Vi skal have revanche fra det omvendte opgør, hvor vi skuffende smed point.
Det bliver halv svære forhold med tvivlsom bane og vind.
Must Win!
SL R13: Fredericia - FCM
Re: SL R13: Fredericia - FCM
Noget rodet affære i første halvleg. Fredericia bedst den første halvdel af halvlegen. Vi tager over derfra og kender vores besøgstid med to dåser. Det er der der kendetegner et tophold.
Nu skal vi undgå at falde i søvn som i det omvendte opgør.
Nu skal vi undgå at falde i søvn som i det omvendte opgør.
/ ABT

Bortset fra de første 20 min., er det en kamp vi sidder fuldstændigt på. Dejligt vi er kommet dertil som hold, at vi kan vise den klasseforskel, der skal være, og spare spillere i 2. halvleg.
Hvis det bliver tæt pointmæssigt, er det også rart med en god målscorer. Der plejer vi at halte.
Synes specielt Castillo var god idag, og godt indhop af Brumado.
Kan efterfølgende se at Fredericia skaber 0,9 xG - den fornemmelse sad jeg slet ikke med under kampen..
Hvis det bliver tæt pointmæssigt, er det også rart med en god målscorer. Der plejer vi at halte.
Synes specielt Castillo var god idag, og godt indhop af Brumado.
Kan efterfølgende se at Fredericia skaber 0,9 xG - den fornemmelse sad jeg slet ikke med under kampen..
-
mousebreaker
Dejligt, at vi endelig er kommet dertil, at vi hurtigt lukker kampene mod de dårligste hold. Det er godt nok mange år siden at det hsr været tilfældet sidst.
De to vigtigste årsager til dette er Philip Billing og Mike Tullberg. I den rækkefølge.
Tilgangen til FCN kanprn var dybt åndsvag, med en lam begrundelse, men siden har MT ikke gjort meget forkert.
Til forskel fea sin forgænger har han dog også haft Billing til rådighed. Wauw en spiller
De to vigtigste årsager til dette er Philip Billing og Mike Tullberg. I den rækkefølge.
Tilgangen til FCN kanprn var dybt åndsvag, med en lam begrundelse, men siden har MT ikke gjort meget forkert.
Til forskel fea sin forgænger har han dog også haft Billing til rådighed. Wauw en spiller
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Det er simpelthen en fornøjelse at se os spille igen efter Tullberg er kommet til. Der er en helt anden soliditet i tingene ift. under TT, hvor man ofte sad på kanten af stolen og tog sig til hovedet og bandede spillet væk.
Det er en åbenbaring, at ledelsen turde sige takke for nu med TT på trods af gode resultater, som vi jo var mange der skreg på. Alle de bekymrede, der rynkede på næsen ved ansættelsen af MT, må snart være gjort til skamme. 10 kamps jubilæum i dag. Resultat: 8 sejre, 1 uafgjort, 1 nederlag. Pointsnit på 2,4.
Chapeau!
Det er en åbenbaring, at ledelsen turde sige takke for nu med TT på trods af gode resultater, som vi jo var mange der skreg på. Alle de bekymrede, der rynkede på næsen ved ansættelsen af MT, må snart være gjort til skamme. 10 kamps jubilæum i dag. Resultat: 8 sejre, 1 uafgjort, 1 nederlag. Pointsnit på 2,4.
Chapeau!
/ ABT

Synes vi åbner for dårligt ud i vores kampe. Det var som at se en gentagelse i dag, hvor vi knap kunne aflevere til hinanden. Men godt at gøre at træneren har fokus på det. For det er sådan set også eneste hår i suppen, på en ellers perfekt kamp.
At have Franculino giver minder om tiden med Zidan. Mål ud af det blå. Han er et usædvanligt talent og vi er meget heldige at have ham. Håber vi holder på ham til sommer, det kan blive et mesterskab værd (og hvem ved Europa League titlen??
)
At have Franculino giver minder om tiden med Zidan. Mål ud af det blå. Han er et usædvanligt talent og vi er meget heldige at have ham. Håber vi holder på ham til sommer, det kan blive et mesterskab værd (og hvem ved Europa League titlen??
Arh, der er ingen sammenligning med Zidan. Francu er en teamplayer, Zidan ødelagde holdet.
Jeg er meget overbevist om at vi beholder ham, det hare hele tiden været planen.
Jeg ser en superligarekord der bliver ekstremt svær at slå.
Ja, det bliver lidt en win-win. Enten beholder vi ham eller også sælger vi ham for et absurd højt beløb (dvs 350 mil+). Lidt a la Sørloth-casen. Jeg kan leve med begge dele
Det er det med mål ud af det blå, som jeg mener. Det er usædvanligt at have den slags spillere som kan score de svære mål, næsten med lethed. Det gør jo at hele holdet får det meget nemmere.
Er i øvrigt også begejstret for at få Cho tilbage, hold da op hvor har han vist niveau, han er klart bedre end Buksa.
Er i øvrigt også begejstret for at få Cho tilbage, hold da op hvor har han vist niveau, han er klart bedre end Buksa.