SL R21: AaB - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
ABT

SL R21: AaB - FCM

Indlæg af ABT »

Ny kamp venter i morgen i det nordjyske. Nok engang må det betragtes som værende en must win, omend Aab drillede fck senest. Der skal bygges på de takter der momentvis var mod Nordsjælland, hvor særligt effektiviteten skal være bedre. Hvis den bliver det, bør vi vinde komfortabelt. Jeg tror dog, at det godt kunne blive en besværlig kamp.

Der bliver god opbakning fra udeafsnittet, så det forpligter for de udvalgte elleve.
/ ABT

Billede

FCM2000

Re: SL R21: AaB - FCM

Indlæg af FCM2000 »

hmmm spillet meget stærkt, men ikke det sidste mål.

Er det mig den er galt med, for mig virker Bech usikker ialt, kaster sig ned når han bliver rundet eller skøjter rundt.

JBT

Indlæg af JBT »

Sæsonens mest unødvendige mål at give AaB lige før pause. FCM ejer kampen og skal føre med 4-0, men alligevel ender man op med en sædvanlig træls spænding. Deprimerende man ikke er klogere i sådanne situationer lige fra simsir sparker den ud, til mbabu mfl. ikke får flæsket bomholt. Virkelig mange dårligere sekvenser i en, efter en ellers god 1 halvleg - måske den bedst kontrolleret i hele sæsonen.

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Kunne godt have blevet spændende med de chancer AaB har, selv om kampen helt klar skal give en sikker sejr.

Dejligt der var kritik af Oliver Sørensen inden kampen samt fokus på hvor lang tid siden, Osorio har scoret. Og så har flere også været lidt tilbageholdende omkring Bak. De gav alle svar på tiltale.

Var AaB dårlige? Måske. Men offensivt en rigtig god kamp - uden mange lange bolde. Fortsæt.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Mesterskabsspil i dag.

Bravo spiller en stor kamp, han er en stor motor i dag og kan fører bolden frem hurtig med god teknik.
Senest rettet af FCM2000 9. mar 2025, 16:18, rettet i alt 1 gang.

JBT

Indlæg af JBT »

FCM2000 skrev:
9. mar 2025, 16:11
Mesterskabsspil i dag.
Vil nærmere sige standard for hvordan man bør spille i fcm, især mod en skod modstander.. for en gang skyld var der lidt retning i hvordan man vil spille bold og gennemgående i 90 min - for første gang i denne sæson

sonderskov

Indlæg af sonderskov »

Til jer der var på Aalborg Stadion i udebane afsnittet, romerlys er ikke tilladt, alligevel skete det, hvorfor bliver børnehaven ikke hjemme, derfor holder vi os væk og det burde BW også.

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

sonderskov skrev:
10. mar 2025, 08:28
Til jer der var på Aalborg Stadion i udebane afsnittet, romerlys er ikke tilladt, alligevel skete det, hvorfor bliver børnehaven ikke hjemme, derfor holder vi os væk og det burde BW også.
Jeg var afsted for at se kampen, er imod romerlys, da det er ulovligt.
Men vil da ikke holde mig væk pga der er andre der bryder reglerne.

Det svare jo til at ikke bruge sin bil, fordi der er andre der køre for stærkt.

Personlig holdning

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Sekvensen omkring Osorios mål er ganske enkelt fremragende, omend det er stolpe ud af 2-3 omgange inden den bliver smadret ind. Man kan se det ene minut igen og igen og igen. Lige fantastisk hver gang. Står for mig som sæsonens højdepunkt for nuværende - især med vores spil taget i betragtning helt frem til nu.

God og sikker kamp for en gangs skyld, selvom Aab spiller ret så naivt. Der skal bygges på nu - så kan det pludselig se ganske komfortabelt ud ift konkurrenterne. Lad os se, når modstanderne bliver af en anden karakter fra nu af.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg tror det har en del at sige, at Europa kampene er ude af hovedet på spillerne. Nu kan vi koncentrere os 100% om at sikre et nyt mesterskab.

I øvrigt lækker runde, med point tab til både FCK, AGF og Brøndby.

Besvar