Jungbloot har trænet sig til en plads i truppen !

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Peter Ross

Jungbloot har trænet sig til en plads i truppen !

Indlæg af Peter Ross »

Danmarks farligste elg, Martin Jungbloot, har i de seneste uger trænet med FCMs trup, og er derved blevet udtaget til pokalkampen i morgen :-)

Tillykke med det Martin !

http://www.fcmidtjylland.dk/html/main.asp?newsID=2632

Peter Ross
Senest rettet af Peter Ross 20. okt 2005, 18:24, rettet i alt 1 gang.

Ravnen

Re: Jungbloot har trænet sig til en plads i truppen !

Indlæg af Ravnen »

Så er det med at pudse geviret og få scoret! ;-)

Dog underligt Poku røg ud efter en god indsats i sidste runde.

Wolfanatic

Indlæg af Wolfanatic »

Ja Poku er en sindssygt hurtig og teknisk go' spiller, han har bare den lille ulempe at han ofte kun meget imod hans vilje giver slip på bolden.
Ved ikke om formålet er at få en popularitet som Zidan og Pimpong, for det ka' sagtens lade sig gøre for ham, men indtil han har trænet sig til de højder bør han lave nogle flere afleveringer til de mere skarpe afsluttere på holdet.

Og Jungbloot som dette handler om, tjah så sys jeg det er fedt at han igen får mulighed for at vise hva' han kan på græsset foran publikum.

Generelt ER det fedt at se alle de "nye" navne i truppen, der er dømt nye tider i FC!?

Wolfanatic

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

han har mig bekendt fået en mindre skade, og bliver nok som følge deraf sparet i morgen

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Egentlig en lidt sjov trup vi stiller med.

Hvad mon start-opstillingen bliver ?

Ola

Daugaard - Bak - Jesper - Nikola

Femi - Traoré - Thyge - Simon P.

Frank - Dennis

Bænk: Heinze, Marc Møller, Svenne P. og Elgen

Sådan vil jeg nok sætte det, hvis man ikke turde tage chancen med Elgen fra start. Dennis har vist sig bedst, når han er på fløjen, så jeg håber virkelig ER tør lade ham blive der, og så smide Svenne eller 'Bloot ind på toppen.

Peter Ross

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Lyder spændende... glæder vi os til :P

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Lige et tillægsspørgsmål.

Hvorfor i alverden står Dennis Sørensen som angreb. Hvorfor ikke bruge Poku der, som jeg mener har gjort det fremragende i de seneste 2 kampe mod hhv. VFF og AaB

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Poku er angiveligt blevet skadet.

Seneste update: Han har trænet for fuld styrke i hele ugen, så Jungbloot har ikke nogen fornuftig forklaring på Pokus fravær.

Peter Ross

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

"lave nogle flere afleveringer til de mere skarpe afsluttere på holdet."

Lige et hurtigt spørgsmål..... Lige præcis hvem tænker du på her???

Mvh Sir Lago

Kent

Indlæg af Kent »

... mon ikke nærmere at andre har skadet ham til en plads i truppen?

Med skadesfri Poku, David og Kærgaard var det nok ikke blevet til en plads.

MEN - al held, lykke og støtte herfra. Det eneste der tæller er sejr imorgen, så er jeg fuldstændig ligeglad med hvem, der scorer.

Kent

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Nu er der jo intet der tyder på, at Poku er skadet, så han er trods alt blevet valgt fremfor andre.

Seneste nye omkring Kærgaard er forøvrigt, at han ikke kommer på banen mere i dette efterår, hvis man skal tro Viborg Stifs-Folkeblad.

Peter Ross

A.MiCCelSen

Så har FCM da for tynd en trup

Indlæg af A.MiCCelSen »

Er det kun mig som syntes FCM har for lille en trup, hvis Jungbloot kan være med i Truppen. Kan virkelig ikke se hvad han laver i truppen, seriøst det viser hvorfor vi har den placering som vi har.

For 3 år siden spillede han Serie 4, og nu FCM truppen. Forstår det ikk. Kan hellere ikk huske at han overhovedet spillede en eneste kamp for Ynglinge 1. holdet, da han spillede det.

Det kan vel ikk passe der ikk er nogle med mere posentiale og ved jeg ikke er den eneste som syntes det.

Er der ingen på akademiet ???

Peter Ross

Re: Så har FCM da for tynd en trup

Indlæg af Peter Ross »

Jeg forstår ikke hvordan Michael Gravgaard kan spille på landsholdet...

For 5 år siden spillede han for Randers Freja, og han har aldrig været på U21-landsholdet.
Viser det ikke hvor elendigt vores landshold er ??

Kan du følge mit eksempel ? Det betyder intet hvor man spillede for 3-4 år siden, hvis man bare har udviklet sig siden....

Spillerne på akademiet er 17 år, så det er nok ikke der man skal finde dem...

Har du nogensinde været nede at se DS eller Reserveholdet spille ?

Peter Ross

A.MiCCelSen

Indlæg af A.MiCCelSen »

Nu tror jeg nok Gravgaard har spillet på det højeste plan i de ungdomsklubber han har spillet i.

Samtidig er der også forskel på Randers i 1. Divison, og Ikast FS serie 4.

Samtidig har jeg spillet med ham i mange år, og kan ikke se hvordan han kan gøre nogen som helst forskel. Kristian Bak og Pimpong har man altid kunne se at de ville nå langt, men Jungbloot var ikke på det hold de spillede, han spillede på 2. holdet.

Jeg kan ikke i den vildeste fantasi tro at han har forbedret sig så meget at han kunne være i blandt de bedste som er i FCM. Vi vil være blandt de bedste i Danmark, også mener man at en spiller som sad på bænken på Serie 4 for 3 år siden, kan gøre en forskel i FCM.

Jeg håber virkelig at det er pga. der er så virkelig mange skader, at han er udtaget og at Baba Collins ikke må spille endnu, ellers syntes jeg godt nok vi har en tynd trup. For så kunne det være vi skulle tænke på det samme som Lynge Jakobsen tænker på i AaB: 3 FORSTÆRKNINGER I VINTEREN.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Hvornår har du sidst set ham spille ?

Hvis det kommer som en overraskelse for dig, så kan jeg fortælle, at Martin tidligere har fået minutter i SAS Ligaen, hvor han var blandt de farligste på banen. (Mod VFF i maj måned)

Peter Ross

Besvar