Bak i angrebet i fremtiden?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kasper_Nielsen

Bak i angrebet i fremtiden?

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Da jeg først så, at Bak skulle starte i angrebet var jeg noget skeptisk.

Trods et par gode muligheder fik han ikke scoret, men jeg synes alligevel at den fighterindsats han leverede i dag var meget farligere, end det Frank plejer at levere.

Flere gange så jeg Bak løbe tilbage og ihærdigt forsøge at erobre bolden, hvilket også lykkedes flere gange. Endvidere var han skyld i flere gode angreb.

Mit spørgsmål er, om det ville være en mulighed at beholde ham deroppe? Tror han og David Nielsen kunne blive en farlig angrebsduo.
Senest rettet af Kasper_Nielsen 7. nov 2005, 21:07, rettet i alt 1 gang.

Kent

Re: Bak i angrebet i fremtiden?

Indlæg af Kent »

Nope.

Bak er bedst som midterforsvarer. Frank og David i front.

Kent

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Man skal udnytte de kræfter man har på bedst mulig måde.

Ja, Kristian Bak er vores bedste centerforsvarer. Men i angrebet er han farligere end vores normale angriber Frank. Og i og med, at vi har 2 rigtige gode centerforsvarer i Troest og Traore, hvorfor så ikke bruge ham i angrebet?

Ved godt, at det kan være frustrerende for Bak at blive omskolet fra angriber til forsvarer, hvor han så efterfølgende kan blive omskolet til angriber igen.
Men det er vel relativt?

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Det nytter jo ikke at blive ved med samme kabale, måske man skulle blande kortene og se på den enkelte spillers force. det nytter jo ikke at købe dyre spillere og så forsøge at omskole dem det er for lang en proces. Køb dog spillere til de pladser som der er behov for og brug dem i stedet for at placere dem på bænken

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

Skovsen skrev:
-------------------------------------------------------
> det nytter jo ikke at købe
> dyre spillere og så forsøge at omskole dem det er
> for lang en proces. Køb dog spillere til de
> pladser som der er behov for og brug dem i stedet
> for at placere dem på bænken

hvem tænker du specifikt på her?

seerup

nej- nei- nein-no-ei!!

Indlæg af seerup »

hvis jeg var træner for FCM vil jeg ALTID bruger en eller to DMC...

som synes at det er vor bedste muligheder er at bruge traoe og bak.. som vil giver kæmpe støttet under forsvare område.

se man Morten Olsen.. ja man kan siger at jeg elsker ham. for han bruger hoved
end ER plejer at bruger!!

som MO bruger gravesen og poulsen. hvilket styrker meget på forsvares området.

bare min mening

Henker

jakob88

Re: Bak som højre back?

Indlæg af jakob88 »

Jeg synes helt klart at han skal ned og spille højre back... For det hjælper altså ikke at have Rasmus Daugaard til at spille den plads. Han er ganske enkel ikke god nok!!!

Eistorp - BW#1830

Indlæg af Eistorp - BW#1830 »

Jamen det er jo lige netop det der er problemet. Vi har en Traore og Troest i midterforsvaret der har bevist at de godt kan klare den opgave. Samtidig har vi gevaldige problemer oppe i angrebet, og der tror jeg på at Bak ville kunne give det den ekstra fighter gnist som vi ved han har og altid har haft.

Nicolai Kammersgaard

Re: nej- nei- nein-no-ei!!

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Morten Olsens 4-3-3 kan lynhurtigt blive til 4-5-1. Det er blandet andet set i AAB. Jeg tror heller ikke vi har holdet til en 4-3-3. Måske med en skades fri trup men hvis vi endelig skulle skifte system, hvilket jeg ikke synes, så burde det være 3-5-2. Når vi har så få forsvarsspillere som kan holde neveau og generalt i centerforsvaret samtidig med at vi har ti midtbanespillere. Så ligger den lige til højrebenet. Men jeg synes egentligt at spillet er okay men vi mangler lige maginalerne og så selvfølgelig målene men de kommer!!

Nicolai Kammersgaard
Enhver som anbefaler trænere ala Tove C burde skydes !!

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Set ud fra det faktum at vi ingen angribere har og at vi har masser af forsvarsspillere.... Så er det sgu da bare med at bruge Bak deroppe. Han har vist at han godt kan komme til chancer og jeg er sikker på at han også kan scorer med lidt mere tur i den. Personligt tror jeg at hvis vi fastholdt Bak upfront. Så ville Frank få svært ved at få sin plads tilbage.
Og set i det lange løb, ville det da heller ikke være skidt, hvis vi havde en forsvarspiller, der er giftig, til at smutte i angrebet når vi var bagud!!!

BW#1902

Indlæg af BW#1902 »

Nu plejer Bak jo som regel at komme med frem, når vi har været bagud, så der er ikke den store forandring i dette - forandringen vil være, hvis han fast kommer op i front. Det kunne være spændende, og give gevinst, tror jeg.

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Lidt rutine som angriber kan også kun gavne lidt.

Besvar