Jungbloot har trænet sig til en plads i truppen !

Om FC Midtjylland og Black Wolves
A.MiCCelSen

Re: Så har FCM da for tynd en trup

Indlæg af A.MiCCelSen »

Nu syntes du jo også Jungbloot har været den farligste bare han har rørt bolden.

Jeps - har set ham, syntes ikk det var noget specielt jeg så, og det har jeg aldrig syntes ang. jungbloot. Hans fordel er at han kan sparke med begge ben, men det var så vist også det.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Det var nu meget let du prøvede at hoppe uden om mit spørgsmål. Jeg spurgte ikke om du havde set ham spille, men hvornår du sidst har set ham spille ?

Men nu er jeg bestemt ikke den eneste som "ser noget" i Jungbloot. Han har i gennem længere tid været i periferien af truppen, hvilket som sagt også har kastet en debut af sig. Udover den ene kamp han fik mod Viborg, skulle han have været med i flere, men blev skadet ugen efter Viborg-kampen, så det blev sat på vågeblus igen.
Sidste sæson blev han topscorer i DS med 22 mål, mener jeg det var, og det bliver man også lige, hvis man ikke kan finde ud af at spille fodbold (Hold kæft en karriere jeg har forude !!)

Peter Ross - 4 år og jeg er i Chelsea !

A.MiCCelSen

Indlæg af A.MiCCelSen »

Det er vel nogle måneder siden.

Held og lykke i Chelsea, de har vel også serie bold der.

Ja - tror da hellere ikk du er den eneste, som ser noget i ham. Men ved også der er flere som intet ser i ham, deriblandt mig.

Har aldrig sagt han ikk kunne spille fodbold, men FCM ... nej!.

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Som peter ganske rigtig siger, kan man ikke rigtigt basere en spillers kvalitet

på hvor eller hvordan han spillede for ex antal år tilbage. Bare se på chr poulsen som strøg fra holbæk hurtigt gennem FCK til at være Profil i bumdesligaen. Med andre ord man kommer langt med hårdt arbejde til træning, og tro på egne evner. Så er det jo bedøvende hvad andre måtte mene. Så længe at Martin viser Berg og ER til træning, at han er værd at satse på så lad ham få chancen. Det bedste eksempel jeg kender på at det med manglende flid til træning kan betyde spildte chancer, er Thomas Dalsgaard i skive. Han scorer 20+ hvert år, men han har både været til prøvetræning i SIF og GF. Begge steder var han for doven til træning og blev droppet.

smørtyven

Indlæg af smørtyven »

Det er da nogen vildt tynde argumenter du får fyret af der. Hvis ER og BERG mener han er kvalificeret til at indgå i truppen, så skal han selvfølgelig med. Så er det da pisse ligemeget om han evt. spillede på IFS 7. Hold i 1995 sammen med undertegnede!!!

Vi er jo nok blevet klogere iaften.

Keep the faith
Smørtyven - Element #8

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Mon ikke det er på tide at se bort fra langtidsskadede, fodboldinvalide og de gamle pensionerings klare spillere i FCM truppen og gør som Aab HENT NYTE KVALIFICERET spillere så snart transfer vinduet åbner noter dem i lommebogen allerede nu, vi skal da ikke slutte i bunden af Ligaen

YahooSeeker [Bot]

Hvem er de?

Skovsen skrev:
-------------------------------------------------------
> Mon ikke det er på tide at se bort fra
> langtidsskadede, fodboldinvalide og de gamle
> pensionerings klare spillere i FCM truppen og gør
> som Aab HENT NYTE KVALIFICERET spillere så snart
> transfer vinduet åbner noter dem i lommebogen
> allerede nu, vi skal da ikke slutte i bunden af
> Ligaen

Jeg er noget interesseret i at høre hvem det er du mener er de "langtidsskadede, fodboldinvalide og de gamle pensionerings klare" spillere?

Og ikke mindst hved der er der gør de ikke er gode nok?

Mose

Indlæg af Mose »

Jeg er en af dem der rent faktisk ser en del DS, junior or ynglingefodbold. Her er min mening:

Vi har et SASliga hold med et uhyrligt ringe angreb p.t.
Frank er langt fra den klasse han før har vist. David er skadet og oplagte afløsere mangler. Derfor ser man længere ned i rækkerne efter spillere der måske kunne hjælpe.

Af de helt unge spillere mener jeg kun Collins har klassen til at spille centerangriber, og han må ikke før 2007.

Af de ungseniore vi har er Jungbloot det bedste bud. Han er en ivrig, stor, aggressiv og skudstærk spiller som godt kan blive et problem for et Aab forsvar, hvis han spilles fri i feltet. Jeg tror ikke han får 30 SAS ligakampe i hans kariere, fordi hans teknik er mere tvivlsom, men skal vi ikke give manden en chance.

Det kan jo ikke blive ringere end det er p.t.

YahooSeeker [Bot]

Re: Hvem er de?

Hekler skrev:
> Skovsen skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Mon ikke det er på tide at se bort fra
> > langtidsskadede, fodboldinvalide og de gamle
> > pensionerings klare spillere i FCM truppen og
> gør
> > som Aab HENT NYTE KVALIFICERET spillere så
> snart
> > transfer vinduet åbner noter dem i
> lommebogen
> > allerede nu, vi skal da ikke slutte i bunden
> af
> > Ligaen
>
>
> Jeg er noget interesseret i at høre hvem det er du
> mener er de "langtidsskadede, fodboldinvalide og
> de gamle pensionerings klare" spillere?
>
> Og ikke mindst hved der er der gør de ikke er gode
> nok?
>
> "Hvad fremtiden angår, er det din opgave ikke at
> forudse den, men at gøre den mulig." - Antoine de
> Saint-Exupéry.

Langtidsskadet: hvor mange kampe har Kjærgård spillet
Pensionist: M Hansen 34 år og Skriver (hvornår er Skriver klar???) han når aldrig toppen igen han er snart 33 år

så mangler vi et godt suppliment til Ola T. AR bør man ikke forlænge med.

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Ja han minder vel lidt i type om Peter Møller og Erik Bo og de er da kommet langt i deres respektive karrierer,trods tvivlsom teknik. Så hvem ved hvad Elgen udvikler sig til

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

fadlaa skrev:
> > Ja han minder vel lidt i type om Peter Møller
> og Erik Bo og de er da kommet langt i deres
> respektive karrierer,trods tvivlsom teknik. Så
> hvem ved hvad Elgen udvikler sig til

Ja og Søren Larsen er et nyt eksempel på at mindre god teknik ikke behøver betyde så meget som afslutter. Og hvad med Preben Elkjær, han var heller ikke den største tekniker landsholdet har set ;-)

Der er et punkt en angriber bliver bedømt på: MÅL. Kan Jungbloot få scoret, komme i en god stime med både mål og selvtillid (a la Søren Larsen) så er der ingen grænser :-)

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Supplement til Ola T? Vi har sq da masser af unge målmænd som kan tage over i fremtiden.. Jeg må sq ærlig indrømme at jeg er ved at være træt af jer som konstant vil købe og købe.... Det er der for h...... ikke penge til!!

YahooSeeker [Bot]

Jesper BW1100 skrev:
> Supplement til Ola T? Vi har sq da masser af unge
> målmænd som kan tage over i fremtiden.. Jeg må sq
> ærlig indrømme at jeg er ved at være træt af jer
> som konstant vil købe og købe.... Det er der for
> h...... ikke penge til!!

Du SNAKKER uden at tænke. Spillere som ikke længere er på kontrakt i FCM er sq da heller ikke på lønningslisten så der må da være penge til ny indkøb `:=) ik

Rovsing

Indlæg af Rovsing »

Helt enig. Jeg så Jungbloot i 20 minutter i en kamp hvor han kom ind i stedet for Poku. I de tyve minutter havde vi alle de tre chancer der blev vist på DR sporten, og i de tyve minutter øjnede jeg en chance. Det gjorde jeg ikke de 70 Poku spillede. Jeg er egentlig ligeglad med hvor god han er teknisk, så længe hans spilforståelse er så hjælpeløst ringe. Da Jungbloot kom ind blev vi lige pludselig farlige fordi flere angribere havde ideer der passede sammen.

Besvar