Jeg ser ofte herinde på graven, at folk sætter spørgsmålstegn ved andres måde at være fan på. Her er lidt betragtninger fra en person på Faxetribunen.
Nordea, og særligt den højtråbende midterskarer, sætter stemningen på stadion. Vi ville nødigt være foruden denne stærke kerne af folk, der ofrer en del tid på at støtte holdet verbalt under kampene.
Ofte er der kritiske røster til dem om volume og sangtekster, men ærlig talt kan folk jo bare selv vandre ned og give en hånd med, hvis man har noget at klage over.
Men mig tiltaler det ikke at stå på nordea. Jeg vil se fodbold fra midten af tribunen, så jeg har det bedste overblik, og desuden er jeg bare ikke typen, der vil stå og synge en hel kamp igennem. Derimod er jeg på andre måder meget medlevende og nyder (når spillet tillader det) at betragte det hold, jeg har holdt med i mere end 25 år.
Et andet ofte omtalt emne er, om man som fan må være kritisk. I den sammenhæng var det meget befriende at høre Lund lette sit hjerte for 14 dage siden. Et forum som dette er netop til den frie kommunikation, om det hold vi alle holder med. Lad det endelig ikke blive et forum, hvor al kritik holdes tilbage i frygt for at træde en professionel fodboldspiller over tæerne.
En FCM hilsen til alle FANS på Nordea, Faxe og de FANS der denne dag valgte at blive hjemme i stuen.
Fankultur
-
Mose
Re: Fankultur
Jeg glemte måske lige at nævne noget, jeg har tænkt over:
Lad os aldrig opleve racistiske tilråb på SAS Arena. Ud over at det rent holdningsmæssigt er særdeles utiltalende, vil det også være et selvmål af dimentioner, når man tager vores afrikanske spillere i betragtning.
Lad os aldrig opleve racistiske tilråb på SAS Arena. Ud over at det rent holdningsmæssigt er særdeles utiltalende, vil det også være et selvmål af dimentioner, når man tager vores afrikanske spillere i betragtning.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Fankultur
Øhh og hvor vil du hen med alt det her? :/
Andreas
Andreas