Det er da super, så længe at det ikke er Oliver Sørensen
EL R1 2022/2023: Sturm Graz - FCM
Re: EL R1 2022/2023: Sturm Graz - FCM
Er der en, der kan fortælle mig følgende:
Hvad er FCM´s spidskompetence?
Hvad er FCM´s spidskompetence?
Et kæmpe held at man ikke er bagud med 5 dåser allerede nu
Ikke nogen af dem jeg kender, men skulle der falde nogen fra pga. de seneste års udvikling, tror jeg ikke de vil blive savnet.Stainalive skrev: ↑8. sep 2022, 21:38Amen det er satme ikke fcm værdigt det der foregår, tror der er mange fcm fans der overvejer om de fortsat vil støtte klubben i øjeblikket..3316 skrev: ↑8. sep 2022, 21:36Hvis du ikke kan støtte en klub, når den oplever modgang, så er der ikke mange klubber i verden, der kan gøre sig fortjent til din kærlighed..Stainalive skrev: ↑8. sep 2022, 21:25Seriøst hvis ikke det her snart bliver bedre bliver jeg fan af fck eller fcn istedet for fcm, det er simpelthen for dårligt
Selvom jeg indimellem råber højt af tv'et, når det ikke spiller, så har jeg svært ved for alvor at være negativ efter tre europæiske gruppespil i streg, når jeg tænker på hvad klubben ellers har budt mig, siden jeg begyndte at tage toget til Ikast for 22 år siden..
Onyedika var en af de bedste spillere i 1. Div. Det kan ikke overraske nogen, at han havde en plads i FCM, omend han var endnu bedre end forventet. Oliver Sørensen er en no namer, som desværre minder voldsomt meget om spillere som Nicolas Madsen og Victor Torp. Han har aldrig præsteret noget på seniorplan. Glimrende på U-niveau. Nul niveau, når vi snakker FCM førstehold og hvor man gerne vil nå hen som klub.
/ ABT

ærlig talt så synes jeg heller ikke dreyer er der hvor han skal være
Så det er ikke opholdet i HamKam, men navnet Oliver Sørensen, der gør det til en selvfølge, at man ikke er dygtig nok - rart at vide til fremtidige overvejelser omkring trupsammensætning
Hvis Onyedikas niveau ikke overraskede dig, så er du åbenbart dygtigere end både hele DK's kommentator korps og FCM's ledelse, som ikke havde set det komme..ABT skrev: ↑8. sep 2022, 22:21Onyedika var en af de bedste spillere i 1. Div. Det kan ikke overraske nogen, at han havde en plads i FCM, omend han var endnu bedre end forventet. Oliver Sørensen er en no namer, som desværre minder voldsomt meget om spillere som Nicolas Madsen og Victor Torp. Han har aldrig præsteret noget på seniorplan. Glimrende på U-niveau. Nul niveau, når vi snakker FCM førstehold og hvor man gerne vil nå hen som klub.
Med Martinez indskiftning ligner det efterhånden en rigtig god opstilling.. Synes vi har været gode i 2. halvleg, og det vil ikke være ufortjent med en uafgjort.
Læs dog hvad jeg skriver. Du flyver let og elegant henover hele pointen i mit indlæg.3316 skrev: ↑8. sep 2022, 22:27Hvis Onyedikas niveau ikke overraskede dig, så er du åbenbart dygtigere end både hele DK's kommentator korps og FCM's ledelse, som ikke havde set det komme..ABT skrev: ↑8. sep 2022, 22:21Onyedika var en af de bedste spillere i 1. Div. Det kan ikke overraske nogen, at han havde en plads i FCM, omend han var endnu bedre end forventet. Oliver Sørensen er en no namer, som desværre minder voldsomt meget om spillere som Nicolas Madsen og Victor Torp. Han har aldrig præsteret noget på seniorplan. Glimrende på U-niveau. Nul niveau, når vi snakker FCM førstehold og hvor man gerne vil nå hen som klub.
/ ABT

Rødt kort - det formår vi aldrig at udnytte
Er der nogen, der har opdaget at vi er i overtal?
isaksen får intet ud af det