Du er jo nødt til at have arbejdstilladelse mv på plads.
Transfer sommer 2021
Re: Transfer sommer 2021
Fuldstændig rigtigt. Men det venter turneringen jo desværre ikke på.Jesper BW1100 skrev: ↑17. jul 2021, 14:00Du er jo nødt til at have arbejdstilladelse mv på plads.
Mærkeligt der INTET er om hverken Dion eller Anderson - en af dem må da være på vej væk. Selvfølgelig ikke til mange millioner euro, men de er begge for gode til at være 3. Valg.
Så er Charles og Juninho landet i DK (Kbh). Juninhos seneste Insta-story viser dem i bil - forhåbentligt på vej herover 
Så må vi se med arbejdstilladelser og karantæneregler osv..
Så må vi se med arbejdstilladelser og karantæneregler osv..
Vi vinder ikke mesterskabet hver år! Vi er langt fra den største økonomi i SL også.. At vi kan spille med og være favoritter er fordi vi har handlet smart, spillet smart og har haft talenter der har sprunget frem efter at have fået chancen.
Jeg tror mange herinde undervurderer vores plads i fødekæden, vi er efter internationale standarded et ret lille hold! det vi har præsteret de sidste par år er jo vanvittig flot!
Der er corona og der er arbejdstilladelser, det kan vi ikke gøre noget ved! Man har købt de her 2 så hurtigt man kunne, det er jeg sikker på. Hvad forventer du egentlig? at vi forsøger at bruge flere penge end FCK? det kommer aldrig til at ske! Vi må håbe på vores talenter griber chancen og de 2 + den angriber/kant der kommer har et godt niveau og så acceptere der kan være lidt udsving i år! Det kan jo også være alt spiller om 5 kampe og vi stadigvæk er helt med pga point høst.
Jeg synes faktisk, når man tager FCMs egne ambitiøse udmeldinger i betragtning, så skal der på nuværende tidspunkt være købt en rendyrket angriber ind, der er klar til at spille, når turneringen starter.Sahl skrev: ↑17. jul 2021, 20:35Vi vinder ikke mesterskabet hver år! Vi er langt fra den største økonomi i SL også.. At vi kan spille med og være favoritter er fordi vi har handlet smart, spillet smart og har haft talenter der har sprunget frem efter at have fået chancen.
Jeg tror mange herinde undervurderer vores plads i fødekæden, vi er efter internationale standarded et ret lille hold! det vi har præsteret de sidste par år er jo vanvittig flot!
Der er corona og der er arbejdstilladelser, det kan vi ikke gøre noget ved! Man har købt de her 2 så hurtigt man kunne, det er jeg sikker på. Hvad forventer du egentlig? at vi forsøger at bruge flere penge end FCK? det kommer aldrig til at ske! Vi må håbe på vores talenter griber chancen og de 2 + den angriber/kant der kommer har et godt niveau og så acceptere der kan være lidt udsving i år! Det kan jo også være alt spiller om 5 kampe og vi stadigvæk er helt med pga point høst.
Og FCMs egen udmelding om, det kun er guldet der tæller hvert år, så er det risikabelt at sælge 4 bærende spillere i det samme vindue.
Jeg har ikke sagt noget om, FCM skal bruge flere penge end FCK, men jeg har en forventning om, ligesom de selv har, at de spiller med om guldet hvert år. Om det så er med etableret spillere udefra eller deres egne talenter, er jeg fuldstændig ligeglad med. Men jeg synes FCN er et godt eksempel på, at man ikke spiller med om guldet, hvis gennemsnitsalderen på holdet er meget lav.
Synes ikke vi behøver at købe andet end en angriber.
Charles og Juninho og en angriber ind, samt en spændende Onyedika tilbage fra leje.
Charles og Juninho og en angriber ind, samt en spændende Onyedika tilbage fra leje.
Skal Simsir ikke være back-up, når vi sælger Mabil. Jeg håber, han er et af de talenter, som vi forsøger at skabe plads til.
En spiller som M Anderson kan også dække kanten, hvis vi kommer i bekneb. De kan umuligt gøre det værre end Mabil.
Sisto, Dreyer, Isaksen og Simsir er vel nok?
Simsir mangler fart - hvilket flere i øvrigt gør. Sisto, Dreyer er heller ikke mega hurtige. Dalsgaard (og Erik og Høegh) så også virkelig sløve ud mod OB. Og fart er blevet en vigtig spidskompetence i fodboldspillet efterhånden. Så især en angriber og kant vil være fint. Så kan både Sisto og Simsir lege 10'er om man vil, og Evander vil kunne gå ned på midtbanen og styre de yngre. Hvis han da har det i sig.
Selvom man har hentet Charles virker det noget tyndbenet på midten, men der skal Torp, Oneydia osv. lære det, og steppe op på sigt.
Magnus Kofod har udløb om 1 år og har mange af de kvaliteter vi mangler og søger til midtbanen. Pris på ham er svær men mon ikke 15 mill. Er fristende.
Tjo, er glimrende teknisk også. Væsenlig bedre end de +11 ynglinge vi så senest. Men som for de fleste københavnere skal man vist lokke med en Brentford fremtid, ellers gider han sgu ikke bo i nærheden af græsmarker
15 mil? nok nærmere 30 eller 40. og sikkert 50 hvis det er os.
Mon ikke de har en plan med ham (enten salg eller forlængelse) alt andet tænker jeg er mærkeligt.
Hvem tænker du han skal erstatte? Han er central midtbanespiller.