Cho.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Cho.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Er forundret over der ikke kommer nyt bare engang imellem om Cho's tilstand. Er han på vej tilbage på holdet eller kæmper han stadig med sin skade. Træner han med holdet pt. og hvor længe har han gjort det.

Brugeravatar
Kent

Re: Cho.

Indlæg af Kent »

Han træner ikke med holdet.

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Træner han løb etc alene, eller er det fortsat kun i gym?

Sahl

Indlæg af Sahl »

Jeg tror desværre ikke Cho kommer tilbage på fuld niveau.
Hvilket er trist, da han virkelig var god.

Debussy

Indlæg af Debussy »

Sahl skrev:
30. maj 2025, 13:04
Jeg har lige søgt lidt frem og tilbage på nettet, men jeg kan kun læse at han skulle være blevet opereret for "et mindre knæproblem". https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-midt ... naeproblem

Er der nogen som ved, om der er meldt noget ud om hvorvidt det stadig er knæproblemet eller noget helt andet han døjer med?

Kejle

Indlæg af Kejle »

Jeg vil lige minde om at FCM er bundet af GDPR i forhold til udmelding om eventuelle skader.

Hvis spilleren siger god for at de må melde ud, så har de lov. Ellers må de kun sige at han er skadet.

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Debussy skrev:
30. maj 2025, 13:18
Sahl skrev:
Jeg har lige søgt lidt frem og tilbage på nettet, men jeg kan kun læse at han skulle være blevet opereret for "et mindre knæproblem". https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-midt ... naeproblem

Er der nogen som ved, om der er meldt noget ud om hvorvidt det stadig er knæproblemet eller noget helt andet han døjer med?
Som jeg ved, så fik han netop lavet et mindre, planlagt indgreb i knæet efter sidste sæson, da han i længere tid havde spillet med smerter. Jeg tror han fik det lavet hjemme i Korea. Det gik så galt - lige hvad der præcist skete er vist usikkert. Måske infektion

Debussy

Indlæg af Debussy »

Kejle skrev:
30. maj 2025, 13:59
Jeg vil lige minde om at FCM er bundet af GDPR i forhold til udmelding om eventuelle skader.

Hvis spilleren siger god for at de må melde ud, så har de lov. Ellers må de kun sige at han er skadet.
Det er derfor jeg spørger om hvorvidt nogen ved om der er meldt noget ud ;)

Debussy

Indlæg af Debussy »

UlveLars skrev:
30. maj 2025, 20:06
Debussy skrev:
30. maj 2025, 13:18
Sahl skrev:

Som jeg ved, så fik han netop lavet et mindre, planlagt indgreb i knæet efter sidste sæson, da han i længere tid havde spillet med smerter. Jeg tror han fik det lavet hjemme i Korea. Det gik så galt - lige hvad der præcist skete er vist usikkert. Måske infektion
Ja, det kunne måske være tilfældet, men det er ren spekulation. En officiel udmelding kunne være dejligt, men som Kejle så fint minder os om, så er der GDPR.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Kan se på de videoer, som FCM ligger op af opstarten, at Cho er sammen med holdkammeraterne og bl.a. er på kondicyklen sammen med flere andre. Forhåbentlig er han færdig i svømmehallen og kan øjne sin retur til grønsværen. Det ville være en kæmpe gamechanger, hvis han kunne bidrage og vende tilbage til fordomsstyrke i den kommende sæson!
/ ABT

Billede

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

ABT skrev:
18. jun 2025, 20:45
Kan se på de videoer, som FCM ligger op af opstarten, at Cho er sammen med holdkammeraterne og bl.a. er på kondicyklen sammen med flere andre. Forhåbentlig er han færdig i svømmehallen og kan øjne sin retur til grønsværen. Det ville være en kæmpe gamechanger, hvis han kunne bidrage og vende tilbage til fordomsstyrke i den kommende sæson!
Mjaaa.
Er sgu stadigvæk bange for at det er slut med top fodbold for ham, men nu må vi se.

Synes hele den her case er utrolig mærkelig.

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Matjavsen skrev:
18. jun 2025, 22:27
ABT skrev:
18. jun 2025, 20:45
Mjaaa.
Er sgu stadigvæk bange for at det er slut med top fodbold for ham, men nu må vi se.

Synes hele den her case er utrolig mærkelig.
Jeg er meget enig. Det lader heller ikke til på udtalelserne at man forventer, han er tilbage i nærmeste fremtid.
Kan man spekulere i, at der er opstået infektion efter det lille indgreb, som har eroderet knæet? I sådan en situation kan det det godt være så ødelagt, at det er slut med topfodbold.

JBT

Indlæg af JBT »

Han ser ellers glad og tilfreds ud og svarer på media content - he will be back for sure

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

JBT skrev:
19. jun 2025, 11:30
Han ser ellers glad og tilfreds ud og svarer på media content - he will be back for sure
Det er det som forvirre mig.
Har kun hørt negative ting, udover det content der er kommet ud.

Vijen

Indlæg af Vijen »

En masse med Cho på græs i det nye afsnit af mic’up.

Besvar