SL R29 - FC Midtjylland - AGF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

SL R29 - FC Midtjylland - AGF

Indlæg af Lupus1999 »

Så gælder det AGF i næst sidste hjemmekamp, og det bliver utroligt spændende at se om vi kan følge op på den ekstrem gode præstation mod FCN.

Hvis guldet skal ende på heden, så kræver det at vi som minimum vinder alle vores hjemmekampe, så det er et must at få de 3 point.

Tror i han spiller med de samme som sidst, bortset fra Buksa og hvem tager pladsen. Osorio, Silva eller Chilli?

Brugeravatar
Ravnen

Re: SL R29 - FC Midtjylland - AGF

Indlæg af Ravnen »

Enig.

Umiddelbart er der mest værdi i Chilufya, han leverer asisst, seks stk mod Osorios ene. Det kan godt være Osorio er fed at se på når han spiller, men det er simpelthen for sjældent der er et output på det.

Osorio 20 kampe i superligaen denne sæson, 2 mål og 1 assists

Det er alt for lidt.

https://superstats.dk/spillere/spiller-alltime?id=4200

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Vigtig vigtig sejr. Guldet ender i Parken eller på Heden nu.

God første halvleg, hvor vi skal føre med mere end 1-0. Kommer idé- og energiforladte ud til 2. Halvleg uden vilje eller gejst. Tæt på at blive et mareridt, men vi får den fornødne medvind på cykelstien til sidst. Heldigvis.

Dani Silva har fuldstændig mistet sin mojo, helt og aldeles. Han har været skidt længe nu og mest af alt usynlig. Skidt indhop i dag og i min optik medskyldig til at vi falder sådan i 2. Halvleg.

Vigtigt at vi holder snor i målscoren ift. FCK.

Lille finale næste weekend. Byskov og Castillo i karantæne. Decideret tosset af Byskov, som ellers var begyndt at levere lidt. Suk.
/ ABT

Billede

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

En kamp der viser et talentfuld FCM hold, men også et umodent og manglende ledelse af holdet.

Man kan sige at holdet holdet først skal toppe næste år.

En Pedro Bravo som er slået igennem, han er motoren på midtbanen, Castilla gør det også godt, men trak et gult kort der ikke tålede en 2 halvleg.

Igen er det INDIVIDUALISTERNE i front der redder holdet, osorio kommer ind og redder holdet.

Men kampen stiller også en del spørgsmål.

Hvad er konceptet på midten, Silva er gledet ud som target mand ?

Man kan sige at byskov var ved at være slået igennem, men men men, man kan ikke kalde det dumt, nej man kan kalde det snot hamrende dumt det han laver, holdet spiller med om guldet, og så laver man så et tåbeligt rødt kort.

Der er for mange umodne spillere på holdet, og byskov er ikke voksen nok til et tophold lige nu, det er at sætte sig ud over holdet.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Lee har nu 13 kampe for FC Midtjylland og 13 sejre.

Jeg foreslår at vi spiller med ham i de sidste 3 kampe.

3316

Indlæg af 3316 »

ABT skrev:
4. maj 2025, 20:05
God første halvleg, hvor vi skal føre med mere end 1-0. Kommer idé- og energiforladte ud til 2. Halvleg uden vilje eller gejst.
Synes vi starter fint i 2. halvleg. Først da Osorio kommer ind, at vi falder i niveau.. Ved ikke om det er vores pres, der falder lidt fra hinanden, eller hvad der sker..

Copenhagenwolf

Indlæg af Copenhagenwolf »

Jeg synes en af nøglerne til bedre udtryk på det seneste er Byskov, han fordeler spillet rigtig godt, og blikket for spillet tilsat fremragende teknik er vel det bedste vi har i truppen.
Jeg er mere bekymret for Silva, han virker fysisk overmatchet i ligaen, og det hæmmer ham.

AGF blev som altid bøvlet, og lækkert at vi hiver dem hjem med en scoring i undertal. Og kirsebærret på toppen er at se agf-hystaden Jacob Nielsen sidde på tribunen og skære tænder, mens bitterheden vælter ud. Er der ikke en journalist der kan spørge ham, hvordan status er med at nå AGFs målsætninger, der skulle indfris senest i 2025?
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ens-bedste

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Synes der var lidt usikkerhed undervejs, og da Byskov bliver udvist frygter jeg det værste. Men respekt for at rejse sig og vise klassen.

Også ros til Osorio for et godt indhop og noget slutprodukt på sit spil.

Synes Thomasberg fortjener ros for denne kamp, det kunne gå i mange retninger.

To voldsomme udebane venter. Sæsondefinerende kampe. Dejligt at vi har fundet både momentum og godt spil frem, det lover godt.

Debussy

Indlæg af Debussy »

Jeg kan virkelig godt lide den måde, Midtjylland spiller på i øjeblikket. Men når jeg kigger på de underliggende statistikker, undrer det mig, hvordan vi er gået fra ikke at prioritere boldbesiddelse til pludselig at ville dominere på den front. Det lugter ikke af Thomasberg - Mon det er Allan K. Jepsen, der skal have æren for det nye udtryk?

Besvar