Tøfting til FCM ?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
BW # 163

Tøfting til FCM ?

Indlæg af BW # 163 »

Fightervilje, går forrest, i unåde hos AGF, gør arbejdet færdigt etc...

En sådan spiller har FCM vel virkelig brug for nu ?. ;-)

....

Nej jeg mener ikke han skal til FCM, da han simpelthen har for meget bagage.

;-)

...

Men hvem kan vi i stedet hente til klubben, som vil gå forrest, og fighte holdet ud af den krise det pt. befinder sig i ? - eller har vi allerede "typen" i de yngre rækker, der kan gå ind på holdet og vise rygrad ?.

Jeg mener de yngre i langt højere grad skal have chancen.

Pga. skaderne har for mange spillere ingen konkurrence om deres pladser, og præstationerne bliver derefter!. Det bør være tid til storvask !!!!! Desuden har mange af de yngre vel selvtillid nok for tiden ?.

Der er ingen leder på holdet som det ser ud lige nu. Spillerne skændes indbyrdes, bla. laver Dauggaard tegn mod Tidmand, hvilket jeg personligt mener burde føre til en tur på bænken og en klækkelig bøde !!. Hvis man laver sådan noget lort, burde man smides på bænken, indtil man har lært at respektere sine medspillere!.

Derudover så bør Erik og spillerne arbejde med det mentale fra nu af og til juleaften. Vi har for mange gange set holdet falde sammen som en kikset marengsbund !. Der skal noget mere fanden-i-voldskhed på banen !. Og lidt mere liv fra bænken !. Eriks egen attitude er ufattelig dårlig for tiden, og se hvordan han og spillerne hænger med mulen !. Ellers må Ørgaard henvende sig til holdet og træneren og gøre opmærksom på deres pligter, og evt. konsekvenser hvis spillere + træner viser en SÅ opgivende attitude.

Og så vil jeg gerne opfordre fansene til at stoppe den indbyrdes snerren af hinanden. Den er pinlig - i opfører jer jo som kællinger !. I stedet for at fortsætte det indbyrdes fnidder-fnadder, var det måske en ide, at diskutere konstruktivt hvad der skal ske fra fansenes side, med hensyn til at ytre vores mening om holdets nuværende situation ?.

BW # 163

Senest rettet af BW # 163 25. okt 2005, 11:27, rettet i alt 1 gang.

Glen

Re: Tøfting til FCM ?

Indlæg af Glen »

Jeg ville være så fræk og sige - hvorfor ikke. FCM mangler helt klar en type som: Graversen, linderoth & lantz. Og Tøfting er sq en hård hund som helt sikker ville hæve niveauet på midtbanen. Kombineret med en Heart Pearce på venstre back og en Mads Junker i front, så ville FCM være på rette spor.

Jeg ved godt at Junker er dyr nu. Men jeg havde allerede før sommerpause da FCN lå til nedrykning set Junker som kommende angriber i FCM og det var nok der Ørgaard skulle have slået til. Man kunne evt. forhøre sig om en Tommy Bechman som ikke får meget spilletid i Bochum.

Tidman

Kristian Bak - Traore - Ulrik Lindkvist - Heart Pearce

Dennis Sørensen - Tøfting - Mikkel Thygensen - Simon Poulsen

Mads Junker - David Nielsen

Allan B.

Indlæg af Allan B. »

Heath Pearce er overvurderet. Der er masser af unge spillere i FCN, som er bedre end ham. I søndagens kamp blev han skadet og udskiftet med Simon Richter, en ung gut, der spillede som en rutineret. - Junker er topscorer i ligaen, er meget kendt og har vist stor moral ovenpå på pokersagen. Jeg tror også han er for dyr for FCM. - mindst 10 mio. iflg. EB og 6 - 7 agenter fra udenlandske klubber så på ham i går http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=317513

johnnynielsen

Indlæg af johnnynielsen »

BW 163 skrev: Spillerne skændes indbyrdes, bla. laver Dauggaard tegn mod Tidmand, hvilket jeg personligt mener burde føre til en tur på bænken og en klækkelig bøde !!. Hvis man laver sådan noget lort, burde man smides på bænken, indtil man har lært at respektere sine medspillere!.

Jeg mener overhovedet ikke at der er grud til at tage handling på dette, da det er naturligt at handle på den måde. Jeg tror også jeg ville være en smule irriteret, hvis det var mig der rendte rundt derinde og blev "rund barberet".

Jeg har sgu selv haft kæmpe, hvor jeg har sagt noget til en holdkammerart i "kampens hede", men det er alt sammen glemt efter kampen. Vi skal bare være glad for at de ikke udtrykte deres frustration som Real M. med at få 2 røde kort og dermed flere folk uden for.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Var det ikke tegn fra forsvarsspillerne der var en af grundene til Arved skulle smides af?

Sebdk

Indlæg af Sebdk »

Jeg synes sgu at vi mangler en hård hund! Især når david mangler. En der lige kan lægge et par flyve skaller så de holder afstand!

jj

Indlæg af jj »

Enig i, vi mangler en til at gå forest, når david n. er skadet, men tøfting er ikke løsningen.

FCM som virksomhed er afhængigt af et god ry, når der skal skaffes sponsorer og en mand som tøfting med hans generalieblad ville skade fcms image.

Husk i øvrigt på, at de to ikke har det bedste indbyrdes forhold...

BW#1902

Indlæg af BW#1902 »

Tøffe er heller ikke spilleberettiget før efter jul.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Jo det er han da !

Han har ingen kontrakt nogen steder, så det burde ikke blive et problem !

MEN herfra også NEJ TAK til Tøfting ( lidt desværre... )

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=145679

Tøfting ? Nej tak ! Vinnie Jones ? Yes sir !

Peter Ross

BW#1902

Indlæg af BW#1902 »

Nej, det er han ikke. Ikke medmindre DBU giver ham dispensation, og det har de udtalt, med stor sandsynlighed ikke sker.

kesse

Indlæg af kesse »

Lige precis Mr. Ross - lad os samle de gamle fra the crazy gang! vi har jo allerede david som gammel Wimbledon mand :)

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Ja det er vist rigtigt nok - læste også noget på onside om at FCK havde snakket lidt med ham, og der stod også noget om at det vist ikke bare var lige til højrebenet...

Besvar