Aab - Fcm!
-
micco
Aab - Fcm!
Er der nogen der ved om det bliver muligt og se på tv, om vi kan rejse os i Aalborg i morgen?!
micco
micco
Senest rettet af micco 20. okt 2005, 14:16, rettet i alt 1 gang.
-
Jean / BW# 1238
Re: Aab - Fcm!
Ifølge bold.tv på bold.dk, så sendes der kun Brøndby-Silkeborg på 3+. Men jeg ved at DR sender fra kampene via P3.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Aab - Fcm live
Lad os høre når Femi, eller Elgen scorer.. Vi er jo ikke "fine" nok til at blive vist på tv..
-
felisan
i radioen siges der, at holdopstillingerne er meget langt fra, det der ses i superligaen...
nogle, der kan fortælle, hvordan fcm (og evt. aab) stiller op?
mvh
Besek
-
Z
Det eneste de har kommenteret angående startopstillingen, er at Frank og Jungbloot danner frontduo.
Og så synes jeg squ desværre det er AaB'erne, der er i angreb hver gang de får stillet om dertil.
Og så synes jeg squ desværre det er AaB'erne, der er i angreb hver gang de får stillet om dertil.
-
Z
Frank har lige haft et farligt hovestød på stolpen - efter indlæg fra Simon Poulsen.
Iøvrigt sidder kommentatoren og snakker om "den uortodokse amatørangriber, der kan minde om Søren Larsen"
Iøvrigt sidder kommentatoren og snakker om "den uortodokse amatørangriber, der kan minde om Søren Larsen"
-
felisan
Re: Jungbloot - kød- og melboller
ja, haha, var sgu ved at sprutte kød- og melboller ud af næsen af grin, da jeg hørte det 
-
felisan
så skal du prøve fornemmelsen oppe i min næse lige nu....
og KOM SÅ FC!
og KOM SÅ FC!
-
YahooSeeker [Bot]
0-0 efter 1. halvleg