Tudefjæs!
-
YahooSeeker [Bot]
Tudefjæs!
Hold da kæft hvor er det sølle at komme hjem og læse ulvegraven. Der er den ene større tudefjæs end den anden. Folk der skriver med ulvegraven med krav om at trænere og ledere trækker sig, og om at spillere skal udskiftes. På trods af at de ikke selv er at finde på tribunen til at støtte holdet, og i særdeleshed ikke har ydet den indsats at melde sig til en udetur i Brøndby, hvor man ikke ligefrem skal være det største fodbold orakel for at vide støtten var behøvet.
Hvem fanden tror i at i er siden i har ret til at kræve noget som helst???
Hvis vi skulle bruge de samme kriterier for hvem der kom ind på tribunen var der jo ikke en eneste af jer der havde gjort jeg fortjent til at sidde foran fjernsynet!!!!
Uheldigvis er det jo ikke noget nyt at utilfredse kommer krybende frem når der er noget at brokke sig over, folk som for det store hele ikke har bidraget med en skid før utilfredsheden melder sig.
Hvem fanden tror i at i er siden i har ret til at kræve noget som helst???
Hvis vi skulle bruge de samme kriterier for hvem der kom ind på tribunen var der jo ikke en eneste af jer der havde gjort jeg fortjent til at sidde foran fjernsynet!!!!
Uheldigvis er det jo ikke noget nyt at utilfredse kommer krybende frem når der er noget at brokke sig over, folk som for det store hele ikke har bidraget med en skid før utilfredsheden melder sig.
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 26. okt 2005, 22:54, rettet i alt 1 gang.
-
David
Re: Tudefjæs!
HAHAHA
Du er da helt til rotterne.!!!
Du mener at fordi man ikke er i brøndby at se den live, så kan man ikke ytre sin kritiske holdning af en kamp, hvor vi spiller helt til grin??
Tag en tudekiks!!
-
Kiilerich
Her en af grundene til at man ikke gider skrive noget er inde. Hvis det ikke lige falder i MIKKELs smag bliver mand svinet til, Det opfordre jo ikke folk til at skrive sin mening.
At man sviner andre debatøre til har sku ikke noget med en konstruktiv debat at gøre, og er det ikke det der bliver efterlyst her inde?
Skal folk ikke kunne komme med deres mening, eller er det kun de "rigtíge" fcm fans der må skrive her inde?
At man sviner andre debatøre til har sku ikke noget med en konstruktiv debat at gøre, og er det ikke det der bliver efterlyst her inde?
Skal folk ikke kunne komme med deres mening, eller er det kun de "rigtíge" fcm fans der må skrive her inde?
-
YahooSeeker [Bot]
lad være med at svine folk til herinde hr. hekler
Er pisse træt af at høre på Heklers tuden over deltagerne
i den her chat?
Det her er en debat og ikke et kirkekor hr. hekler
men du føler dig åbentbart bedre ?
Kewi
i den her chat?
Det her er en debat og ikke et kirkekor hr. hekler
men du føler dig åbentbart bedre ?
Kewi
-
Thomas Lund
Jeg mener det er i orden at debattørerne forholder sig kritisk til vores situation.
At det så ikke er konstruktivt at kræve afgang af både ledelse, træner og spillere uden at komme med alternativer eller at forholde sig realistisk til FCMs økonomiske situation gør nok, at indlæggene lyder mest af alt som et tudekor. (selv kan jeg ikke komme med noget konstruktivt forslag til hvad der vil hjælpe min klub så indtil videre har jeg valgt at holde min kæft.)
Det er da også tankevækkende at alle kommer med kritik af klubben men ikke forholder sig til det faktum at vi endnu engang har måttet aflyse en tur til Brøndby pga. manglende opbakning. Man kan så mene at spillerne bare skal arbejde for deres løn og at opbakning er ligegyldigt, selvom alle statistikker og psykologibøger siger det modsatte samt det faktum, at netop dette debatforum eksisterer pga. fanklubben.
Jeg mener at rent fankulturmæssigt er vi oppe imod en kultur hvor vi bare kræver og kræver men aldrig giver fordi vi alle er vant til at få i hoved og røv. Man tager alt for givet, også at vi har et tophold i SAS ligaen i Herning, og at "stemningen" kommer af sig selv.
Mener debattørerne her på graven at de kan sidde på røven foran PCen og bestemme hvordan klubben skal ledes uden selv at yde noget andet end at købe en billet til hjemmekampene? Og er der logik i at man ikke selv vil støtte klubben aktivt, men pr. automatik forventer at "det er der nok andre der gør" når man ikke selv gider?
Lund
At det så ikke er konstruktivt at kræve afgang af både ledelse, træner og spillere uden at komme med alternativer eller at forholde sig realistisk til FCMs økonomiske situation gør nok, at indlæggene lyder mest af alt som et tudekor. (selv kan jeg ikke komme med noget konstruktivt forslag til hvad der vil hjælpe min klub så indtil videre har jeg valgt at holde min kæft.)
Det er da også tankevækkende at alle kommer med kritik af klubben men ikke forholder sig til det faktum at vi endnu engang har måttet aflyse en tur til Brøndby pga. manglende opbakning. Man kan så mene at spillerne bare skal arbejde for deres løn og at opbakning er ligegyldigt, selvom alle statistikker og psykologibøger siger det modsatte samt det faktum, at netop dette debatforum eksisterer pga. fanklubben.
Jeg mener at rent fankulturmæssigt er vi oppe imod en kultur hvor vi bare kræver og kræver men aldrig giver fordi vi alle er vant til at få i hoved og røv. Man tager alt for givet, også at vi har et tophold i SAS ligaen i Herning, og at "stemningen" kommer af sig selv.
Mener debattørerne her på graven at de kan sidde på røven foran PCen og bestemme hvordan klubben skal ledes uden selv at yde noget andet end at købe en billet til hjemmekampene? Og er der logik i at man ikke selv vil støtte klubben aktivt, men pr. automatik forventer at "det er der nok andre der gør" når man ikke selv gider?
Lund
-
Altoriso
Jeg har ikke læst flere indlæg end denne tråd, men jeg ved godt hvad der står, og jeg er også sikker på, at Hekler har ret i sine betragtninger på mange områder..
Dog vil jeg medgive at det ikke altid er det smarteste som Hekler får fyret af
Men tænk lige over denne her :
Vi/I må godt have lov til at brokke os over spillere, trænere osv, men er samtidigt ikke særligt gode til at modtage kritik selv !
Det må da være begge veje, at det gælder, ikke sandt ?
PS Jeg VAR på stadion idag, og det var koldt og ikke særligt sjovt..
PPS DET ER PISSERINGE AT DER IKKE KOMMER NOGLE FANS FRA JYLLAND IDAG !!!
Dog vil jeg medgive at det ikke altid er det smarteste som Hekler får fyret af
Men tænk lige over denne her :
Vi/I må godt have lov til at brokke os over spillere, trænere osv, men er samtidigt ikke særligt gode til at modtage kritik selv !
Det må da være begge veje, at det gælder, ikke sandt ?
PS Jeg VAR på stadion idag, og det var koldt og ikke særligt sjovt..
PPS DET ER PISSERINGE AT DER IKKE KOMMER NOGLE FANS FRA JYLLAND IDAG !!!
-
YahooSeeker [Bot]
TAK TAK jeg kan høre at et medlemsskab af BW ikke længere et en skid værd så det er måske noget man skal til at overveje. Tak for sangen hr Thomas Lund
-
YahooSeeker [Bot]
Hekler kan have sine meninger, men behøver ikke svine andre for deres mening
almindelig demokrati
almindelig demokrati
-
Thomas Lund
Du må undskylde hvis jeg ikke bryder grædende sammen over at at du begynder at tude over et simpelt spørgsmål og "truer" med at du ikke vil være medlem af BW mere. (som du åbenbart er medlem af?)
Kunne man forvente at du i stedet rent faktisk vil forholde dig til det jeg skriver og oven i det argumentere for dine holdninger?
Lund
Kunne man forvente at du i stedet rent faktisk vil forholde dig til det jeg skriver og oven i det argumentere for dine holdninger?
Lund
-
Søren Ross
Et medlemsskab af BW er da hamrende ligegyldigt ?
DU bliver IKKE fan bare ved at melde dig ind i BW, selvom nogen dog er af den holdning.
Du bliver fan ved at støtte dit hold overalt hvor det er muligt, her gælder ingen undskyldninger. INGEN OVER KLUBBEN ! ej heller din families årlige fætter/kusine fest, tantes kusines bryllup og alt det andet..
Jeg vil se flere passionnerede fans, fans der rejser langt for at støtte holdet, Fans der tager ansvar for klubben, fans der er aktive og ikke mindst fans der også er der når det går knap så godt !
NOK SAGT !
Søren Ross
DU bliver IKKE fan bare ved at melde dig ind i BW, selvom nogen dog er af den holdning.
Du bliver fan ved at støtte dit hold overalt hvor det er muligt, her gælder ingen undskyldninger. INGEN OVER KLUBBEN ! ej heller din families årlige fætter/kusine fest, tantes kusines bryllup og alt det andet..
Jeg vil se flere passionnerede fans, fans der rejser langt for at støtte holdet, Fans der tager ansvar for klubben, fans der er aktive og ikke mindst fans der også er der når det går knap så godt !
NOK SAGT !
Søren Ross
-
Poulsgaard
Hvis der ikke skal mere til at bringe dig i tvivl om dit medlemsskab af BW, så har det vist aldrig været meningen at du skulle være medlem ?
Poulsgaard
Tuder stadig.
Poulsgaard
Tuder stadig.
-
Kiilerich
Er man et dårligt medlem, hvis man ikke lige kommer til udekampene. Der er nogen der har andet i livet end fodbold.
-
Poulsgaard
Nej man er en dårlig fan....
Defineret på den måde at en fan er een der støtter sit hold. Jo mere, desto bedre fan, det er faktisk ligetil...
Poulsgaard
Defineret på den måde at en fan er een der støtter sit hold. Jo mere, desto bedre fan, det er faktisk ligetil...
Poulsgaard
-
Kiilerich
nu er du sku ringe at høre på. Hvis det kun er dem der er sådan der er velkommen i BW, så ville i være 20 medlemmer, og hvor var i så????`??