Det kan selvfølgelig være ok hvis Jonas virkelig kommer tilbage, og man har bedt og ofret til guderne om at undgå skader..
Transfer vinter 2022
Re: Transfer vinter 2022
Ikke imponerende at vi henter en pensioneret målmand ind som backup for Elias, det lyder ikke som den vilde konkurrence på den plads.
Det kan selvfølgelig være ok hvis Jonas virkelig kommer tilbage, og man har bedt og ofret til guderne om at undgå skader..
Han var nu førstevalg i Hammarby sidste sæson. Og her skal det med at deres sæson jo kører indtil november/december. var sat udenfor i de sidste 4 kampe - fik dog 16 minutter som en gestus(?) den 4 december. Stod 90 minutter den 1 november. Ikke så ringe endda - Specielt på en kontrakt indtil sommer.
Der er dog lige det at FCM har pillet nyheden ned fra hjemmesiden og de sociale medier igen. Har han fortrudt? Dumpet et eller andet lægeligt man troede var i orden? Der må være et eller andet galt ihvertfald.
Nyheden er tilbage online
https://www.fcm.dk/nyheder/fc-midtjylla ... id-ousted/
Mon ikke bare der var nogle stavefejl / fakta fejl eller andet der skulle rettes - eller også er det billedet af Ousted i en midtjylland trøje - det tror jeg ikke der var i første post.
Sjovt med de her års signings på nogle gamle spillere - er det en ny trend vi er i gang med, og kunne det åbne op for et gensyn med VdV?

Mon ikke bare der var nogle stavefejl / fakta fejl eller andet der skulle rettes - eller også er det billedet af Ousted i en midtjylland trøje - det tror jeg ikke der var i første post.
Sjovt med de her års signings på nogle gamle spillere - er det en ny trend vi er i gang med, og kunne det åbne op for et gensyn med VdV?
Ederson tager til Serie A. Satans.
Salernitana snupper Ederson ifølge Globo. 1-0 til Peter Arnholdt. Men vi må bare køre på; det er en spændende hylde, vi lurer på!
Det var fordi at den ikke skulle tage opmærksomhed fra starten på byggeriet til Ikast Complete.Kim skrev: ↑27. jan 2022, 16:32Nyheden er tilbage online
Sjovt med de her års signings på nogle gamle spillere - er det en ny trend vi er i gang med, og kunne det åbne op for et gensyn med VdV?![]()
![]()
![]()
![]()
Det var en fejl at den blev smidt op i går allerede, og derfor blev den pillet ned med det samme.
Høvdingen af Herning
Der sker godt nok mange ting pt. Synes ham Chilufya ser spændende ud og det er vel vildt, at vi fisker efter spillere som Ederson også selvom Salernitana nok ender med ham. Jeg tror vi ser noget vildt på sidste dagen. Det er generelt nogle vilde transferer superliga klubberne for lavet og tænker det er godt for den som helhed, så længe vi slipper bedst af sted med det 
Er der andre rygter folk kender til? Synes det virker lidt mærkeligt, at der ikke er ændre spillere der er blevet nævnt her på det sidste, men så bliver sidste dagen nok også mere spædende.
Er der andre rygter folk kender til? Synes det virker lidt mærkeligt, at der ikke er ændre spillere der er blevet nævnt her på det sidste, men så bliver sidste dagen nok også mere spædende.
At vi eftersigende har budt 30 mio. kr. for Ederson viser hvert fald, at vi er villige til at gå langt for at hente en ny CM. Læg dertil de 17-19 mio. kr. for Edward, og derudover regner vi også med at hente en defensiv-spiller, så jeg tænker der godt kan blive gang i den de sidste dage i vinduet.Sahl skrev: ↑27. jan 2022, 20:39Der sker godt nok mange ting pt. Synes ham Chilufya ser spændende ud og det er vel vildt, at vi fisker efter spillere som Ederson også selvom Salernitana nok ender med ham. Jeg tror vi ser noget vildt på sidste dagen. Det er generelt nogle vilde transferer superliga klubberne for lavet og tænker det er godt for den som helhed, så længe vi slipper bedst af sted med det
ser ud til at Charles er blevet alvorligt skadet i kamp mod HSV, så er man nød til at hente en ind
Det har jeg sagt længe.. lad nu være med at lave en “Bah” - få ham i stedet købt inden udlandet bider påUlveLars skrev: ↑27. jan 2022, 23:34https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... et/9101330
Jeg så gerne Carstensen ii fcm
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... ud/9102914
Mabil og Kraev ser ud til at blive her til deres kontrakter løber ud. Virkelig mærkeligt med Mabil. Ved ikke om det skyldes personlige forhold eller bare dårlig rådgivning fra hans bagland.
Mabil og Kraev ser ud til at blive her til deres kontrakter løber ud. Virkelig mærkeligt med Mabil. Ved ikke om det skyldes personlige forhold eller bare dårlig rådgivning fra hans bagland.
Mangler action fra FCM
Man har hentet 2 spillere der bliver henholdsvis 37 og 38 år næste gang de har fødselsdag
Man har hente en u-19 fra afrika
Jens C er væk, løssl er væk og Charles ok han siger han er ok men ?
Man har hentet 2 spillere der bliver henholdsvis 37 og 38 år næste gang de har fødselsdag
Man har hente en u-19 fra afrika
Jens C er væk, løssl er væk og Charles ok han siger han er ok men ?
Mon ikke der sker noget enten sidst i weekenden eller på selve sidstedagen, det ville ligne os dårligt ikke, at hente et eller andet vildt.
Men det kommer vel an på så mange ting, der skal heller ikke handles for at handles.
Men det kommer vel an på så mange ting, der skal heller ikke handles for at handles.