evander skal være 10'er, martinez 6 og olsson 8
EL R1 2022/2023: Sturm Graz - FCM
Re: EL R1 2022/2023: Sturm Graz - FCM
I min tid som FCM fan, har jeg aldrig oplevet noget så jammerligt som det vi er vidende til.
Før i tiden, havde vi ikke en klar spillestil, jaså kæmpede man for logoet.
Havde vi en klar spillestil, uden måske at kæmpe 100% for logoet, jaså klarede vi os godt.
Nu kan jeg ikke se at man enten kæmper for hverken logoet eller at vi har en klar spillestil.
Rasmus Ankersen skal tilbaws. Det her sejler.
Før i tiden, havde vi ikke en klar spillestil, jaså kæmpede man for logoet.
Havde vi en klar spillestil, uden måske at kæmpe 100% for logoet, jaså klarede vi os godt.
Nu kan jeg ikke se at man enten kæmper for hverken logoet eller at vi har en klar spillestil.
Rasmus Ankersen skal tilbaws. Det her sejler.
Få nu Kouakou,Martinez og Olsson ind på den midtbane - det kan ikke blive ringere. Evander yder intet som i INTET. Det er lige før han skal ha samme straf som Sisto. Han bidrager ikke med en skid. Ud med Isaksen og Evander og Dreyer frem på kanten.
Desværre har min formodning indtil videre holdt stik; den her opstilling er voldsomt naiv. Især i Europa regi. På udebane.
Vi skal simpelthen have noget mere rugbrødsarbejde ind. Back to basics. I det mindste bliver Feyenoord også kørt over i Rom. Måske er det dem, som vi skal slås med 3. Pladsen om… lol
Vi skal simpelthen have noget mere rugbrødsarbejde ind. Back to basics. I det mindste bliver Feyenoord også kørt over i Rom. Måske er det dem, som vi skal slås med 3. Pladsen om… lol
/ ABT

Jeg håber Cappelas tør tage Evander ud, men problemet er at jeg også mener Dreyer bør flyttes frem, og så kræver det, at der skiftes to 8'ere ind..
Lössl i øvrigt bedre med fødderne idag..
Lössl i øvrigt bedre med fødderne idag..
Sturm Graz virker på ingen måde skræmende, det er det mest forfærdelige ved det.
Det er midtbanen der sejler eller er ikke eksisterende
Det er midtbanen der sejler eller er ikke eksisterende
Skal jeg prioritere synes jeg det er vigtigere at få Dreyer væk fra 8'eren end Evander ud
Sørensen skal ud
Fra HamKam til CL kval i Lissabon og EL gruppespil på de store herregårde. Selvfølgelig er det utopi. —> dårlig trupsammensætning, at han skal starte den her type kampe. Suk.
/ ABT

Lössl er ret god med fødderne
Hvad vil du synes om en spiller, der kommer fra Fredericia og skal være stamspiller i både SL og Europa?