Spørgsmål til Zidan

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Chap - FCM4EVER

Spørgsmål til Zidan

Indlæg af Chap - FCM4EVER »

http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=151012

Bare lige hvis I havde overset det :P
Senest rettet af Chap - FCM4EVER 30. nov 2005, 21:52, rettet i alt 1 gang.

Klauzito

Re: Spørgsmål til Zidan

Indlæg af Klauzito »

Ja han sagde at der kun var en klub i Danmark da han spillede i AB. Nu er der så både AB, FCM, BIF og FCK!!!

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Zidan Verdens mester i crowdpleasing

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

ja bare vi stadig havde ham på holdet.

Så lå vi nok ikke og rodede i bunden som nu.

I øvrigt vil han gerne gøre FCM til mestre engang, jf. onside.

BW # 163

Kasper M

Indlæg af Kasper M »

tror ikke at zidan ville gøre nogen forskel i FCM pt. Eller jo nu når vi har alle de skadede spillere kunne vi nok godt bruge en lille fix tekniker i angrebet men som der også er blevet diskuteret før her inde tror jeg han er en stor belastning for FCM. Men jo han er en god spiller men han passer mere til 1-mandsfodbold hvis man kunne spille det. Han er ikke en holdspiller.

Arff

Indlæg af Arff »

Hmn , han ville helt sikkert kunne gå direkte imd i holdopstillingen ,
men det nytter ikke så meget hvis han ikke gider og spille de andre spillere på holdet !

Støt holdet , støt ER

johnnynielsen

Indlæg af johnnynielsen »

Jeg har også et anti klimax i denne sag, da jeg helt sikkert mener at Zidan har klassen til vores hold, men på den anden side er jeg også bange for at han er for meget en "ener" og ødelægger sammenholdet...

STØT ERIK PÅ LØRDAG

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

Altså, for det første så er jeg slet ikke i tvivl om at Zidan, alt i alt, ville være en forstærkning af holdet. For det andet, selv om han var noget egoistisk med bolden i starten, så blev han altså MEGET bedre til at spille de andre. Det bedste eksempel jeg kan komme på er kampen mod Esbjerg for et år siden, hvor FCM kom foran 2-0 før Esbjerg udlignede og kom foran til 3-2. FCM vandt til sidst 4-3, begge mål scoret på et sublimt Zidan-assist, hvor han velsagtens selv kunne have afsluttet.
Problemet var mere Zidan uden for banen - her var han efter hvad jeg har hørt stadig lige selvcentreret.

Besvar