Michael Schjønberg kritiser Erik Rasmussen
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Dobbeltmoral eller ej i Midtjylland?
@Hr Larsen
læs privat besked
læs privat besked
-
Ravnen
Re: Dobbeltmoral eller ej i Aab?
Hr: Larsen skrev:
-------------------------------------------------------
> > Ravnen du snakker om en episode du ikke aner en
> skid om.
>
> AaB´s Sportsdirektør Lynge Jakobsen undersøgte
> sagen godt og grundig før han tog en beslutning
> om David´s Fremtid. Blandt Andet Udtaler Hamren at
> David var den som gik over stregen (hvilket
> spillerne som var tilstede til træning også
> gjorde).
>
> Så la vær med at blande AaB ind i en sag om Erik
> Rasmussen har været skyld i. Det jo ikke vores
> skyld at Øregaard og Co. ikke kan holde deres mund
> lukket.
> Dobbelt moral så det batter ja tak !
Haha ... Jamen jeg tænkte nok der skulle dukke en Aab´er op. Det er selvfølgelig helt klart at alt Aab har gjort er helt perfekt, jojo... (-;
Næe du jeg holder mig til min vurdering, skulle David Nielsen have været straffet mere så skulle det have været Aab som gjorde det. De kunne jo eventuelt have ladet være med at sælge ham til FCM.. Men det var jo alligevel ikke alvorligt nok til hverken fyring eller politi anmeldelse.. Og mon ikke Allan Gaarde forsøger at falde i med omgivelserne i øjeblikket, det kunne jo ligeså godt have været ham der var blevet sat til salg..
Dobbeltmoralen falder tilbage på Aab. I mine øjne gør FCM intet forkert i at købe en spiller der er sat til salg, havde der været mere i det var spilleren fyret og anmeldt til politiet. FCM kan ikke forholde sig til rygter om hvad der eventuelt er sket ud fra det billede pressen maner frem, det er alene Aab der skal straffe spillere for hvad de gør som ansatte i Aab!
Tænk hvis du kom i slåskamp på dit arbejde og blev fyret, og at du så blev totalt bandlyst for at bruge din uddannelse hos alle arbejdspladser i Danmark. Forskellen er bare at David Nielsen ikke blev fyret, han blev bare sat til salg.
> > Ravnen du snakker om en episode du ikke aner en
> skid om.
>
> AaB´s Sportsdirektør Lynge Jakobsen undersøgte
> sagen godt og grundig før han tog en beslutning
> om David´s Fremtid. Blandt Andet Udtaler Hamren at
> David var den som gik over stregen (hvilket
> spillerne som var tilstede til træning også
> gjorde).
>
> Så la vær med at blande AaB ind i en sag om Erik
> Rasmussen har været skyld i. Det jo ikke vores
> skyld at Øregaard og Co. ikke kan holde deres mund
> lukket.
> Dobbelt moral så det batter ja tak !
Haha ... Jamen jeg tænkte nok der skulle dukke en Aab´er op. Det er selvfølgelig helt klart at alt Aab har gjort er helt perfekt, jojo... (-;
Næe du jeg holder mig til min vurdering, skulle David Nielsen have været straffet mere så skulle det have været Aab som gjorde det. De kunne jo eventuelt have ladet være med at sælge ham til FCM.. Men det var jo alligevel ikke alvorligt nok til hverken fyring eller politi anmeldelse.. Og mon ikke Allan Gaarde forsøger at falde i med omgivelserne i øjeblikket, det kunne jo ligeså godt have været ham der var blevet sat til salg..
Dobbeltmoralen falder tilbage på Aab. I mine øjne gør FCM intet forkert i at købe en spiller der er sat til salg, havde der været mere i det var spilleren fyret og anmeldt til politiet. FCM kan ikke forholde sig til rygter om hvad der eventuelt er sket ud fra det billede pressen maner frem, det er alene Aab der skal straffe spillere for hvad de gør som ansatte i Aab!
Tænk hvis du kom i slåskamp på dit arbejde og blev fyret, og at du så blev totalt bandlyst for at bruge din uddannelse hos alle arbejdspladser i Danmark. Forskellen er bare at David Nielsen ikke blev fyret, han blev bare sat til salg.
-
YahooSeeker [Bot]
> Sjovt sådan jeres mening om David får en 180
> graders mening så snart han er FCMer. Det virker
> seriøst ikke som om i kan se objektivt på episoden
> når i den grad vælger at se bort fra de øjenvidner
> der var tilstede til træningen.
>
> Igen bland AaB uden om Erik Rassmusens Dobbelt
> Morale :=)
Hvis du så også vil lade være med at skære alle over en kam... "Du" er nok et bedre ord at anvende end "i"...
>
Hvis du så også vil lade være med at skære alle over en kam... "Du" er nok et bedre ord at anvende end "i"...
-
Ravnen
> > Det kan du jo ikke konluderer ud fra dette
> faktum.
>
> Gaarde var en forstående kollega som ikke ønskede
> at sparke til en mand som lagde ned og respekt for
> dette. de har trods alt været holdkammrater i 1½
> år et eller andet sted skal grunden til at
> anmeldens ikke kom findes der.
Så vidt jeg har forstået var det Gaarde der lagde ned? (-;
>
> Hvis Gaarde havde haft skyld i episoden så havde
> han også været straffet på den ene eller anden
> måde.
Måske vælger han ikke at anmelde fordi han netop har del i skylden. Det er tankespind, ganske som det er tankespind at gøre David Nielsen til ene ansvarlige for at to mennesker begynder at slås.
>
> Husk nu David slog det gjorde Gaarde ikke :=)
Okay du mener ikke Gaarde gjorde noget som helst?
>
Jeg bryder mig ikke en centimeter mere om David Nielsen end jeg gjorde før. Men det behøver ikke at betyde at jeg skal tage skyklapper på for hvad der sker. Pointen er at FCM ikke er den part der skal straffe David Nielsen, og at FCM ud fra de ting der er sket ikke kan bebrejdes for at have købt ham, spilleren blev hverken fyret eller anmeldt, og man kan altså ikke bedømme ting ud fra rygter og historier som er blæst godt op af pressen.
Næh du, for grunden til hele denne debat er ting som er forgået i Aab, og ikke i FCM. På baggrund at de handlinger Aab satte i værk overfor David Nielsen er der jo absolut intet der taler for at alle danske klubber skulle bandlyse ham. Hverken fyret eller anmeldt, uanset hvad årsagen så er, så er det hvad en ny klub skal forholde sig til. Jeg synes på den måde det er flot af FCM at de ikke springer på den gallaj som FCN og Herfølge har før an på ved at blande sig i ting de intet aner om, og fordømme en spiller for noget de ikke har set hvad var.
> > Det kan du jo ikke konluderer ud fra dette
> faktum.
>
> Gaarde var en forstående kollega som ikke ønskede
> at sparke til en mand som lagde ned og respekt for
> dette. de har trods alt været holdkammrater i 1½
> år et eller andet sted skal grunden til at
> anmeldens ikke kom findes der.
Så vidt jeg har forstået var det Gaarde der lagde ned? (-;
>
> Hvis Gaarde havde haft skyld i episoden så havde
> han også været straffet på den ene eller anden
> måde.
Måske vælger han ikke at anmelde fordi han netop har del i skylden. Det er tankespind, ganske som det er tankespind at gøre David Nielsen til ene ansvarlige for at to mennesker begynder at slås.
>
> Husk nu David slog det gjorde Gaarde ikke :=)
Okay du mener ikke Gaarde gjorde noget som helst?
>
Jeg bryder mig ikke en centimeter mere om David Nielsen end jeg gjorde før. Men det behøver ikke at betyde at jeg skal tage skyklapper på for hvad der sker. Pointen er at FCM ikke er den part der skal straffe David Nielsen, og at FCM ud fra de ting der er sket ikke kan bebrejdes for at have købt ham, spilleren blev hverken fyret eller anmeldt, og man kan altså ikke bedømme ting ud fra rygter og historier som er blæst godt op af pressen.
Næh du, for grunden til hele denne debat er ting som er forgået i Aab, og ikke i FCM. På baggrund at de handlinger Aab satte i værk overfor David Nielsen er der jo absolut intet der taler for at alle danske klubber skulle bandlyse ham. Hverken fyret eller anmeldt, uanset hvad årsagen så er, så er det hvad en ny klub skal forholde sig til. Jeg synes på den måde det er flot af FCM at de ikke springer på den gallaj som FCN og Herfølge har før an på ved at blande sig i ting de intet aner om, og fordømme en spiller for noget de ikke har set hvad var.
-
Hr: Larsen
Som jeg har forstået er dennne tråd ikke om David vs Gaarde sagen. Men mere om Erik Rasmussen og Øregaards dobbeltmorale. Jeg har ikke kørt denne debattråd ud i et andet emne det har du :=)
-
Ravnen
> > Som jeg har forstået er dennne tråd ikke om
> David vs Gaarde sagen. Men mere om Erik Rasmussen
> og Øregaards dobbeltmorale. Jeg har ikke kørt
> denne debattråd ud i et andet emne det har du
> :=)
Man kan ikke debattere et emne uden at debattere årsagen til emnet.
> > Som jeg har forstået er dennne tråd ikke om
> David vs Gaarde sagen. Men mere om Erik Rasmussen
> og Øregaards dobbeltmorale. Jeg har ikke kørt
> denne debattråd ud i et andet emne det har du
> :=)
Man kan ikke debattere et emne uden at debattere årsagen til emnet.
-
YahooSeeker [Bot]
Er vi enige om at dobbelTmoral er når man siger/mener det ene men gør noget andet...
ER "SIGER" at det er forkert at man for lov til at blive i sin klub hvis man forudsager vold mod en kollega (både i GF's tilfelde og AAB's)
ER "GøR"... det ved vi sådan set ikke endnu men ER udtaler at hvis det skete i FCM var det også ud af vagten
Konklusionen er at ER SIGER OG MENER DET SAMME SOM HAN GøR (VIL GøRE)!!!!
HVOR ER DOBBELTMORALEN MINE VENNER!!!!!!!!!!! TAK FOR KAFFE.
ER "SIGER" at det er forkert at man for lov til at blive i sin klub hvis man forudsager vold mod en kollega (både i GF's tilfelde og AAB's)
ER "GøR"... det ved vi sådan set ikke endnu men ER udtaler at hvis det skete i FCM var det også ud af vagten
Konklusionen er at ER SIGER OG MENER DET SAMME SOM HAN GøR (VIL GøRE)!!!!
HVOR ER DOBBELTMORALEN MINE VENNER!!!!!!!!!!! TAK FOR KAFFE.
-
overhovedet ikke det du prøver på er at rykke focus fra jeres mindre Heldige Træner/direktør´s udtaelser i offentligheden over på AaB for ikke ha straffet Gaarde, i en sag som ingen andre end dem som var til træningen vidste hvad der virklig skete.
-
YahooSeeker [Bot]
Tak...
Så er det præciseret det jeg skrev for et par timer siden..
Så er det præciseret det jeg skrev for et par timer siden..
-
""Jeg tror ikke, jeg er den eneste, der undrer mig over, at Erik Rasmussen var fremme og fordømme Stig Tøfting og Brian Steen Nielsen, da de var involveret i vold. Nu forsvarer han David Nielsen. Han skulle holde mund," siger Schjønberg til TV 2 SPORTEN.
"Det er ikke alene dobbeltmoral. Det er dobbelt dobbeltmoral."
"
I rest my case :=)
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Hvor er vi henne?
Det virker ikke som om du har læst artiklerne omkring Erík´s diverse udtalelser!
Men skær det så lige´ud i pap for mig hvor du ser dobbeltmoralen?
Men skær det så lige´ud i pap for mig hvor du ser dobbeltmoralen?
-
Altoriso
> > ""Jeg tror ikke, jeg er den eneste, der undrer
> mig over, at Erik Rasmussen var fremme og fordømme
> Stig Tøfting og Brian Steen Nielsen, da de var
> involveret i vold. Nu forsvarer han David
> Nielsen. Han skulle holde mund," siger Schjønberg
> til TV 2 SPORTEN.
>
> "Det er ikke alene dobbeltmoral. Det er dobbelt
> dobbeltmoral."
> "
>
> I rest my case :=)
Det kan man vel ikke kalde din "case" men derimod Schønbergs....
Har du ikke selv noget at indvende til det indlæg du besvarer ?
> > ""Jeg tror ikke, jeg er den eneste, der undrer
> mig over, at Erik Rasmussen var fremme og fordømme
> Stig Tøfting og Brian Steen Nielsen, da de var
> involveret i vold. Nu forsvarer han David
> Nielsen. Han skulle holde mund," siger Schjønberg
> til TV 2 SPORTEN.
>
> "Det er ikke alene dobbeltmoral. Det er dobbelt
> dobbeltmoral."
> "
>
> I rest my case :=)
Det kan man vel ikke kalde din "case" men derimod Schønbergs....
Har du ikke selv noget at indvende til det indlæg du besvarer ?
-
YahooSeeker [Bot]
Det at de fik lov at blive i klubben og at FCM henter David er jo ikke den samme handling... det kan ikke sammenlignes.
Skal vi ikke videre eller hvad?
Lad os alle mødes til en pils og en gang stangtennis c",
Skal vi ikke videre eller hvad?
Lad os alle mødes til en pils og en gang stangtennis c",
-
YahooSeeker [Bot]
Nemli ja..
Der er sku noget fornuft i det du siger..
Fodbold og øl er godt : - )
og i weekenden står den på tyske fadøl..
Der er sku noget fornuft i det du siger..
Fodbold og øl er godt : - )
og i weekenden står den på tyske fadøl..
-
Ravnen
> > overhovedet ikke det du prøver på er at rykke
> focus fra jeres mindre Heldige Træner/direktør´s
> udtaelser i offentligheden over på AaB for ikke ha
> straffet Gaarde, i en sag som ingen andre end dem
> som var til træningen vidste hvad der virklig
> skete.
Næ hov. Denne sag udspringer i hvad der er sket oppe i Aab. Jeg kan sagtens erkende at Erik og Jens har sagt nogle ting som virker dobbeltmoralske, men essensen i denne konkrete situation er at den handling der blev begået oppe i Aab ikke blev takseret til hverken fyring eller anmeldelse. At FCM så i mellemtiden har fundet ud af at de egentlig godt kunne bruge David Nielsen er jo en ærlig sag. AGF var jo også på banen, det var ihverfald dem han først blev forbundet med, men han foretrak vel FCM.
I og for sig har hverken Aab eller FCM gjort noget forkert. Aab har takseret handlingen til det de mener var fair, og FCM har købt en spiller som hverken var fyret eller anmeldt.
Der hvor hele problemet opstår er i den sensationshungrende presse, som skamløst udnytter at David Nielsen på banen er gået over stregen nogle gange, og bruger det til at udstille manden som en voldelig personage som alle danske klubber bør holde fingerne fra. Det er pressens udlægning, havde tingene været så voldsomme som medierne tegner det op, så tror jeg også Aab havde reageret på en anden måde. At Aab overhovedet reagerede ved at sælge ham kan jo også skyldes medierne, ellers kunne det vel have været takseret til en stor bøde, en tur på bænken eller noget andet, vi hører jo ofte om bataljer i udenlandske klubber som klubberne selv håndterer internt. Der er en tendens til i alle danske klubber på at klubberne lader sig påvirke for meget af medierne. Hvis det stod til medierne skulle FCM også for længst have fyret Zidan, hvilket Johnny Rune for kort tid siden gav et godt indblik og svar på, på fcm.dk
Summasumarum: Det falder tilbage på mediernes håndtering at sagen blev en sag.
> > overhovedet ikke det du prøver på er at rykke
> focus fra jeres mindre Heldige Træner/direktør´s
> udtaelser i offentligheden over på AaB for ikke ha
> straffet Gaarde, i en sag som ingen andre end dem
> som var til træningen vidste hvad der virklig
> skete.
Næ hov. Denne sag udspringer i hvad der er sket oppe i Aab. Jeg kan sagtens erkende at Erik og Jens har sagt nogle ting som virker dobbeltmoralske, men essensen i denne konkrete situation er at den handling der blev begået oppe i Aab ikke blev takseret til hverken fyring eller anmeldelse. At FCM så i mellemtiden har fundet ud af at de egentlig godt kunne bruge David Nielsen er jo en ærlig sag. AGF var jo også på banen, det var ihverfald dem han først blev forbundet med, men han foretrak vel FCM.
I og for sig har hverken Aab eller FCM gjort noget forkert. Aab har takseret handlingen til det de mener var fair, og FCM har købt en spiller som hverken var fyret eller anmeldt.
Der hvor hele problemet opstår er i den sensationshungrende presse, som skamløst udnytter at David Nielsen på banen er gået over stregen nogle gange, og bruger det til at udstille manden som en voldelig personage som alle danske klubber bør holde fingerne fra. Det er pressens udlægning, havde tingene været så voldsomme som medierne tegner det op, så tror jeg også Aab havde reageret på en anden måde. At Aab overhovedet reagerede ved at sælge ham kan jo også skyldes medierne, ellers kunne det vel have været takseret til en stor bøde, en tur på bænken eller noget andet, vi hører jo ofte om bataljer i udenlandske klubber som klubberne selv håndterer internt. Der er en tendens til i alle danske klubber på at klubberne lader sig påvirke for meget af medierne. Hvis det stod til medierne skulle FCM også for længst have fyret Zidan, hvilket Johnny Rune for kort tid siden gav et godt indblik og svar på, på fcm.dk
Summasumarum: Det falder tilbage på mediernes håndtering at sagen blev en sag.