vi er hvad vi gør. Når vi gør det!
Derfor kan Elementernes nye 2005 halstørklæde også kun erhverves hvis man er med til et arrangement, fx som det lørdag.
Hele Idéen med Prematch Pubcrawl Warmup er at give forskellige FCM fans der normalt ikke kommer i kontakt med hinanden, en mulighed for at mødes. Sidste gang tilbagemeldingerne fra ”pøblen” J at det var fedt at møde nogle andre folk man ikke havde set før. Der er alt fra dem der synger højst på Nordea til sponsors der normalt sidder bag glas, og alt indimellem. Det er vel ikke et segment særligt mange der kan føle sig udenfor?
I denne tråd vil jeg gerne se både tilsagn fra folk der møder op, samt beretninger fra nogen af dem der var med sidst.
Vel Mødt lørdag d. 3/12
/Hekler
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 2. dec 2005, 21:42, rettet i alt 1 gang.
-
Thomas Lund
Re: Lørdagens Prematch Pubcrawl Warmup er totalt på skinner!
Hekler skrev:
-------------------------------------------------------
>
> Idéen bag Elementerne er ikke at starte en
> alternativ fanklub. Vi vil bare gøre noget af det
> som mange efterspørger og som BW ikke kan, lige nu
> i hvert fald.
Hvad er det "BW" ikke kan? (og hvad menes der her med BW, da det vel for mindst 90 % af deltagerne i arrangementet gælder at de rent faktisk selv er en del af BW?)
> Elementerne er aktivitet. Vi er hvad vi
> gør. Når vi gør det!
Jamen hvad gør i så?
> Hele Idéen med Prematch Pubcrawl Warmup er at
> give forskellige FCM fans der normalt ikke kommer
> i kontakt med hinanden, en mulighed for at mødes.
og på hvilke måder skiller det sig ud fra BWs warmup (andet end den åbentlyse med at man bevæger sig mellem forskellige udskænkningssteder)?
Jeg skal ikke lægge skjul på at jeg er bekymret over, at nogle af FCMs mest dedikerede fans vælger BWs warmup fra (bevares, i kan vel nå en enkelt øl i vores lounge inden kampen) og således fratager foreningen omsætning i vores primære indtægtskilde og så endda på de spilledage (lørdage), hvor omsætningen er højst.
Jeg kunne til godt tænke mig at vide, når der er så mange mennesker, der ønsker aktivitet så tidligt før kampene og BW har et fantastisk lokale til rådighed, hvorfor har man ikke forsøgt at påvirke warmup, således at det bliver efter ønsker fra deltagerne i prematch pubcrawl, før man valgte den mulighed fra?
>
> i hvert fald.
Hvad er det "BW" ikke kan? (og hvad menes der her med BW, da det vel for mindst 90 % af deltagerne i arrangementet gælder at de rent faktisk selv er en del af BW?)
> Elementerne er aktivitet. Vi er hvad vi
> gør. Når vi gør det!
Jamen hvad gør i så?
og på hvilke måder skiller det sig ud fra BWs warmup (andet end den åbentlyse med at man bevæger sig mellem forskellige udskænkningssteder)?
Jeg skal ikke lægge skjul på at jeg er bekymret over, at nogle af FCMs mest dedikerede fans vælger BWs warmup fra (bevares, i kan vel nå en enkelt øl i vores lounge inden kampen) og således fratager foreningen omsætning i vores primære indtægtskilde og så endda på de spilledage (lørdage), hvor omsætningen er højst.
Jeg kunne til godt tænke mig at vide, når der er så mange mennesker, der ønsker aktivitet så tidligt før kampene og BW har et fantastisk lokale til rådighed, hvorfor har man ikke forsøgt at påvirke warmup, således at det bliver efter ønsker fra deltagerne i prematch pubcrawl, før man valgte den mulighed fra?
-
Takito
Jeg synes det er et aldeles fremragende arrangement Hekler stabler på benene.. Jeg deltager personligt i alt hvad der bliver arrangeret og synes den første pub-crawl var en stor succes. Det er med til at skabe et helt andet sammenhold. Kan godt virke som at der ikke er sammenhold ude i loungen. Men det er der.. Men disse arrangementer skaber bare et eller andet ekstra som jeg sætter stor pris på.
NU ved jeg heller ikke hvor objektiv din vinkel er til det Lund eftersom at du er formand og "skal" bakke dine egne arrangementer op. Så derfor skal du jo også være kritisk. Hvorimod, hvis du prøvede at deltage så vilel du måske få et andet syn på sagen.
Det var bare min mening om dette aldeles fremragende arrangement som jeg støtter 110 %
NU ved jeg heller ikke hvor objektiv din vinkel er til det Lund eftersom at du er formand og "skal" bakke dine egne arrangementer op. Så derfor skal du jo også være kritisk. Hvorimod, hvis du prøvede at deltage så vilel du måske få et andet syn på sagen.
Det var bare min mening om dette aldeles fremragende arrangement som jeg støtter 110 %
-
Søren Ross
Den første PubCrawl var en kæmpe succes, denne her gang bliver det endnu større 
De deltagere der var med første gang, kan vist alle berette om en rigtig fed dag.
Når man er sammen så lang tid falder man automatisk i snak med personer man normalt ik snakker med, det er super fedt og absolut med til at øge engagementet omkring kampen.
Sidste gang var der ik mere en 10-15 af os unge, det skal der gerne laves om på denne gang.
Hvis man ikke er over 18, kan man så ikke komme ind på FOX eller hvad ?
Jeg glæder mig meget til arrangementet på Lørdag, håber at se mange unge mennesker - det bliver fedt
Søren Ross/ ik SÅ farlig..
De deltagere der var med første gang, kan vist alle berette om en rigtig fed dag.
Når man er sammen så lang tid falder man automatisk i snak med personer man normalt ik snakker med, det er super fedt og absolut med til at øge engagementet omkring kampen.
Sidste gang var der ik mere en 10-15 af os unge, det skal der gerne laves om på denne gang.
Hvis man ikke er over 18, kan man så ikke komme ind på FOX eller hvad ?
Jeg glæder mig meget til arrangementet på Lørdag, håber at se mange unge mennesker - det bliver fedt
Søren Ross/ ik SÅ farlig..
-
YahooSeeker [Bot]
Søren Ross skrev:
> Den første PubCrawl var en kæmpe succes, denne her
> gang bliver det endnu større
> De deltagere der var med første gang, kan vist
> alle berette om en rigtig fed dag.
> Når man er sammen så lang tid falder man
> automatisk i snak med personer man normalt ik
> snakker med, det er super fedt og absolut med til
> at øge engagementet omkring kampen.
> Sidste gang var der ik mere en 10-15 af os unge,
> det skal der gerne laves om på denne gang.
> Hvis man ikke er over 18, kan man så ikke komme
> ind på FOX eller hvad ?
> Jeg glæder mig meget til arrangementet på Lørdag,
> håber at se mange unge mennesker - det bliver fedt
>
>
> Søren Ross/ ik SÅ farlig..
>
Jeg har en aftale med fox om at man godt kan komme ind hvis man er under 18, men man bliver markeret i døren så man ikke kan købe alkohol. På den måde kan alle deltage, bare roligt.
> Den første PubCrawl var en kæmpe succes, denne her
> gang bliver det endnu større
> De deltagere der var med første gang, kan vist
> alle berette om en rigtig fed dag.
> Når man er sammen så lang tid falder man
> automatisk i snak med personer man normalt ik
> snakker med, det er super fedt og absolut med til
> at øge engagementet omkring kampen.
> Sidste gang var der ik mere en 10-15 af os unge,
> det skal der gerne laves om på denne gang.
> Hvis man ikke er over 18, kan man så ikke komme
> ind på FOX eller hvad ?
> Jeg glæder mig meget til arrangementet på Lørdag,
> håber at se mange unge mennesker - det bliver fedt
>
>
> Søren Ross/ ik SÅ farlig..
>
Jeg har en aftale med fox om at man godt kan komme ind hvis man er under 18, men man bliver markeret i døren så man ikke kan købe alkohol. På den måde kan alle deltage, bare roligt.
-
YahooSeeker [Bot]
Du kan sgu regne med jeg kommer Søren, så du slipper ikke for mig.. HAhah 
Synes det lyder pisse fedt, var ikke med første gang pga. jeg sad på en eller anden latterlig ø på ferie, men det skal der laves om på! Jeg melder min ankomst i toget i Ikast, hvor jeg vil sidde mens i andre står på
Synes det er et mega fedt initiativ det her, jeg glæder mig rigtig meget til at møde andre mennesker!
/Damsgaard
Synes det lyder pisse fedt, var ikke med første gang pga. jeg sad på en eller anden latterlig ø på ferie, men det skal der laves om på! Jeg melder min ankomst i toget i Ikast, hvor jeg vil sidde mens i andre står på
Synes det er et mega fedt initiativ det her, jeg glæder mig rigtig meget til at møde andre mennesker!
/Damsgaard
-
Due
Fedt arrangement.. !
Kommer med en del andre unge
.
Bli kanon jo
Kommer med en del andre unge
Bli kanon jo
-
YahooSeeker [Bot]
Due skrev:
> Fedt arrangement.. !
>
> Kommer med en del andre unge
.
> Bli kanon jo
Hvor støder i til?
> Fedt arrangement.. !
>
> Kommer med en del andre unge
> Bli kanon jo
Hvor støder i til?
-
# 0 Kjær
Hej
Selvom du godt ved det, vil jeg da også lige sige, at jeg dukker op på dragen. Jeg kan ikke komme før, da DSB ikke vil sørge for særtog til mig, så jeg kan komme tidligere til Ikast. Lemvig er langt væk...
Selvom du godt ved det, vil jeg da også lige sige, at jeg dukker op på dragen. Jeg kan ikke komme før, da DSB ikke vil sørge for særtog til mig, så jeg kan komme tidligere til Ikast. Lemvig er langt væk...
-
Tatiana
Det var alletiders pubcrawl vi havde til VFF-kampen, og det lyder til at det bliver endnu sjovere denne gang -Jo flere Elementer des bedre 
Vi kommer 3-5 tøser, og vi mødes med jer på City Cafeén...
Vi glæder os!!
Tatiana
Vi kommer 3-5 tøser, og vi mødes med jer på City Cafeén...
Vi glæder os!!
Tatiana
-
Jannick
Lørdagens pubcrawl starter på Bailey's
Ja, tak til alle, der var med sidste gang. Det var lækkert at møde så mange nye folk, som man ikke kendte før.
Er sikker på, at vi får en rigtig fed dag på lørdag, uanset om vi vinder eller ej.
Jeg møder op på Bailey's, hvor alle de der ikke kan finde ud af at spille skom'ar få deres livs chance for at vinde. For jeg er satme ringe.
Jannick
Er sikker på, at vi får en rigtig fed dag på lørdag, uanset om vi vinder eller ej.
Jeg møder op på Bailey's, hvor alle de der ikke kan finde ud af at spille skom'ar få deres livs chance for at vinde. For jeg er satme ringe.
Jannick
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Lørdagens pubcrawl starter på Bailey's
Jannick skrev:
> Ja, tak til alle, der var med sidste gang. Det var
> lækkert at møde så mange nye folk, som man ikke
> kendte før.
> Er sikker på, at vi får en rigtig fed dag på
> lørdag, uanset om vi vinder eller ej.
>
> Jeg møder op på Bailey's, hvor alle de der ikke
> kan finde ud af at spille skom'ar få deres livs
> chance for at vinde. For jeg er satme ringe.
>
> Jannick
Ja fik vi nogensinne afgjort spillet eller gik vi bare efter en time
?
Jeg synes bare vi skal lave reglerne lidt om, så vi ikke bliver totalt frataget den sidste rest af mandom vi måtte eje
> Ja, tak til alle, der var med sidste gang. Det var
> lækkert at møde så mange nye folk, som man ikke
> kendte før.
> Er sikker på, at vi får en rigtig fed dag på
> lørdag, uanset om vi vinder eller ej.
>
> Jeg møder op på Bailey's, hvor alle de der ikke
> kan finde ud af at spille skom'ar få deres livs
> chance for at vinde. For jeg er satme ringe.
>
> Jannick
Ja fik vi nogensinne afgjort spillet eller gik vi bare efter en time
Jeg synes bare vi skal lave reglerne lidt om, så vi ikke bliver totalt frataget den sidste rest af mandom vi måtte eje
-
YahooSeeker [Bot]
Hekler skrev:
> De mange tilsagn jeg har fået på forhånd fra folk
> der vil deltage har være nok til at jeg på mine
> blødende knæ, og med tårer i øjnene har kunnet
> overbevis Fox & Hounds om at lukke os ind og
> holde OB ude. Lige nu er et kvalificeret gæt at vi
> når vi når Fox vil være mellem 50 og 80. kom og
> vær med til at gøre mine forhåbninger til
> virkelighed.
>
> Elementerne blev født i forbindelse med sidste
> kamp mod Viborg. En lørdag hvor optakten havde
> været en pressemeddelelse fra FCM´s nye direktør
> Claus Bertelsen, der bl.a. sagde: ” De fortjener
> slet ikke, at elementer, som jeg ikke vil kalde
> fans, laver konkurrerende aktiviteter med det slet
> skjulte formål at lave ballade.” Læs selv hele
> pressemeddelelsen her:
> http://www.fcmidtjylland.dk/default2.asp?newsID=27
> 29
>
> Vi er nogen der føler os som elementer hvis det er
> målestokken, hvad med dig?
> i hvert fald.
> Elementer er ikke noget i sig selv, men når de
> samles så sker der noget. Vi er ikke en fast
> gruppe men noget der manifestere sig når folk
> samles. Elementerne er aktivitet. Vi er hvad vi
> gør. Når vi gør det!
> Derfor kan Elementernes nye 2005 halstørklæde også
> kun erhverves hvis man er med til et arrangement,
> fx som det lørdag.
>
> Sidste gang tilbagemeldingerne fra ”pøblen” J at
> det var fedt at møde nogle andre folk man ikke
> havde set før. Der er alt fra dem der synger højst
> på Nordea til sponsors der normalt sidder bag
> glas, og alt indimellem. Det er vel ikke et
> segment særligt mange der kan føle sig udenfor?
>
> I denne tråd vil jeg gerne se både tilsagn fra
> folk der møder op, samt beretninger fra nogen af
> dem der var med sidst.
>
> Vel Mødt lørdag d. 3/12
>
> /Hekler
>
Tak for et dejligt indlæg Hekler.. Jeg giver dig fuldstændig ret, det var en helt anden oplevelse at møde folk på en pub crawl, end ude i loungen. Dermed ikke sagt at loungen ikke kan bruges! (men det er jo sjældent et bundhold spiller lørdagskampe -:) )
Så når det endelig sker må loungen regne med lidt mindre omsætning. Minder lige om denne tråd:
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,187 ... #msg-18744
Vi kan jo ikke opføre os ordentlig alligevel..
Regner med at møde mange nye elementer på lørdag..
Jeg støder til på city cafeen kl ca 12.00
> De mange tilsagn jeg har fået på forhånd fra folk
> der vil deltage har være nok til at jeg på mine
> blødende knæ, og med tårer i øjnene har kunnet
> overbevis Fox & Hounds om at lukke os ind og
> holde OB ude. Lige nu er et kvalificeret gæt at vi
> når vi når Fox vil være mellem 50 og 80. kom og
> vær med til at gøre mine forhåbninger til
> virkelighed.
>
> Elementerne blev født i forbindelse med sidste
> kamp mod Viborg. En lørdag hvor optakten havde
> været en pressemeddelelse fra FCM´s nye direktør
> Claus Bertelsen, der bl.a. sagde: ” De fortjener
> slet ikke, at elementer, som jeg ikke vil kalde
> fans, laver konkurrerende aktiviteter med det slet
> skjulte formål at lave ballade.” Læs selv hele
> pressemeddelelsen her:
> http://www.fcmidtjylland.dk/default2.asp?newsID=27
> 29
>
> Vi er nogen der føler os som elementer hvis det er
> målestokken, hvad med dig?
> i hvert fald.
> Elementer er ikke noget i sig selv, men når de
> samles så sker der noget. Vi er ikke en fast
> gruppe men noget der manifestere sig når folk
> samles. Elementerne er aktivitet. Vi er hvad vi
> gør. Når vi gør det!
> Derfor kan Elementernes nye 2005 halstørklæde også
> kun erhverves hvis man er med til et arrangement,
> fx som det lørdag.
>
> Sidste gang tilbagemeldingerne fra ”pøblen” J at
> det var fedt at møde nogle andre folk man ikke
> havde set før. Der er alt fra dem der synger højst
> på Nordea til sponsors der normalt sidder bag
> glas, og alt indimellem. Det er vel ikke et
> segment særligt mange der kan føle sig udenfor?
>
> I denne tråd vil jeg gerne se både tilsagn fra
> folk der møder op, samt beretninger fra nogen af
> dem der var med sidst.
>
> Vel Mødt lørdag d. 3/12
>
> /Hekler
>
Tak for et dejligt indlæg Hekler.. Jeg giver dig fuldstændig ret, det var en helt anden oplevelse at møde folk på en pub crawl, end ude i loungen. Dermed ikke sagt at loungen ikke kan bruges! (men det er jo sjældent et bundhold spiller lørdagskampe -:) )
Så når det endelig sker må loungen regne med lidt mindre omsætning. Minder lige om denne tråd:
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,187 ... #msg-18744
Vi kan jo ikke opføre os ordentlig alligevel..
Regner med at møde mange nye elementer på lørdag..
Jeg støder til på city cafeen kl ca 12.00
-
Thomas Lund
Jeg betaler 125 kr. i kontingent lige som andre medlemmer af fanklubben og har kun et medlemskort, så set fra den synsvinkel er jeg medlem af foreningen, lige som alle andre og burde vel ikke være den eneste der havde interesse i at foreningen fungerer rent økonomisk?
Forskellen er at jeg så også har indblik i f.eks. økonomien og derfor ved, at vores lørdagskampe giver ca. dobbelt så meget i omsætning som søndagskampene (hvilket vel ikke kan overraske mange, der selv ved hvor meget øl man drikker lørdag i forhold til søndag.) Tager man det og lægger sammen med, at fanloungen er BWs primære indtægtskilde og ser på at dem der deltager i prematch pubcrawl er nogle af de medlemmer vi måske kunne få mest ud af mht. engagement og omsætning, ja så er det bekymrende hvis der skal være et arrangement på alle lørdagskampe, som er en "konkurrent" til BWs eget arrangement.
Udover det økonomiske, som i sidste ende, vel vil ramme medlemmerne selv på den ene eller anden måde, f.eks. med forhøjede busturpriser eller højere kontingent (lukning af lokalerne hvis ingen eller kun få benytter dem) mm. så er det da også skuffende, at vi har så fede lokaler, men folk alligevel vil drikke øl, der er dyrere andre steder og vel nok lave aktiviteter (!?!) som de lige så godt kunne lave i BWs lokaler. Det er jo ikke sådan at vi har fået henvendelser om specielle ønsker, der er blevet afvist.
Så som medlem af foreningen Black Wolves har jeg svært ved at se hvordan dette arrangement kan gavne Black Wolves, økonomisk såvel som organisatorisk.
Lund
Forskellen er at jeg så også har indblik i f.eks. økonomien og derfor ved, at vores lørdagskampe giver ca. dobbelt så meget i omsætning som søndagskampene (hvilket vel ikke kan overraske mange, der selv ved hvor meget øl man drikker lørdag i forhold til søndag.) Tager man det og lægger sammen med, at fanloungen er BWs primære indtægtskilde og ser på at dem der deltager i prematch pubcrawl er nogle af de medlemmer vi måske kunne få mest ud af mht. engagement og omsætning, ja så er det bekymrende hvis der skal være et arrangement på alle lørdagskampe, som er en "konkurrent" til BWs eget arrangement.
Udover det økonomiske, som i sidste ende, vel vil ramme medlemmerne selv på den ene eller anden måde, f.eks. med forhøjede busturpriser eller højere kontingent (lukning af lokalerne hvis ingen eller kun få benytter dem) mm. så er det da også skuffende, at vi har så fede lokaler, men folk alligevel vil drikke øl, der er dyrere andre steder og vel nok lave aktiviteter (!?!) som de lige så godt kunne lave i BWs lokaler. Det er jo ikke sådan at vi har fået henvendelser om specielle ønsker, der er blevet afvist.
Så som medlem af foreningen Black Wolves har jeg svært ved at se hvordan dette arrangement kan gavne Black Wolves, økonomisk såvel som organisatorisk.
Lund