Live: FCK - FCM - Oh, its on...

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCM_Aarhus

Live: FCK - FCM - Oh, its on...

Indlæg af FCM_Aarhus »

Om et kvarter banker vores ulve massivt undertippede ud i landsholdsmanegen for at konfrontere danmark pt. bedste hold FC Indkøbenhavn.

Der er fra klubbens side meldt ud at 1 point er nok - og mon ikke Don Ø's tropper forventer en walk-over...

Men FCM har mange gange før været i strid modvind - og modsat AGF har de før fundet det som inspiration til at komme retur. Idag mener jeg ikke vi skal snakke krise - uanset om vi taber eller ej - vi skal se positivt på vores midtjyske helte og finde de sider af vores spil som vi kan bruge til at komme ordentligt ud af sæsonens sidste kampe - og de sider vi skal mobilisere for at vise at FCM hører til i Royal League.

Vi har før kunnet drille FCK med solidt jysk spil:

18-09-2005 19:00 FC København FC Midtjylland SAS Ligaen 3-1
13-07-2005 20:00 FC København FC Midtjylland Liga Cup 1-3
29-05-2005 17:30 FC Midtjylland FC København SAS Ligaen 1-0
13-03-2005 15:00 FC København FC Midtjylland SAS Ligaen 4-0
03-11-2004 18:30 FC Midtjylland FC København SAS Ligaen 2-0
08-05-2004 17:00 FC Midtjylland FC København SAS Ligaen 2-1
21-03-2004 17:35 FC København FC Midtjylland SAS Ligaen 2-1
13-09-2003 17:00 FC København FC Midtjylland SAS Ligaen 0-1
24-05-2003 17:00 FC Midtjylland FC København SAS Ligaen 1-2
19-10-2002 16:00 FC København FC Midtjylland SAS Ligaen 1-1

FCK har ikke tabt i denne sæson og har 6 sejre ud af 8 hjemmekampe. Nice, vi kender alt til vigtigheden af et uindtageligt stadion. Hatten af for et hold der har gjort det godt.

Måske taber vi idag, måske taber vi stort, men fanden tag det om vi ikke skal være bag holdet hele vejen!

GO FC MIDTJYLLAND !!!!!!!

Holdet som har alt at tabe:

F.C. København
------------------------
Jesper Christiansen
André Bergdølmo
Michael Gravgaard
Bo Svensson
Lars Jacobsen
Thomas Røll
Tobias Linderoth
Michael Silberbauer
Elrio van Heerden
Peter Møller
Álvaro Santos

Vores helte, som har alt at vinde!:

FC Midtjylland
------------------------
Ola Tidman
Jesper Mikkelsen
Marc Møller
Magnus Troest
Rasmus Daugaard
Simon Poulsen
Michael Hansen
Mikkel Thygesen
Dennis Sørensen
Frank Kristensen
Razak Pimpong
Senest rettet af FCM_Aarhus 31. okt 2005, 09:05, rettet i alt 1 gang.

FCM_Aarhus

Re: Live: FCK - FCM - Oh, its on...

Indlæg af FCM_Aarhus »

'10 min:

FCM's forsvar virker mærket af skaderne. Men jeg synes FCM presser fint på - og FCK har ikke fået et vigtigt hurtigt mål...

Traore kæmper godt og får standset en vigtig FCK kontra. Midtbanen går til makronerne når FCK skal stoppes.

NME

Indlæg af NME »

FCM_Aarhus skrev:
-------------------------------------------------------
>Midtbanen går til makronerne når FCK skal
> stoppes.

Det var da dejligt at høre.. Jeg har kun P3 at lytte til, og ifølge dem har FCK haft er par gode chancer..

FCM_Aarhus

Re: Live: FCK - FCM - '25

Indlæg af FCM_Aarhus »

'25:

Jesper Mikkelsen gult kort.

FCM virker lidt nervøse og en smule uden struktur ved de nye formationer, men FCK får ikke lov til at komme tæt på - kun ved dødbolde. FCK virker uoplagte, men har dog haft 3 hovedstød der er gået forbi

Nogle afslutninger fra bla. Femi, men ikke ikke nogen farlige.

So far ingen københavnermål, hvilket på papiret vel er ret overraskende.

Onside: "...Klassespil fra FCM" "...FCM med kampens største mulighed"

FCM_Aarhus

Re: Live: FCK - FCM - '35

Indlæg af FCM_Aarhus »

'35

Kun hovedstød fra FCK... FCK fægter lidt efter et straffe, men bliver istedet til FCM frispark..

Troest laver et faligt og unødvendigt frispark lige uden for feltet.

Bergdølmo skyder... muren blokerer!

FCM laver mange frispark nu, men det betaler i form af et stort fedt nul foran FCK-scoren. FCM sparker hele tiden bolden langt op og giver ofte FCK bolden ved selvsammen. Van Herden god chance. FCM viser god forsvarsdiciplin og afventer der skal opstå kontrachancer.

FCM_Aarhus

Re: Live: FCK - FCM - '45

Indlæg af FCM_Aarhus »

'45

Boldene flyver konstant over Tidman, som kan være kan være glad for at forsvaret holder alle FCK-skud udenfor feltet.

FCM virker som om de har øvet defense, defence, defence fra coach Rasmussen - og spiller lidt sløset bolden væk når de får fat i den.

Snart halveg, som FCM kan være godt tilfredse med...

Lige lidt Thygesen magi lyser dem op inden fløjtet :)

Rovsing

Indlæg af Rovsing »

Helt suverænt i forhold til mine forventninger.

Bliver vi ikke snydt for et straffe ved 3.40 ? Jeg mener fck'eren pløjer vores angriber ned bagfra uden chance for at ramme bolden hverken før eller efter han jerner vores spiller ned bagfra.

Vores afslutninger rammer målet og deres gør ikke - så længe det holder skal vi nok klare det. Lur mig om vi ikke tager dem.

Ravnen

Pause - status

Indlæg af Ravnen »

En god første halvleg, synes forsvaret virker klart bedre nu, der ikke er så mange raids (som Bak plejer at lave), men FCK kommer altså frem til rigtig mange chancer som de blot afslutter elendigt på.

Femi er en fryd på midten, god i alle spillets facetter.
Der hvor vi halter er på fløjene og i angrebet, Thygesen gør det ok, men Simon Poulsen kommer slet ikke igennem.

Forrest er Dennis Sørensen en ynk, 2. divisions niveau eller lavere? Han er blid som en sommerbrise, sætter sig ikke igennem i noget som helst han foretager sig.
Frank klarer sig lidt bedre, men kommer til kort overfor Gravgaard.

Det kan lade sig gøre, men så skal Dennis ud og erstattets af en der rent faktisk vil gøre en indsats.

Chap - FCM4EVER

Indlæg af Chap - FCM4EVER »

Omfg. Hva skete der for Daugaard der? Stod og sov inde på stregen. Sån noget lort....

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

DAUGAARD for satan din HAT.....................

Tja ikke engang med 11 mand i forsvar kan vi holde et 0...

SKANDALE HOLD... for helvede det er ringe mand

fy for satan vi er et bundhold

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Nøjjj.. ved godt jeg lyder meget negativ men fredlige frank ligner en færdig mand. Der er intet han gør der har superliga klasse .. han kan jo ikke engang tæmme en bold mere...

Chap - FCM4EVER

Indlæg af Chap - FCM4EVER »

Efter min mening er Frank, Michael Hansen og til dels også Daugaard en færdig mand i FCM. Synes virkelig ikke de bidrager med noget. Daugaard gør af og til, men til gængæld laver han ofte de vildeste brølere. Og kommer ofte ik med tilbage.

Jeg håber virkelig Ørgaard går ud og køber en forsvar, en midtbane og en angriber i vinterpausen. Det ville sq være godt.

checkmates

Indlæg af checkmates »

sådan har det været i et stykke tid nu.
især Frank holder stadig sommerferie

FCM_Aarhus

Indlæg af FCM_Aarhus »

Gik glip af de første 40 minutter af 2. halvej - og det lyder utvivlsom skidt som beskrevet i indlæg. Men fra starten var målet en uafgjort og et et-måls nederlag er vel en af de bedre præstationer i Parken denne sæson.

Men 5 minutter tilbage - der krydses fingre indtil den fede dame har sunget. Og nej, man rykker ikke ned i første division pga. resultatet.

Come on FCM!

LyNeT-DK

Indlæg af LyNeT-DK »

2-0

Besvar