SL R25 - FC Midtjylland - AaB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

SL R25 - FC Midtjylland - AaB

Indlæg af Lupus1999 »

Kan vi for første gang i sæsonen hente 3 sejre på stribe i Superligaen?

Stiller vi op med samme start 11, som i de seneste to?

3316

Re: SL R25 - FC Midtjylland - AaB

Indlæg af 3316 »

Jeg tror og håber, at enten Paulinho eller Bak, starter på venstre back.
Derudover synes jeg det kunne være godt at prøve noget mere offensivt på en kanterne, i form af enten Simsir, Chili eller Ashour.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

I aften skal der kæmpes hårdt og andenboldene skal vi have bedre fat i, end Lyngby kampen. Nu har Thomasberg trods alt lært spillerne lidt bedre at kende og deres indstilling til træning. Håber at han igen taktisk får os godt iscenesat og at vi ser et sprudlende hold, som taktisk har flyttet sig.

Debussy

Indlæg af Debussy »

For fanden hvor spiller vi elendigt. Vores offensiv bliver hæmmet af en sløv midtbane. Der smides alt for mange bolde væk. Omstillingerne bliver sløset væk af fedtspilleri og Thomasberg lader det bare stå til. Jeg savner fandme nosser og at Thomasberg flår en spiller fra banen, for at demonstrere sin utilfredshed.

Tør man spørge: Er det trænerens skyld eller er spillermaterialet bare ikke bedre?

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Det bekymrer mig, at TT ikke kan se, at MDT IKKE er venstre back. De pisser igennem i hans side, han er et handikap offensivt, og han har fået endnu et gult kort. Han skal ud i pausen!

Første kvarter var fint, derfra hra vi været ringe. Jeg er allerede træt af at se blot to offensive spillere i vores startopstillinger, og det udmønter sig også i manglende omsættelse til mål. Er sikker på at Simsir havde banket den ind, som Isaksen spiller bredt til Gigo.

Der skal ændres meget.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Max skrald halvleg. OK de første 20 min måske, men derfra er vi et tegneseriehold. Baseret på lyngby kampen kunne man godt have forudset en sådan indsats - vi har været meget undervældende i de seneste to kampe nu. Desværre endnu en understregning af den forfatning som FCM er i anno 2023.

Heiselberg er blind passager. Har han overhovedet rørt bolden?

Døhr max udfordret, præcis som mod Lyngby. Flå ham.

Helenius har vel ikke tabt en duel og tørre gulv med samtlige af vores spillere. Særligt Gartenmann bliver skolet.

Generelt taber vi samtlige dueller. Så skal det blive svært…

Spændende at se om Thomasberg nu har evnerne til at justere på tingene i pausen.
/ ABT

Billede

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Debussy skrev:
14. apr 2023, 19:47
For fanden hvor spiller vi elendigt. Vores offensiv bliver hæmmet af en sløv midtbane. Der smides alt for mange bolde væk. Omstillingerne bliver sløset væk af fedtspilleri og Thomasberg lader det bare stå til. Jeg savner fandme nosser og at Thomasberg flår en spiller fra banen, for at demonstrere sin utilfredshed.

Tør man spørge: Er det trænerens skyld eller er spillermaterialet bare ikke bedre?
Mads Døhr er et svagt led, ved målet sidder man slet ikke tæt nok på i hans side, i offensiven er han hæmmet af sit ringe venstreben, hesselberg mangler fysik og teknik, det lykkedes aab at lukke Isaksen ned til sidst og så mistede FCM sit offensive snit.

Debussy

Indlæg af Debussy »

FCM2000 skrev:
14. apr 2023, 19:52
Debussy skrev:
14. apr 2023, 19:47

Mads Døhr er et svagt led, ved målet sidder man slet ikke tæt nok på i hans side, i offensiven er han hæmmet af sit ringe venstreben, hesselberg mangler fysik og teknik, det lykkedes aab at lukke Isaksen ned til sidst og så mistede FCM sit offensive snit.
Jeg synes ikke, at jeg med god samvittighed kan bebrejde Heiselberg. Han har ikke nemme arbejdsbetingelser og når stort set samtlige omstillinger løber ud i sandet, så er der kun at kigge længere nede på banen.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Det må være sidste gang at de stiller op med de fire på midten, som de startede med, de skuffede fælt, de startede stærkt de fire men sluttede også fælt ringe, før der blev ændret på det.

Olsson skal scorer flere gange, det er bare ikke godt nok. Han er ikke 30 mill kroner værd. der må stilles stor spørgsmål ved ham og giggo, sørensen viser for lidt i det kreative spil fremad.

Nej holdet er ikke godt nok, de har det næst dyreste setup men holdet er ikke godt nok

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Så fik vi reddet kastanjerne ud af ilden. Relativt ufortjent, da det længe lignede en 2-0’er frem for 1-1. Men Løssl holdte os inde inde i det, og var klart vores bedste (trods han var mindre god med fødderne i dag). Utroligt hvordan vi har haft enorme problemer i alle kampe mod AaB, og ud fra spil og chancer burde vi have stået med 0 point set over de tre kampe. Vanvid.

Igen et lucky punch vi får scoret på, som nærmest er 1:1 med det vi så mod Lyngby. Ret bekymrende, da det selvfølgelig ikke holder i det lange løb.

De sidste par kampe har vist, at det er fuldt ud berettiget at vi deltager i nedrykningsspillet fremfor top 6.

Paulinho, Simsir og Brumado skal snart have en tur i start XI.
/ ABT

Billede

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Mindre god med fødderne? Lössl var rigtig god med sine afleveringer af forskellige typer i dag.

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Puha, det var ikke ret godt :S

Der mangler helt klart noget offensivt mens det godt nok også var noget mindre solidt defensivt, end vi har set de sidste andre kampe. Fejl efter fejl i dag.

Men jeg er nu stadig fortrøstningsfuld. Der skal noget mere offensivt ind på mindst én af kanterne fra start. Om det er Isak eller Chili, så burde det altså være muligt i stedet for f.eks. en Gigovic, der nok er bedst centralt, hvis han skal spille. Det er godt nok ikke meget, angriberne får at arbejde med.

Og så skal Simsir altså ind centralt i angrebet, enten helt oppe eller lige bagved. Han skal ikke ligge på kanten imo.

Ærgerligt Olsson ikke lægger den ind..

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Starbucks skrev:
14. apr 2023, 21:08
Mindre god med fødderne? Lössl var rigtig god med sine afleveringer af forskellige typer i dag.
Jeg har set ham markant bedre. Han fik høvlet et par stykker ud af banen + op i ingenmandsland. Ikke desto mindre kæmpe MVP i dag alligevel.
/ ABT

Billede

3316

Indlæg af 3316 »

ABT skrev:
14. apr 2023, 20:59
Utroligt hvordan vi har haft enorme problemer i alle kampe mod AaB, og ud fra spil og chancer burde vi have stået med 0 point set over de tre kampe. Vanvid.

0 point i de tre kampe mod AaB eller de tre kampe med TT?

Enig i at der skal skiftes på venstre back, og at vi skal have en mere offensiv spiller ind, istedet for en af de 4 på midten.
Er dog ikke sikker på at jeg foretrækker Brumado fremfor Heiselberg pt. Synes ikke nogen af dem holder niveau, og så kan man vel lige så godt give spilletiden til den unge dansker..

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

3316 skrev:
14. apr 2023, 21:19
ABT skrev:
14. apr 2023, 20:59
Utroligt hvordan vi har haft enorme problemer i alle kampe mod AaB, og ud fra spil og chancer burde vi have stået med 0 point set over de tre kampe. Vanvid.

0 point i de tre kampe mod AaB eller de tre kampe med TT?
Jeg skriver om vores tre opgør mod AaB i denne sæson, så det er selvfølgelig i kampene mod AaB jeg mener. Vi har været ude i tovene og tæt på knockout i alle tre kampe.

De første to kampe med TT skulle vi selvfølgelig vinde ud fra spil og chancer (selvom lyngby kampen langt fra var imponerende).
/ ABT

Billede

Besvar