I år er budgettet lagt udfra at vi ender på 4 pladsen hvilket jeg efterhånden har opgivet for længst i mine drømme.
Skal vi nu se røde tal igen, når sæsonen er ovre?
Jeg forstår godt hvis publikum og sponsorene svigter!
Vinding
Jeg var glad for at jeg skulle blive hjemme i går til konens fødselsdag, for så
slap jeg for en LANG tur hjem igen.
Budgettet
-
BW # 163
Re: Budgettet
Med 7000 på lægterne i går, må man konkludere at FC Midtjyllands fans hører til Danmarks mest loyale, IKKE-medgangsfans.
Da det ikke er tilskuerindtægterne FC Midtjylland skal leve af, men sponsor - og TV-indtægterne, vil en placering i den laveste halvdel være en stor økonomisk bet. For slet ikke at tale om en evt. nedrykning.
Omvendt kan stor succes i Royal League ændre meget: især mht. spillernes selvtillid og økonomien. Vi har i denne sæson haft mange skud i bøssen, og Royal League er den sidste chance for at lave et tilfredsstillende resultat.
BW # 163
Da det ikke er tilskuerindtægterne FC Midtjylland skal leve af, men sponsor - og TV-indtægterne, vil en placering i den laveste halvdel være en stor økonomisk bet. For slet ikke at tale om en evt. nedrykning.
Omvendt kan stor succes i Royal League ændre meget: især mht. spillernes selvtillid og økonomien. Vi har i denne sæson haft mange skud i bøssen, og Royal League er den sidste chance for at lave et tilfredsstillende resultat.
BW # 163
-
YahooSeeker [Bot]
Jamen så må vi jo bare håbe på et godt resultat mod Norges nr 1 og 2. hvor svært kan det være. Nedrykning siger du? så galt tror jeg altså heler ikke at det går. FCM er klasser bedre end både AC Horsens, Sønderjyske og Silkeborg, nederlaget hvar altså i mine øjne ekstremt ufortjent men sådan er det jo når man ikke formår at omsætte chancer til mål men synes ærlig talt Silkeborg hvar meget meget meget heldige.
-
Sir Lago
Hvis publikum og sponsorer svigter første gang vi har modgang.... Så er det satme skidt. For ikke at sige pinligt!
Og alle kan jo se at det er en periode vi er inde i lige nu med masser af skader på holdet og især i angrebet. Det er bare et spørgsmål om tid før skuden vender. Det er jeg sikker på. Jeg tror godt at vi kan ende i top 6 i år igen.
En smule modgang stopper kun svagpisser sponsorer og gøglerfans!!!
Og alle kan jo se at det er en periode vi er inde i lige nu med masser af skader på holdet og især i angrebet. Det er bare et spørgsmål om tid før skuden vender. Det er jeg sikker på. Jeg tror godt at vi kan ende i top 6 i år igen.
En smule modgang stopper kun svagpisser sponsorer og gøglerfans!!!
-
Ravnen
Jeg tror heller ikke et sekund på at sponsorerne svigter, de har det godt i sponsorloungen til kampene 
Havde vi ikke de fine forhold at tilbyde kunne resultater nok have en vis indflydelse.
Havde vi ikke de fine forhold at tilbyde kunne resultater nok have en vis indflydelse.