Pub i Herning?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
B(ob)

Pub i Herning?

Indlæg af B(ob) »

Hejsa midtjyske fodboldfolk...

OB gæster som bekendt Midtjylland på lørdag, og i den anledning, er vi nogen der gerne vil have lidt input med hensyn til en prematch-pub i Herning. Hvad er der af alternativer udover Fox & Hounds? Og ligger alt på Østergade?
Senest rettet af B(ob) 30. nov 2005, 22:42, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: Pub i Herning?

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Prøv Vestre hjørnet i vestergade..

B(ob)

Indlæg af B(ob) »

Har de et tlf-nummer?

Lars EC

Indlæg af Lars EC »

Ja. Det er 97 12 00 12

B(ob)

Indlæg af B(ob) »

Gracías por todo...

kopien

Indlæg af kopien »

Fox skal I nok ikke regne med at kunne benytte da der sikkert vil være en utrolig masse FCM fans netop den dag..

B(ob)

Indlæg af B(ob) »

Vi finder ud af det når vi når til Herning... Men vi er højlydte, så vi skal nok klare os ;-)

kopien

Indlæg af kopien »

Ikke for at lyde som om I ikke må være her, men jeg tror det ville være en ret så god ide at få lavet en aftale med et værtshus inden i ankommer, for efter vores par episoder med de grønne svin's tilhængere er jeg ret overbevist om mange værtshuse og forhåbentlig også Herning's politi er en smule mindre tolerant overfor udeholdets tilhængeres opførsel.. Men det er ikke noget jeg ved noget om, bare for at i ikke kommer til Herning og ikke kan komme nogle steder hen, det ville jo være en smule ærgeligt, ellers god kamp til jer..

B(ob)

Indlæg af B(ob) »

Ja, tak for assistancen - tror vi tager kontakt i dag. Men er der andre pubber, så der er lidt at vælge i mellem?

Fox' øludvalg er jo tiltrækkende...

Takito

Indlæg af Takito »

tvivler bare på at i kommer ind på FOX.. Der sidder vist omkring 60 FCM fans derinde... Så det er nok lukket land :-)

B(ob)

Indlæg af B(ob) »

OK, så går det jo ellers lige op ;-)

Takito

Indlæg af Takito »

Men der kan hurtigt komme flere :-P men det er bare for at vi ikke samles samme sted.. Ikke alle der har samme indstilling til ØL, fodbold og fans fra en anden klub. Så mon ikke det bedste ville være at finde en anden bare ;-)

YahooSeeker [Bot]

Det lyder jo nærmest som en trussel :O

Odense casuals har de sidste mange gange været hjertelig velkommen på FOX. Og det satser vi på endnu en gang. Det er et godt sted, med et bredt udvalg.

Wild W - Odense Casuals.

YahooSeeker [Bot]

Heheh, Jeg tænkte det samme W!

Men lur mig om vi ikke finder en god pub i Hr. Ning..

Besvar