Ørgaard "Stop den snak om fyring"
-
Vinding
Ørgaard "Stop den snak om fyring"
Senest rettet af Vinding 29. nov 2005, 20:30, rettet i alt 1 gang.
-
Ravnen
Re: Ørgaard "Stop den snak om fyring"
Jo har set det, onside har meget spøjst valgt at sætte de to "historier" sammen til en..
De har begge ret.
Mht. Davids beklagelse så mangler vi jo spillere som sætter sig igennem, vi har en masse rigtig gode fodboldspillere, men få fightere som David, Ulrik og Bak, og det er endnu mere synligt efter man lod Frandsen smutte.
De har begge ret.
Mht. Davids beklagelse så mangler vi jo spillere som sætter sig igennem, vi har en masse rigtig gode fodboldspillere, men få fightere som David, Ulrik og Bak, og det er endnu mere synligt efter man lod Frandsen smutte.
-
Arff
Slap lidt af .
Det er helt korrekt at journalisterne skal holde deres kært med fyrringsnakken , jeg ved godt det ikke har været et optimalt år for os , men der har været MINDST 7 skader (Af stamapillere) i HVER eneste kamp ! Og det er der ingen danske klubber der har en bred nok trup til i SAS-Ligaen ! Også at de fleste skader har været angribere , og midter forsvars spillere er meget uheldigt !
Og så det at holdet egne fans begynder og råbe sådan noget ! Jeg syntes man skulle tage det stille og roligt , og vente på at de skadet spillere bliver klar igen ! Jeg ved godt det er "gamet" men prøv og se på resultaterne fra sidte sæson , hvor galde folk var for ham ! Jeg syntes vi skulle tage og bakker Erik 150% op , OGSÅ i modgang !
Jeg tror på at holdet i SAMARBEJDE med ER nok skal få vendt skuden !!
Og så det at holdet egne fans begynder og råbe sådan noget ! Jeg syntes man skulle tage det stille og roligt , og vente på at de skadet spillere bliver klar igen ! Jeg ved godt det er "gamet" men prøv og se på resultaterne fra sidte sæson , hvor galde folk var for ham ! Jeg syntes vi skulle tage og bakker Erik 150% op , OGSÅ i modgang !
Jeg tror på at holdet i SAMARBEJDE med ER nok skal få vendt skuden !!
-
Vinding
Re: Slap lidt af .
Jeg sys osse at ER fortjener en større opbakning, og jeg er sikker på at han bliver efter de sidste kampe.
Det er rigtigt at han har ansvaret for det taktiske, og trænningen, men han har svært ved at ændre på de fejl spillerne laver under kampen.
Under kampen i går syntes jeg at vi smed alt for mange lette bolde væk fks. en mand som Michael Hansen.
Jeg ser i stedet flere spillere på vej væk fra holdet frem for ER.
Vinding
Det er rigtigt at han har ansvaret for det taktiske, og trænningen, men han har svært ved at ændre på de fejl spillerne laver under kampen.
Under kampen i går syntes jeg at vi smed alt for mange lette bolde væk fks. en mand som Michael Hansen.
Jeg ser i stedet flere spillere på vej væk fra holdet frem for ER.
Vinding
-
Sømanden
Hvis ER på det nådigste skal have lov at blive, så skal der ansættes en form for hold motivator der forstår at kunne sætte et hold op til fight uden at man skal være bagud med to mål..... Jeg har set mere gejst på et serie 6 hold end jeg så de første 70 minutter på Sas arena igår....
Muligvis skal han også have en udskiftningsleder tilknyttet... Hvordan kan man tage Reid ud når han spillede dobbelt så godt som jesper mikkelsen
Mvh sømanden
Muligvis skal han også have en udskiftningsleder tilknyttet... Hvordan kan man tage Reid ud når han spillede dobbelt så godt som jesper mikkelsen
Mvh sømanden
-
Ravnen
På mange måder kan man, som træner, sammenligne Erik med Michael Laudrup. Det kan være vores konstellation mangler en John Faxe Jensen. Erik er ligesom Laudrup en stille og rolig type der ikke hopper rundt på sidelinien under en kamp. Men modsat Laudrup med Faxe, er Eriks assistent i Thomasberg, ikke så markant.
På banen var Thomasberg manden der gik forrest, en ledertype. Han burde have det i sig. Men spørgsmålet er om han er for tæt på truppen - en af gutterne fordi han selv har spillet sammen med dem - til at være Eriks modstykke.
Blot lidt tankespind
På banen var Thomasberg manden der gik forrest, en ledertype. Han burde have det i sig. Men spørgsmålet er om han er for tæt på truppen - en af gutterne fordi han selv har spillet sammen med dem - til at være Eriks modstykke.
Blot lidt tankespind
-
Altoriso
Sømanden skrev:
-------------------------------------------------------
> Muligvis skal han også have en udskiftningsleder
> tilknyttet... Hvordan kan man tage Reid ud når han
> spillede dobbelt så godt som jesper mikkelsen
>
> Mvh sømanden
Ja hvordan kunne han dog finde på det....
Han kunne måske finde på at tage ham ud fordi han er en meget ung spiller der lige havde lavet en fejl, og derfor måske var lidt tynget af det..
Man kunne også tænke sig at to kampe på få dage for sådan en ung spiller trods alt er lige hårdt nok...
Det kunne også være af en helt anden grund, men grund til det havde han nok, men hvad tror du selv ?
-------------------------------------------------------
> Muligvis skal han også have en udskiftningsleder
> tilknyttet... Hvordan kan man tage Reid ud når han
> spillede dobbelt så godt som jesper mikkelsen
>
> Mvh sømanden
Ja hvordan kunne han dog finde på det....
Han kunne måske finde på at tage ham ud fordi han er en meget ung spiller der lige havde lavet en fejl, og derfor måske var lidt tynget af det..
Man kunne også tænke sig at to kampe på få dage for sådan en ung spiller trods alt er lige hårdt nok...
Det kunne også være af en helt anden grund, men grund til det havde han nok, men hvad tror du selv ?
-
johnnynielsen
Jeg bakker op om dette indlæg. Jeg havde personligt også selv valgt at udskifte Reid selvom han spillede godt, men dette kan vi diskuterer i uendelighed, INGEN har facit.
Lad os syngen en sang til Erik på Lørdag, så han ved at vi bakker ham op.
Lad os syngen en sang til Erik på Lørdag, så han ved at vi bakker ham op.
-
Forzajuvebianconeri
Jeg var meget imponeret af Reid i første halvleg hvor han var klart bedre end Mikkelsen. I anden halvleg er han faktisk skyldig i begge mål. Jeg sad bag målet og kunne se det ret klart. Jeg går ud fra, at alle er enige i, at det er ham der ikke får headet væk ved deres 2. mål.
Ved det første 1 minut inden, tøver han meget og bliver ved sin mand på midten i meget lang tid, inden han går i kantspilleren som allerede har gjort grin med Nicolaj og Mikkelsen på kanten. Ola var også meget ophidset på ham efter det første mål.
Så en ung gut der indenfor 1 min. har været med i to mål til modstanderen - ja ham ville jeg nok også pille ud.
Men han viste så gode takter inden, at han nok skal få chancen igen og helt sikkert blive en kommende stamspiller i forsvaret.
Ved det første 1 minut inden, tøver han meget og bliver ved sin mand på midten i meget lang tid, inden han går i kantspilleren som allerede har gjort grin med Nicolaj og Mikkelsen på kanten. Ola var også meget ophidset på ham efter det første mål.
Så en ung gut der indenfor 1 min. har været med i to mål til modstanderen - ja ham ville jeg nok også pille ud.
Men han viste så gode takter inden, at han nok skal få chancen igen og helt sikkert blive en kommende stamspiller i forsvaret.
-
Sømanden
godt ord igen, stod i modsatte ende, hvor han jo spillede en flot 1. halvleg. Men var han skyld i begge mål så var det nok en god ide at få ham skiftet ud.
-
Egebjerg
Jeg er ikke selv tilhænger af en fyreseddel til ER...
Men kan se at der længere oppe bliver nævnt alle vores skader.... En skal have skylden for alle disse skader, og det kan ikke være andre en Erik...
Det må simpelthen konstateres at FCM ikke har trænet fysisk nok, og derfor er den fysiske træner nu blevet tilknyttet.
Som Aaes, den tidligere assistenttræner har udtalt, så kunne han hurtigt konstatere at FCM´s spillere ikke ville kunne holde en hel sæson, når træningen udelukkende bestod af øvelser med bold.
Men ja, stop snakken om fyring, det er jeg fuldstændig enig i.... Man skulle måske bare have erkendt noget før at Erik´s træningsfilosofi ikke kan bære et hold igennem en sæson fysisk....
Ege
Men kan se at der længere oppe bliver nævnt alle vores skader.... En skal have skylden for alle disse skader, og det kan ikke være andre en Erik...
Det må simpelthen konstateres at FCM ikke har trænet fysisk nok, og derfor er den fysiske træner nu blevet tilknyttet.
Som Aaes, den tidligere assistenttræner har udtalt, så kunne han hurtigt konstatere at FCM´s spillere ikke ville kunne holde en hel sæson, når træningen udelukkende bestod af øvelser med bold.
Men ja, stop snakken om fyring, det er jeg fuldstændig enig i.... Man skulle måske bare have erkendt noget før at Erik´s træningsfilosofi ikke kan bære et hold igennem en sæson fysisk....
Ege
-
Kasper M
Jeg mener 100% at vi skal holde på Erik. Man skal huske på hvad han bragte til klubben da han kom her til. Vores spil blev jo perfekt i forhold til tiden med Troels Bech. At vi så lige har en halv sæson hvor vi har 7 stamspillere ude hver kamp er nedtur og det kan Erik ikke gøre for. Så synes helt bestemt at i skal holde på ham.
Og hvis jeg ellers så rigtigt i søndags var det altså de folk som snakkede så meget om at man skulle støtte holdet i modgang der stod og sang farvel til Erik. Det er bare for lavt. Lad os i stedet synge en sang hvor vi viser vi støtter HELE FCM! Ikke kun spillerne.
"Erik, Du er vores mand"
Og hvis jeg ellers så rigtigt i søndags var det altså de folk som snakkede så meget om at man skulle støtte holdet i modgang der stod og sang farvel til Erik. Det er bare for lavt. Lad os i stedet synge en sang hvor vi viser vi støtter HELE FCM! Ikke kun spillerne.
"Erik, Du er vores mand"
-
Ravnen
Helt enig med dig, ligesom spillerne har Erik også brug for opbakning i krisetider. En sang der hyldede ham kunne måske give ham lidt ekstra selvtillid, ganske som spillerne også reagerer på det.
At være træner for en fodboldklub er et, på nogle måder, utaknemmeligt job. Når det går godt er det spillernes fortjeneste, og når det går dårligt er det trænerens skyld
At være træner for en fodboldklub er et, på nogle måder, utaknemmeligt job. Når det går godt er det spillernes fortjeneste, og når det går dårligt er det trænerens skyld
-
Kasper M
kanon at der er nogen der er enige med mig. For føler lidt at "De højt råbende" på stadion gerne vil af med Erik som jeg er meget imod.
Og ja, du har ret, Når det går godt, er det spillernes fortjeneste, og når det går dårligt er det trænerens skyld.
Så tilhængere af trænerfyrring i FCM, tænk lidt over ovenstående.
"Erik, du er vores mand"
Og ja, du har ret, Når det går godt, er det spillernes fortjeneste, og når det går dårligt er det trænerens skyld.
Så tilhængere af trænerfyrring i FCM, tænk lidt over ovenstående.
"Erik, du er vores mand"
-
Nicolai Kammersgaard
Hvis du starter op på lørdag så skal jeg nok stemme i
Nicolai Kammersgaard
Erik du er vores mand
Nicolai Kammersgaard
Erik du er vores mand