Capotårn - og store flag
Capotårn - og store flag
De sidste 2 kampe (OB og Hibernian) er Capo-tårn rykket ind bag mål. MÅSKE Fint nok midlertidigt - kun måske, men hold venligt flag i det område, hvor de traditionelt har været placeret. Dvs. i den østlige side af CC. Vi er faktisk en række medlemmer, der har været med længere tid end de fleste og holder til bag mål og vest herfor. Vi tager på stadion for at se fodbold. Det kunne ikke lade sig gøre i går, da et stort flag i 95% af tiden ødelagde udsyn til hvad der foregik foran målet. LAV venligst om på det igen, det giver dårlig stemning. 
Re: Capotårn - og store flag
ASA er rykket permanent ind bag målet.
Jeg tænker I må rykke jer. Stemningsområdet er flyttet ind centralt, da stemningsgruppen er blevet større, og derved håber man at kan få mere af CC med til at yde stemning.
Synes det har virket godt fra min plads på Faxe. Syner mere af en stemningstribune, og lyden har været god.
Nu mangler I bare at få ryddet nogen af de kedelig sange væk, og forny jer på det område.
Synes det har virket godt fra min plads på Faxe. Syner mere af en stemningstribune, og lyden har været god.
Nu mangler I bare at få ryddet nogen af de kedelig sange væk, og forny jer på det område.
Fair nok.
Men tror ikke du kan forvente at flagene forsvinder. De mest stemningsskabene er igennem årene blevet flyttet lidt rundt på CC, for at prøve at se hvad der er bedst.
Nu har de besluttet at rykke ind midt på ( hvor man for mange år siden også stod) i håb om at tage næste skridt i stemningen.
Jeg tænker ikke du kommer langt med at du har stået det samme sted i mange år, da der ikke er faste pladser på CC.
De flag bidrager jo ikke til nogen god stemning, hvis man ikke kan se de afgørende momenter i kampen. Skotterne bidrog fint til stemningen. Hvor mange flag havde de?? 0 er svaret. Jeg forventer ikke præcis den samme plads gang efter gang og der har du ret - der er ikke faste pladser på CC.Due skrev: ↑25. jul 2025, 17:37Fair nok.
Men tror ikke du kan forvente at flagene forsvinder. De mest stemningsskabene er igennem årene blevet flyttet lidt rundt på CC, for at prøve at se hvad der er bedst.
Nu har de besluttet at rykke ind midt på ( hvor man for mange år siden også stod) i håb om at tage næste skridt i stemningen.
Jeg tænker ikke du kommer langt med at du har stået det samme sted i mange år, da der ikke er faste pladser på CC.
De flag bidrager jo ikke til nogen god stemningJakla skrev: ↑25. jul 2025, 17:51De flag bidrager jo ikke til nogen god stemning, hvis man ikke kan se de afgørende momenter i kampen. Skotterne bidrog fint til stemningen. Hvor mange flag havde de?? 0 er svaret. Jeg forventer ikke præcis den samme plads gang efter gang og der har du ret - der er ikke faste pladser på CC.Due skrev: ↑25. jul 2025, 17:37Fair nok.
Det tror jeg ikke du kan overbevise dem der står i Stemningsområdet om.
Skotterne bidrog fint til stemningen. Hvor mange flag havde de??
Anden fodboldkultur. Svært at sammenligne.
Jeg tænker det er en umulig mission for dig, i forhold til det første indlæg du skriver med at de skal stoppe med at flage.
De sidste 2 kampe har der været masser af plads på den østlig del af CC. Så måske i skal prøve at rykke lidt øst på, for jeg tror ikke I får held med det andet.
Jakla, kan godt se, du møder lidt modstand på din holdning til flag. Jeg er dog helt enig med dig, da man jo ikke kommer på stadion for at se ind et flag. Sidste år sad vi på det gamle Ceres Park på udebaneafsnittet, hvor vi bad en ung dreng om at flytte sig med flaget. Kører altså ikke til Aarhus for at kigge ind et flag. Og her kunne vi ikke flytte os pga siddepladserne … og der var udsolgt. Drengen flyttede sig også.
Kan godt se lidt stemning i, at man bruger flagene ved indløb og scoringer, men der må være en del, som ikke synes, det er sjovt ikke at kunne se kampen. Og os, der har haft sæsonkort på cc i mange år, kan ikke bare flytte til faxekondi. Sæsonkort er udsolgt. I øvrigt synes jeg faxekondi er blevet ringere af, at taget er blevet løftet. Ved regn og lidt vind sidder de fleste ikke i tørvejr.
Jeg ved ikke om jeg bliver misforstået, men jeg forstår godt det er træls med at der lige pludselig kommer flag foran den plads man har stået på i flere år.Danand123 skrev: ↑26. jul 2025, 20:11Jakla, kan godt se, du møder lidt modstand på din holdning til flag. Jeg er dog helt enig med dig, da man jo ikke kommer på stadion for at se ind et flag. Sidste år sad vi på det gamle Ceres Park på udebaneafsnittet, hvor vi bad en ung dreng om at flytte sig med flaget. Kører altså ikke til Aarhus for at kigge ind et flag. Og her kunne vi ikke flytte os pga siddepladserne … og der var udsolgt. Drengen flyttede sig også.
Kan godt se lidt stemning i, at man bruger flagene ved indløb og scoringer, men der må være en del, som ikke synes, det er sjovt ikke at kunne se kampen. Og os, der har haft sæsonkort på cc i mange år, kan ikke bare flytte til faxekondi. Sæsonkort er udsolgt. I øvrigt synes jeg faxekondi er blevet ringere af, at taget er blevet løftet. Ved regn og lidt vind sidder de fleste ikke i tørvejr.
Jeg prøver såmænd bare at forklare at det ikke er midlertidigt at de er flyttet derhen.
Og hvis I kigger på stemningstribunerne rundt om i DK og det meste af Europa, er der fest og farver med flag.
Og det synes jeg ser festlig ud, og hvis der er en gruppe der godt kan lide at sætte gang i den med sange og flag, skal der vel også være plads til dem, ligesom der er plads til alle os andre.
Jeg synes også der er forskel på en siddeplads på Ceres park og så en stå/stemnings område.
Men hvis I ser de store klubber der fylder hele udbaneafsnittet er der ofte flag under kampen. Det er bare blevet en del af det.
Og som tidligere skrevet prøver de stemningsskabene at rykke ind midt på igen ( som de før har været) fordi de er blevet større, og derved vil se om de kan få flere med og give mere vokal volumen.
Og Danand, nu behøver du ikke at flytte til Faxe. Flagene fylder vel kun 1/4 del af CC.
Og misforstå mig ikke. Jeg forstår godt det er træls at skulle rykke sig fra midten, hvis man har stået der i mange år.
Men jeg tror bare ikke det er en kamp I kan vinde.
Enig Danand .Det der behøves er lidt situationsfornemmelse. Dvs. der skal ikke flages på en måde så det ikke er muligt at se kampen. Ellers kan man lige så godt blive hjemme og se kampen fra sofaen. Mod Hibernian var det helt uacceptabelt at flag blev placeret helt nede ved banden og flaget 95% af tiden. Ok at flage ved mål, indløb osv, men da ikke på en måde, så man forhindres i at se kampen. Det skal løses af dem der har fået den tvivlsomme ide at lave om på hele set-up.Danand123 skrev: ↑26. jul 2025, 20:11
Jakla, kan godt se, du møder lidt modstand på din holdning til flag. Jeg er dog helt enig med dig, da man jo ikke kommer på stadion for at se ind et flag. Sidste år sad vi på det gamle Ceres Park på udebaneafsnittet, hvor vi bad en ung dreng om at flytte sig med flaget. Kører altså ikke til Aarhus for at kigge ind et flag. Og her kunne vi ikke flytte os pga siddepladserne … og der var udsolgt. Drengen flyttede sig også.
Fedt at komme med et ønske om, at andre skal bekymre sig om hvad du mener, og så selv have den holdning til, hvad andre mener.
Held og lykke, du må hellere finde dig en ny plads eller vende dig til flagene.
[/quote]
Fedt at komme med et ønske om, at andre skal bekymre sig om hvad du mener, og så selv have den holdning til, hvad andre mener.
[/quote]
En gratis omgang at udtale sig fra Faxe hvor indblik til kampen ikke generes af enorme flag.
[/quote]
En gratis omgang at udtale sig fra Faxe hvor indblik til kampen ikke generes af enorme flag.
Jeg sidder på Faxe til hverdag. Af og til tager en kamp på CC, og hvis flagene driller mit udsyn, så stiller jeg mig da bare ud til siden. Der er jo fri placering.Jakla skrev: ↑28. jul 2025, 21:13En gratis omgang at udtale sig fra Faxe hvor indblik til kampen ikke generes af enorme flag.
- JGToftdahl