SL R9: Randers - FCM
SL R9: Randers - FCM
Vores favorit modstander i suppen venter i morgen - vores enorme stime mod Randers skulle gerne fortsætte. Jeg håber, at man stiller stærkest mulige opstilling, da det er en hjemmekamp i EL der følger i midtugen. 3 point ville lune gevaldigt - især med et derby coming up.
/ ABT

Re: SL R9: Randers - FCM
Oliver Sørensen ikke med i truppen i dag - det kan vise sig problematisk… Er de næste i rækken dygtige nok? Castillo eller Askildsen får nok startpladsen, nu hvor Byskov ser ud til at være tiltænkt kanten.
/ ABT

klar fejl af fcm målmanden, desværre er det set før.
2 forsvarskoks, jeg er ikke imponeret, trods FCM sidder massivt på kampen
første olaufson og så beck
første olaufson og så beck
Det er klassisk fodbold. Vi sidder på halvlegen, skaber chancer til 3-4 mål og ender så med at lukke en pind ind. Ak. Kuchta skal tage sig sammen, er ikke engang sikker på, at han er offside på hans anden friløber, men han giver det ikke chancen. På den første skal han bare spille den på tværs...
Ærgerligt at Francu er marginalt offside på vores flotte kontra, det var godt sat op!
Kan vi fortsætte i anden havleg, så kommer vi tilbage som vanligt.
Ærgerligt at Francu er marginalt offside på vores flotte kontra, det var godt sat op!
Kan vi fortsætte i anden havleg, så kommer vi tilbage som vanligt.
vanvittig at de ikke vinder kampen, styrede alt, men personlige fejl af olaufson og Beck kostede 2 mål, og FCMs bedste får rødt kort.
Så er det ikke nemt
flot at de formår at presse med 10 mand.
Men FCMs ubestridte ringeste mand Mads Beck, han formår ingenting i dag.
Jeg tvivler på at han får en lang karriere i FCM
Så er det ikke nemt
flot at de formår at presse med 10 mand.
Men FCMs ubestridte ringeste mand Mads Beck, han formår ingenting i dag.
Jeg tvivler på at han får en lang karriere i FCM
Underlig fodboldkamp. Jeg synes ikke, at vi er som dominerende, som du gør det til. Randers har bestemt også deres muligheder, og over 90 minutter synes jeg, at uafgjort er et fair resultat. Vi kan godt være tilfredse med et point i Randers med tanke på de præmisser der var før kampen (8+ skader), og som kampen udvikler sig er et point super tilfredsstillende for mig. Vi kunne have stjålet alle tre med lidt held til sidst, men det lykkedes ikke. Vi kunne også have tabt 1-3, hvis Randers havde været mere effektive på deres kontrachancer.
det er ud fra 1. halvleg, jeg mener FCM sidder på alt i 1. halvleg, og burde være foran.Lund7400 skrev: ↑22. sep 2024, 16:10Underlig fodboldkamp. Jeg synes ikke, at vi er som dominerende, som du gør det til. Randers har bestemt også deres muligheder, og over 90 minutter synes jeg, at uafgjort er et fair resultat. Vi kan godt være tilfredse med et point i Randers med tanke på de præmisser der var før kampen (8+ skader), og som kampen udvikler sig er et point super tilfredsstillende for mig. Vi kunne have stjålet alle tre med lidt held til sidst, men det lykkedes ikke. Vi kunne også have tabt 1-3, hvis Randers havde været mere effektive på deres kontrachancer.
Det røde kort til Osorio har været tæt på et par gange. Han skulle åbenbart have det før han lærer at styre temperamentet. Men Randers fik også spillet til fysisk efter kampen.
Og nu står vi i situationen, der er diskuteret i transfertråden. Ingen højre kant imod Viborg og Brøndby. Lidt dum situation.
Og nu står vi i situationen, der er diskuteret i transfertråden. Ingen højre kant imod Viborg og Brøndby. Lidt dum situation.
Tilfreds med 1 point, situationen taget i betragtning. God moral og godt fightet med 10 mand.
Elias så ikke godt ud ved det første mål, mærkelig position, lidt ubeslutsom. Selvfølgelig flot lagt ind af Cambell.
Bekymrende skadessituation, håber vi får nogen klar også.
Dommeren ligeså ringe som det plejer at være.
Elias så ikke godt ud ved det første mål, mærkelig position, lidt ubeslutsom. Selvfølgelig flot lagt ind af Cambell.
Bekymrende skadessituation, håber vi får nogen klar også.
Dommeren ligeså ringe som det plejer at være.
-
Copenhagenwolf
Vi skal være glade for et point i dag, sidste del af kampforløbet taget i betragtning, og også rigtig flot at komme tilbage.
Jeg er mest skuffet over forsvaret i dag. De laver for mange uprovokerede fejl som fx Diao, Olafsson tager forkert beslutning ved første mål, og jeg synes det får to for lette mål (men det siger man selvf. ved de fleste indkasserede mål).
Jeg er mest skuffet over forsvaret i dag. De laver for mange uprovokerede fejl som fx Diao, Olafsson tager forkert beslutning ved første mål, og jeg synes det får to for lette mål (men det siger man selvf. ved de fleste indkasserede mål).
-
Copenhagenwolf
Copenhagenwolf skrev: ↑22. sep 2024, 17:00Vi skal være glade for et point i dag, sidste del af kampforløbet taget i betragtning, og også rigtig flot at komme tilbage.
Jeg er mest skuffet over forsvaret i dag. De laver for mange uprovokerede fejl som fx Diao, Olafsson tager forkert beslutning ved første mål, og jeg synes de får to for lette mål (men det siger man selvf. ved de fleste indkasserede mål).
Syntes Elias så usikker ud på mange høje indlæg. Han bokser knapt nok bolden væk i flere situationer
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?
-
sonderskov
Helt sikkert en ikke acceptabel præstation af vores målmand, og der mangler en styrmand bagerst i forsvaret, spændende hvad TT finder på, noget må der gøres.
For en gangs skyld spiller vi en fornuftig første halvleg - alligevel er vi på magisk vis bagude ved pølsen, hvilket er selvforskyldt. Elias har set sløj ud i nogle kampe efterhånden. Han er rystende usikker. Han er vanvittig dårlig til at afstandsbedømme. Han kommer på mellemhånd ved 1-0. Det samme har vi set senest mod FCK, hvor det dog ikke blev udnyttet. Som andre nævner, er han også usikker i feltet med sæbe på handskerne. Elendigt jordfræser af et målspark til sidst, som skaber unødig kaos og uro. Elias er vores dårligste i dag, da de relativt få gange han skal blande sig ganske enkelt får gjort det på en ikke-ideel måde gang efter gang. Generelt ser jeg tendenser til sidst Elias slog Løssl af. Fremragende de første kampe, for så nu at se rystende usikker ud, når selvtilliden så småt er forduftet. Alarmerende. Ellers synes jeg faktisk at de fleste andre på banen og indskifterne gør det hæderligt. Det er selvforskyldt, at vi ikke får alle tre point i dag. Som kampen ender med at udfolde sig, skal vi dog være glade for et enkelt - vi kan ganske enkelt ikke tabe til Randers, åbenbart…
To voldsomme hjemmekampe i vente i næste uge nu. Forza FC!
To voldsomme hjemmekampe i vente i næste uge nu. Forza FC!
/ ABT