Ikke flere indkøb!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mose

Ikke flere indkøb!

Indlæg af Mose »

Jeg er trofast når ungdomsholdene udfolder sig på Ikast stadion og det er her fremtidens spillere skal hentes. Vi venter netop nu på følgende spillere:

Jesper Weinkouff, Målmand
Winston Ried, center forsvar
Baba Collins, Angriber
Christian Sivebæk, højre kant
Jesper Juelsgaard, venstre back (årgang 89)
Adigun Salami, central midtbane
Akeem Agbetu, angriber eller som jeg ser ham venstre kant

Disse spillere, undtagen Juelsgård, bliver seniorspillere fra januar 2007. Jeg skønner at flere af dem da vil være at finde i startopstillingen, så nye indkøb kan vise sig at være en dårlig ide. Særligt når man tænker på at chancen for en topplacering i år er fordampet.

Jeg håber Sivebæk, Winston, Salami og Agbetu allerede når at snuse til SAS arena inden næste sæson.
Senest rettet af Mose 6. nov 2005, 09:23, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: Ikke flere indkøb!

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Er det ikke lidt naivt at tro at et halvt hold nyoprykkere skal besidde FCM´s SAS liga hold. ROLIG NU der er sq trods alt forskel på Y eliten og SAS ligaen, men i løbet af de næste 3 - 4 år er der nok en lille mulighed for at et par stykker af dem er at finde der

Jakobs

Indlæg af Jakobs »

Efter alle de bestræbelser Fcm har lagt i udviklingen af talenter, så burde det give et vist afkast.

endvidere, er næsten alt det man hører om talenteren vældigt opløftende, så jeg tror også at med tiden kan Fcm stille et førstehold, med en god portion spiller fra egen avl. Det er dog en hypotese, idet jeg (næsten) ikke har set nogen af dem i aktion.

Mose

Indlæg af Mose »

Har du set dem?

Hvis du så Collins mod OB i ynglingeligaen ville du ikke være i tvivl.
Sivebæk er også allerede nu klar til at få 20 min. hist og her.

Der kommer mange nede fra de kommende år.

Enig er jeg i at vi ikke kan have 5-7 spillere på 19 år på banen men de kan sagtens fylde truppen ud så vi ikke behøver at foretage nyindkøb.

Skal der købes en enkelt spiller i ny og næ skal det efter min mening være en klassespiller.

Et frisk bud vil være, at der over de næste 4 år er 10 nye spillere fra ungdomsafdelingen, der når 10 SASligakampe.

Jakobs

Indlæg af Jakobs »

jamen igen yderst spændende nyheder fra ungdomsholdene. kan kun sige, at jeg glæder mig til se dem i aktion

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Ja men spørgsmålet er hvor mange, der spiller for os når de bliver seniorer. Vi har jo ikke seniorkontrakter med vores unge talenter. Bare se hvor mange agenter som tjekkede ud i lørdags. Så ro på og lad os se hvor mange vi beholder, inden vi sætter start 11er ud i fremtiden.

micco

Indlæg af micco »

er der nogen der ved hvor gammel collins egentligt er? har hørt rygter om at han kun skulle være 16!? jeg må indrømme jeg frygter lidt om vi kan holde på ham når nu vi ik må skrive kontrak før knægten fylder 18.. så en stak agenter anført af mikkel beck overvære kampen mod ob hvor collins var i særklasse.. hva kan klubben egentligt stille op for at holde på sådan et talent når man ikke kan tilbyde ham penge? ..micco

HauG

Indlæg af HauG »

det er så ærgeligt hvis ikke vi kan holde på de spillere vi uddanner. men jeg er enig i at vi har mange som godt kunne banke på til 1.holdet de kommende år. og hvorfor ikke give så mange som muligt chancen man har jo set det virker i andre klubber at have en gns alder på 20. CSKA har enormt mange unge spillere så håber da vi også kan udnytte vores unge spillere. ærgeligt hvis de smutter for os så vi ikke tjener penge på dem og udnytter deres evner på banen.

jeg sender hermed mit ønske videre til alle ynglinge spillere:

er i ikke søde at blive alle sammen og vinde et dansk mesterskab til FCM inden i alle smutter til storklubber i hele europa. bare et mesterskab!

Rovsing

Indlæg af Rovsing »

Helt enig !

I en sæson hvor mulighederne er væk skal vi ruste os tålmodighed i stedet for gamle halvskadede spillere. Dem har vi alt for mange af. Lad de unge få chancen så snart de må for myndighederne.

Jeg tror ikke han aner hvad han snakker om længere oppe i tråden når han siger en ynglinge spiller ikke kan følge med i sasligaen. Faktisk synes jeg de unge vi ser på sasliga holdet ser bedre ud end stamspillerne. Igår så vi enddog en hvis Zimling som Efb har hentet på brøndbys andet hold for ynglinge, men det var altså ikke til at se.

Lad de unge komme på med deres begejstring og deres entusiasme - og lad os håbe det smitter lidt af på de andre så vi kan se noget bold som mod cska.

Nå men nu gælder det sif, så må vi jo se hvad der kommer ud af lazarettet.

Mose

Indlæg af Mose »

Zimling var en af de bedste ynglingespillere i Bundby. Han har optrådt på diverse landshold op gennem tiden, men blev ikke fundet god nok til Bundbys SAS ligahold.

Men derfor er eksemplet jo lige godt.

De unge spillere kan sagtens hvis de får lov.

Giv Sivebæk chancen de sidste 20 min. i et par kampe, så skal i se indlæg fra højrekanten.

Besvar