Reserveholdet spillede her i eftermiddags uafgjort med VFF. Kampen endte 1-1 efter en jammerlig omgang losseri.
Kenneth Fabricius bragte VFF foran efter 50 min., da en flad stikning i dybden snød Morten Nielsen pga. den stærke blæst, så KF kunne løbe bolden op, og lidt kluntet trække forbi Casper Elgaard og sætte den ind fra kanten af det lille felt.
Jonas Dal fik udlinget i 89. minut efter et hjørnespark, hvor Anders Rasmussen gik med op i et sidste forsøg. Det forvirrede åbenbart VFF-spillerne tilpas meget, så Jonas Dal (Vel banens mindste spiller) kunne heade bolden ind.
Opstilling fra start:
Anders Rasmussen
Lawal - Casper Elgaard - Prøvespiller fra Færøerne/Island - Nikola
Prøvespiller fra Norge (Morten/Norge) - Rasmus Hansen - Svenne P. - Ynglingespiller fra Næsby
Claus Madsen - Jungbloot
Udskiftninger:
Jungbloot (skadet) ud - Morten Nielsen ind
Færingen/Islændingen ud - Jonas Dal ind
Nikola ud - Leon Jessen ind
Claus Madsen ud - Mustafa Arslan ind
Svenne P. ud - Yakubu ind
Opstilling til slut:
Anders Rasmussen
Morten Nielsen - Casper Elgaard - Jonas Dal - Leon Jessen
Norge - Yakubu - Rasmus Hansen - Næsby
Mustafa Arslan - Lawal
Kampen var elendig. I første halvleg kunne der med lidt god vilje tælles 2 afslutninger, begge til Midtjylland. Først var det Morten fra Norge, der tog et fremragende tværløb med bolden, der totalt splittede VFFs forsvar, men uheldigvis blev afslutningen knaldet på stolpen. Den anden "chance", var da Norge trak til baglinien i højre side, hvorefter han lavede et fladt indlæg, som VFFs keeper ikke kunne holde, men da Claus Madsen skulle til at afslutte, mistede han balancen, hvorfor skuddet blev elendigt, selvom den klart skulle have været inde, da skuddet kom fra kanten af det lille felt.
2. halvleg blev ikke bedre, da VFF fik fordel af medvinden, men de ville intet, og FCM kunne intet, så derfor blev til en omgang planløst sparkeri, hvor der skulle en tilfældighed til, inden VFF kom ind i kampen.
Efter målet trak VFF sig længere tilbage på banen, men med Svenne Poulsen som spilfordeler var det dømt til, at blive et jammerligt forsøg på et modtræk. FCM kom dog også først rigtigt ind i kampen igen, da Svenne Poulsen måtte lade sig udskifte med en øm ankel. Det blev til et par hjørnespark i de sidste 10 minutter, hvor der altså blev scoret på kampens sidste forsøg.
Alt i alt var det et lidt ufortjent point til VFF, men de fik scoret på deres eneste chance, hvilket altså var nok til, at nuppe et point.
Peter Ross
Uafgjort mod VFF
-
Peter Ross
Uafgjort mod VFF
Senest rettet af Peter Ross 16. nov 2005, 12:56, rettet i alt 1 gang.
-
Aoerskov
Re: Uafgjort mod VFF
Jeg er meget uforstående overfor din kritik af Svenne Poulsen. Han var sammen med Rasmus Hansen og, glimtvis spilleren fra Norge, en af de spillere der markerede sig som værende markant bedre end både med og modspillere i gårsdagens kamp!
Ja! Svenne Poulsen var tilbøjelig til at holde lidt lang tid på bolden, men det er nogle gange det der sker når holdet ikke er sammenspillet og når mange af ens medspillere ikke ligefrem er super gode. Men ellers kunne jeg ikke sætte en finger på hans præstation! Teknisk dygtig, udfordrende i sit spil og med et ok overblik!
Ja! Svenne Poulsen var tilbøjelig til at holde lidt lang tid på bolden, men det er nogle gange det der sker når holdet ikke er sammenspillet og når mange af ens medspillere ikke ligefrem er super gode. Men ellers kunne jeg ikke sætte en finger på hans præstation! Teknisk dygtig, udfordrende i sit spil og med et ok overblik!
-
Peter Ross
Hvis "udfordrende i sit spil" betyder, at han dribler lige ind i modstander-forsvaret gang på gang, så var han ekstremt udfordrende.
Han slog den ene fejlaflevering efter den anden (vinden har en del af skylden), men det er simpelthen ikke godt nok, vind eller ej.
Jeg kan derudover heller ikke forstå, at du mener Rasmus Hansen spillede en god kamp ? Han var aldeles anonym, men han faldt dog heller ikke i gennem, men ligefrem at udnævne ham til en af kampens bedste, synes jeg nu nok lige er at stramme den.
Peter Ross
Han slog den ene fejlaflevering efter den anden (vinden har en del af skylden), men det er simpelthen ikke godt nok, vind eller ej.
Jeg kan derudover heller ikke forstå, at du mener Rasmus Hansen spillede en god kamp ? Han var aldeles anonym, men han faldt dog heller ikke i gennem, men ligefrem at udnævne ham til en af kampens bedste, synes jeg nu nok lige er at stramme den.
Peter Ross
-
YahooSeeker [Bot]
Jaja, fætter Jonas skarp som altid! 
-
Aoerskov
Jeg har ikke udnævnt nogen som kampens spiller! Men derfor kan man godt se forskel i niveau. Rasmus Hansen og Svenne Poulsen fyldte MEGET mere end Viborgs centrale midtbane! (Jeg ved godt det ikke siger det helt store!)
Med hensyn til din påstand omkring Svenne P´s fejlafleveringer osv. så afhænger det nok af øjnene der ser. Jeg bed måske mere mærke i hans meget sikre korte pasnings spil modsat de mere tvivlsomme lange pasninger. Men hans tekniske kunnen kan du vel ikke sætte en finger på! Eller kan du?
venlig hisen
Anders Ø
Med hensyn til din påstand omkring Svenne P´s fejlafleveringer osv. så afhænger det nok af øjnene der ser. Jeg bed måske mere mærke i hans meget sikre korte pasnings spil modsat de mere tvivlsomme lange pasninger. Men hans tekniske kunnen kan du vel ikke sætte en finger på! Eller kan du?
venlig hisen
Anders Ø