Viborg - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mousebreaker

Re: Viborg - FCM

Indlæg af mousebreaker »

AGF foran 2-0 hurtigt.
Det ligner desværre, at vi skal op og lave 22-23 point i slutspillet, for at blive mestre.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Simpelthen så forbandet over at vi ikke kan lukke af i overtiden.....

Det er to spildte point.

Det er simpelthen for meget at lukke tre mål ind.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Ravnen skrev:
7. dec 2025, 22:58
Simpelthen så forbandet over at vi ikke kan lukke af i overtiden.....

Det er to spildte point.

Det er simpelthen for meget at lukke tre mål ind.
Jeg er enig. Det første mål er primært en kavlitetsafslutning, vel ca 8% chance, så kæmpedrop af Elias og så ser Elias igen meget skidt ud på 3-3 scoringen.

Til det sidste mål har vi dog igen et problem med VAR.
Kæmpe frispark på Mads Bech. Han er oppe for at heade til bolden men bliver slagtet i luften af Viborgs keeper. Jeg så den ikke de første gange, men da Billing postmatch sagde der var frispark så jeg efter.
Jeg ved ikke hvorfor, at vi ikke brokker os mere for at gøre opmærksom på den. Måske fordi både Beck og Billing gik rundt med gult i forvejen.

VAR kiggede den jo ikke engang efter.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Francis Dickoh mente i nedtakten, at der godt kunne dømmes et lille frispark på Mads Bech ved 3-3-målet. Men han mente også, at set i kampens ånd, hvor der blev tilladt at gå til den i duellerne, så var det fair nok, at der ikke blev dømt frispark.
Er sådan set enig, tror ikke at VAR ville have omstødt den. Synes faktisk, at Lucas Lund går efter bolden (den går lige over hovedet på ham) og ikke efter manden.

Debussy

Indlæg af Debussy »

hviid skrev:
8. dec 2025, 09:15
Francis Dickoh mente i nedtakten, at der godt kunne dømmes et lille frispark på Mads Bech ved 3-3-målet. Men han mente også, at set i kampens ånd, hvor der blev tilladt at gå til den i duellerne, så var det fair nok, at der ikke blev dømt frispark.
Er sådan set enig, tror ikke at VAR ville have omstødt den. Synes faktisk, at Lucas Lund går efter bolden (den går lige over hovedet på ham) og ikke efter manden.
Jeg er uenig. Der var klart frispark. Jeg lagde godt mærke til situationen i går, men efter hands-situationen mod SønderjyskE (som jeg reelt troede var et straffespark), tænkte jeg at det måske bare var mig som så spøgelser.

Besvar