Sæder på Nordea og udebaneafsnit?
-
Chap - FCM4EVER
Sæder på Nordea og udebaneafsnit?
Har undret mig lidt over, om der bliver sat sæder på Nordea tribunen og udebaneafsnittet i morgen? Eller er det lovligt nok med ståpladser til royal league kampe?
Senest rettet af Chap - FCM4EVER 24. nov 2005, 08:51, rettet i alt 1 gang.
-
Eistorp - BW#1830
Re: Sæder på Nordea og udebaneafsnit?
http://dk.royalleague.com/page.aspx?id=17
"Stadions, hvor der afvikles RL kampe skal leve op til UEFA’s krav for stadions for afvikling af UEFA Cup kampe.
Såfremt stadions ikke lever op til UEFA’s krav, skal stadions som minimum leve op til de nationale forbunds krav for afvikling af kampe i øverste række i det pågældende land, og der skal være afviklet kampe i denne række på det pågældende stadion."
Royal Leagues egen hjemmeside giver ikke svar på spørgsmålet. Iøvrigt synes jeg at ovenstående tekst er ret mærkeligt. Stadion skal leve op til UEFAs krav, men hvis det ikke gør er det også iorden at det bare lever op til de nationale. Lidt tåbeligt skrevet hvis i spørger mig.
"Stadions, hvor der afvikles RL kampe skal leve op til UEFA’s krav for stadions for afvikling af UEFA Cup kampe.
Såfremt stadions ikke lever op til UEFA’s krav, skal stadions som minimum leve op til de nationale forbunds krav for afvikling af kampe i øverste række i det pågældende land, og der skal være afviklet kampe i denne række på det pågældende stadion."
Royal Leagues egen hjemmeside giver ikke svar på spørgsmålet. Iøvrigt synes jeg at ovenstående tekst er ret mærkeligt. Stadion skal leve op til UEFAs krav, men hvis det ikke gør er det også iorden at det bare lever op til de nationale. Lidt tåbeligt skrevet hvis i spørger mig.
-
scaleo
Man må godt have ståpladser i Royal League.
Brøndby havde ståpladser på Faxetribunen og jeg stod selv på ståpladser i Malmø i sidste års Royal League.
Så der er ikke noget forbud mod ståpladser i Royal League, hvilket også ville være tåbeligt eftersom man ikke har forbud mod ståpladser(endnu) i hverken Danmark, Norge eller Sverige.
Brøndby havde ståpladser på Faxetribunen og jeg stod selv på ståpladser i Malmø i sidste års Royal League.
Så der er ikke noget forbud mod ståpladser i Royal League, hvilket også ville være tåbeligt eftersom man ikke har forbud mod ståpladser(endnu) i hverken Danmark, Norge eller Sverige.
-
Kasper_Nielsen
Ville også være lidt problematisk hvis der blev opsat sæder til kampene. Kender ikke det præcise tal, men vil tro at salget af royal league kort er over 500 stk. Og de må vel ikke sælge mere, end de kan lukke ind?
-
E!
Kortet giver adgang til fri placering på alle åbne tribuner, så 500 skulle helst ikke give problemer...
-
Altoriso
Royal League kort -spørgsmål
Har fået en forespørgsel fra en af vores fynske venner, som ikke kan nå at komme ned til kampen torsdag !
Han vil naturligvis komme til de 2 sidste !
Vil der opstå nogle problemer med dette ?
Er noget med at man får billetterne torsdag eller hvordan fungerer det, og er der ikke også noget med en fanartikel ?
Er der nogen der kan svare på det eller evt. høre på stadion torsdag ?
På forhånd tak
Jan / sjællænderen
Han vil naturligvis komme til de 2 sidste !
Vil der opstå nogle problemer med dette ?
Er noget med at man får billetterne torsdag eller hvordan fungerer det, og er der ikke også noget med en fanartikel ?
Er der nogen der kan svare på det eller evt. høre på stadion torsdag ?
På forhånd tak
Jan / sjællænderen
-
E!
Re: Royal League kort -spørgsmål
Det er nok nemmest at tage telefonen og ringe til dem i administrationen, de er altid flinke og hjælpsomme
- nummeret er: 96271040
- nummeret er: 96271040