Europa kval 2025
Re: Europa kval 2025
Rart at se Hibs ikke længere trækker tiden
Vi kan håbe at vi nu kan slå en kontra og få udbygget føringen. Hibernian kan stadig bide fra sig, selvom de også er ved at være lidt møre.
Specielt fordi vi nu vælger at smide den hen til dem hele tiden nu... lad nu bolden gøre arbejdet... lad dem løbe efter den.
ja selvfølgelig... vi vil bare ikke videre... Vi sløser så meget og lader dem få bolden hele tiden... så skal det gå galt
Svært at vinde fodboldkampe når man skal op og score minimum en 2-3 mål hver gang
Nu er vi 15 min væk fra at ryge ud... gør mig absolut ingen illusioner om at vi kan vinde en straffespark konkurrence! Fuck det er en skandale at vi ikke kan vinde over dem.
Det er jo ikke i aften at vi taber kampen men sidste uge... Vi kan ikke åbne et betonforsvar op. Og vi kan ikke holde en føring. Vi har kun een måde og det er crazy total kaosfodbold...
Det er jo ikke i aften at vi taber kampen men sidste uge... Vi kan ikke åbne et betonforsvar op. Og vi kan ikke holde en føring. Vi har kun een måde og det er crazy total kaosfodbold...
Husker du straffesparkskonkurrencen mod Legia for et par år siden? Tror næsten ikke jeg har set så jammerlig en målmandspræstation i den disciplin. Løssl var ikke i nærheden af at tage bare et enkelt spark i den konkurrence.Danand123 skrev: ↑31. jul 2025, 22:56Løssl reddede sendt et straffespark mod Sturm Graz for tre år siden. Han har reddet ni straffe i hele karrieren - heraf de tre i PL for Huddersfield.
Vi burde kunne slå Hirbernian, men efter 180 minutter kun scoret et på frispark. Kom nu. De andre tre danske hold videre (selv om vi stadig er garanteret en runde mere).
/ ABT

Straffe, så ryger vi ud. Lössl tager intet.
Jeg prøvede absolut ikke at forsvare, at han skal stå til evt straffespark - tværtimod. Tre år siden er lang tid. Tjekkede bare chat gpt.ABT skrev: ↑31. jul 2025, 23:22Husker du straffesparkskonkurrencen mod Legia for et par år siden? Tror næsten ikke jeg har set så jammerlig en målmandspræstation i den disciplin. Løssl var ikke i nærheden af at tage bare et enkelt spark i den konkurrence.Danand123 skrev: ↑31. jul 2025, 22:56Løssl reddede sendt et straffespark mod Sturm Graz for tre år siden. Han har reddet ni straffe i hele karrieren - heraf de tre i PL for Huddersfield.
Vi burde kunne slå Hirbernian, men efter 180 minutter kun scoret et på frispark. Kom nu. De andre tre danske hold videre (selv om vi stadig er garanteret en runde mere).
Og jo jeg husker tydeligt hans dansetrin.
De er virkelig ikke gode i åbent spil. Det er latterligt så lidt de kommer til. Vi kommer til en del. Vi er bare uskarpe.
Elias kommer ind for straffe konkurrencen... klogt valg
nej nej nej.... Brumaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaado
Sakse fucking spark!!!!!!!!!!!! Brumado!!!!!!
Brrrrrruuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmaaaaaaddoooooooo <33333