SL R32: FCM - BIF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
ABT

SL R32: FCM - BIF

Indlæg af ABT »

Sæsonens sidste kamp venter i morgen mod Brøndby. Vi har intet at spille for ud over æren, mens Brøndby potentielt kan rykke op på en 4. Plads og dermed Europa Play off kamp mod FCK, hvis alt flasker sig.

Vi er nok tømmermandsramte, og kommer nok til at spille mange af breddespillerne, som ikke har fået voldsomt mange minutter i løbet af sæsonen.

Lad os se hvordan det går. Sommerferie må være tiltrængt!
/ ABT

Billede

Kejle

Re: SL R32: FCM - BIF

Indlæg af Kejle »

Nu er der nok nogen der har luret lidt efter træningen i dag.

Men jeg kunne godt forestille mig en del reserver.

Løssl
Konteh, Lee, Paulinho
Gabriel, Mbabu
Byskov, Gogorza
Chilli

Krydret med et par af de faste.

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

En kamp hvor vi lige så godt kan begynde at se frem mod næste sæson.

Så mange spillere der kan blive solgt, skal ud, vil videre, har kontraktudløb osv.

Personligt håber jeg, at vi i næste sæson henter lidt inspiration fra gymnasterne og deres bagkæde med en lidt mere boldspillende/offensiv CB, hvis vi fortsætter med 3-4-3/3-5-2.
Og offensivminded wingbacks som vi allerede har prøvet af med Darío.

Men i morgen:

Elias
Diao - Erlic - Bech
Dario - Billing - Castillo - Bak
Byskov - Gogorza
Cho

En spiller jeg meget gerne snart vil se mere til på førsteholdet er Malik Pimpong. Enormt angrebstalent og den perfekte FCM-angriber, men det afhænger nok af en kontraktforlængelse.

Debussy

Indlæg af Debussy »

https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... esliga-job

Jeg ville være meget meget ked af det, hvis vi allerede mister Tullberg.

JBT

Indlæg af JBT »

Og afsked med Paulinho, Zé og Mbabu i dag. Det giver vel mening at de skal videre, selvom sidstnævnte kunne være ok til bredden. Så gælder det om at få købt godt og bedre ind.

Debussy

Indlæg af Debussy »

2-0 ved pausen. Den havde jeg ikke set komme ovenpå pokaltæmmermænd, men Brøndby ser godt nok også ringe ud. Cooper effekten. Ham må de godt beholde, så tror jeg ikke at vi længere har et Brøndby kompleks.

Jeg synes måske vi var lidt heldige med at Ndiaye Abdou Aziz ikke får gult eller sågar rødt for det riv i håret han laver på Divkovic ved 43:17 på tavlen.
Det kunne måske godt lugte lidt af, at den gode David Nielsen ikke overdrev i sin fortælling:
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... r/11109508

Debussy

Indlæg af Debussy »

Jeg er ligeglad med at vi intet har at spille for i denne kamp. Vi må ikke smide en 2-0 til så ringe et Brøndby hold. Det er ynkeligt!
Der skal simpelthen ryddes op i vores spillertrup.
Det er ynkeligt, og der skal ryddes op!

Edit: Hvad fanden bilder vores spillere og træner sig egentligt ind? Jeg gider ikke se Osorio i næste sæson.

JBT

Indlæg af JBT »

Satme en ekstremt ussel måde at slutte sæson på

FCM spiller alt alt for åbne kampe og kan ikke holde nullet, føringer, mose modstanderen eller noget som helst

Endnu en FCM classic kamp til at summe sæsonen godt op - tulle har meget der skal arbejdes med frem mod næste sæson

Og ledelsen har en kæmpe opgave i at finde de rette nye spillere. Mere end nogensinde

JBT

Indlæg af JBT »

Og ja, man møder ikke op efter pausen men det lort der må jo aldrig nogensinde ske. Bif er fucking elendige og man kunne have ført med 12 ved halvleg

Det er nat og dag efterhånden

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Jesus, man må jo bare sige, at vi slutter sæsonen med en FCM classic. Ganske enkelt til grin. Der er ingen rygrad og bund i det her hold. Jovist, kan vi sprudle. Men vi har vel også ligaens laveste bundniveau. Vi kan jo ikke holde en føring?!

Pokalen er selvsagt bestået. Det samme er Europa kampagnen. Men Superligaen? Den er nærmest dumpet med -3 karakter, på trods af sølv. Det er for fuldstændig afsindigt, hvor mange point vi har smidt ud af det blå. Er målløs.

Havde ikke nogen forventninger inden i dag, men som kampen forløber, er det en decideret skændsel og bør kalde på udskiftning på mange fronter.

Hold op hvor er den her sæson til skraldespanden. Og sikke en skam, at man skal huske det for så vanvittigt mange smidte kampe.

Vi skal simpelthen have noget erfaring ind og hævet gennemsnitsalderen en tand.

STRAM OP!!!
/ ABT

Billede

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Bonusinfo: Brøndby havde lavet 3 mål i deres sidste 8 udebanekampe. Vi giver dem lov til at lave 3 på en halvleg. Det er KUN FCM der kan levere sådan et shitshow.

Tronskifte? Fandme nej. Det er mere pil ned end noget som helst andet. AHP må græmmes, og overveje, om han burde hoppe på GF vognen i stedet.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Med tre runder igen fører vi ligaen. Vi ender med at have -7 til AGF. Det må give dybe panderynker, og være enormt skuffende for alle i og omkring klubben. Det eneste “positive” ved dagens udfald er payback til Vibår, som fortsat aldrig kommer i Europa. Det kan man fryde sig lidt over i skuffelsens stund.

Der skal handles massivt ind i sommervinduet. Og en horde af spillere skal sendes videre. Vi mangler et par folk i alle kæder. Og det er selvom vi sælger ud. Der skal ganske enkelt proven quality ind og ikke bare flere breddespillere, som vi ikke kan bruge til noget som helst. Det kommer til at koste, men det er det eneste der kan flytte klubben til næste niveau.

Det burde blive det mest voldsomme transfervindue i klubbens historie, som vi går i møde.
/ ABT

Billede

Jakla

Indlæg af Jakla »

En slatten afslutning vi ikke kan være bekendt overfor turneringens fairness principper. Andre hold har krav på at vi spiller turneringen færdig.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Enig i at superligaen er totalt dumpet i denne sæson.. i guder hvor har det været jammerligt alt for mange gange. Der mangler noget rygrad både på bænken og i truppen.

Pokal og EL er godt klaret. Men vores hovedturnering er altså superligaen.

Besvar