Dejligt, jeg syntes virkelig det er fortjent.
http://herningfolkeblad.dk/index.asp?art_id=1341
anden god artikel om Baba Colins, han lyder meget lovende
http://herningfolkeblad.dk/index.asp?art_id=1342
Jesper M. har fået forlænget kontrakten !
-
Nielsen
Jesper M. har fået forlænget kontrakten !
Senest rettet af Nielsen 22. feb 2005, 20:29, rettet i alt 1 gang.
-
Simon
Baba Colins
Nogen der ved om vi har skrevet kontrakt med ham? Jeg har nemlig ikke hørt noget...
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Jesper M. har fået forlænget kontrakten !
Er der nogen der kender lidt mere til vor ven BABA??? placering osv...
Lyder da til han er sikret for FCM igennem det samarbejde de har i Nigera.
Efter det der er sket de sidste par dage lugter det da lidt af GULD.... SORT GULD!
Lyder da til han er sikret for FCM igennem det samarbejde de har i Nigera.
Efter det der er sket de sidste par dage lugter det da lidt af GULD.... SORT GULD!
-
Peter Ross
Skøn nyhed om at Niller har fået forlænget kontrakten 
Peter Ross
Peter Ross
-
Thomas Lund
Tillykke til Jesper. Han har virkelig vist hvordan man svarer igen på kritik. Kampevilje, gejst og 100 % indsats i hver kamp har vist os hvorfor der er brug for hans type på alle hold.
Lund
Lund
-
Altoriso
Det var sgu også på tide !
Jeg vil næsten sige, at om Jesper Mikkelsen kunne han godt have dårlige spillekvaliteter, og så ville jeg alligevel stadig ønske ham på holdet !
Men nu synes jeg faktisk at han spiller ret godt, og han kæmper i hvert fald altid r.... ud af bukserne !
Jesper er en guttermand, både på holdet og især for os fans, hvor han altid har vist hvilken klub han hører til !
Jan / sjællænderen
Jeg vil næsten sige, at om Jesper Mikkelsen kunne han godt have dårlige spillekvaliteter, og så ville jeg alligevel stadig ønske ham på holdet !
Men nu synes jeg faktisk at han spiller ret godt, og han kæmper i hvert fald altid r.... ud af bukserne !
Jesper er en guttermand, både på holdet og især for os fans, hvor han altid har vist hvilken klub han hører til !
Jan / sjællænderen
-
Bjørn
Jeg vil også gerne sige tillykke til Jesper. Alle dem som kender mig ved at jeg igennem længere tid har været meget pro-mikkelsen, og derfor er det selvfølgelig også ekstra glædeligt at han overvandt en truende afsked fra klubben, og fandt tilbage på holdet. Enda som en fuldgod erstatning for spilleren jeg ikke troede vi nogensinde kunne erstatte (skriver).