Hvad siger Bak ?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Peter Ross

Hvad siger Bak ?

Indlæg af Peter Ross »

Jeg sidder helt forhutlet og kan ikke se DBF, hvor vores store stjerne, Kristian Bak, som nogle nok har fanget, deltager i aften...

Er der nogle som kort kan gengive hvad han har sagt ?

Peter Ross
Senest rettet af Peter Ross 18. okt 2005, 14:57, rettet i alt 1 gang.

Denis Egebæk

Re: Hvad siger Bak ?

Indlæg af Denis Egebæk »

indtil videre har kun Ulrich Vincentz været i studiet

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Det bliver sgu sagt mange klasse ting fra Bak om Viborg !!

Kan ikke engang huske det nu ! :D

AntonZen

Indlæg af AntonZen »

Han sagde, at han ser frem til at "SMADRE Viborg" på deres bane...

Kanon Bak!

/Antonsen

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Han sagde at han er glad for at se den rivalisering som er ved at udvikle sig mellem green shit og black wolves. Endvidere sagde han at han glæder sig til at smadre viborg.

Og ellers brugte gravgaard tiden på at fortælle kristian bak at han ligner johnny knoxwille og johnny hansen fra kandis :P

smørtyven

Indlæg af smørtyven »

Kasper_Nielsen skrev:
-------------------------------------------------------
> Han sagde at han er glad for at se den
> rivalisering som er ved at udvikle sig mellem
> green shit og black wolves. Endvidere sagde han at
> han glæder sig til at smadre viborg.
>
> Og ellers brugte gravgaard tiden på at fortælle
> kristian bak at han ligner johnny knoxwille og
> johnny hansen fra kandis :P

Er gravgaard ikke osse gammel Viborg-spiller ??????????? Snotdum som alle de andre muggrønne plageånder..

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Tror næppe Thomas Gravgaard har haft en særlig stor karriere inden for fodbold...

Men godt at høre, at Bak også hader svinene fra Viborg !

Peter Ross

YahooSeeker [Bot]

bruno

Indlæg af bruno »

Er jeg den enste der mener at vores svingene prestisioner,skyles de utrolig mange skader på holdet? Vi skal stille op med en ny opstiling næsten vær gang.
Den opstilning vi stillede med mod CSKA var næsten idendisk med de spiller vi spillede med foråret mod Brøndby,FCK og AAb hvor vi spilede dem ud af bane.
Stabileser holdet og resulter kommer !

Glen

Indlæg af Glen »

Jeg mener klart at holdet skal stabiliseres, der skal helst ikke skiftes for meget ud i kæderne, samtidig ville det hjælpe hvis der blev fokuseret lidt mere på det deffensive på midt banen, Bak sagde at de idag til træning alle øvede afslutninger self forsvarsspillerne :o)

Jeg mener grundlaget skal bygges og nede fra med et godt forsvar. Da brøndby sidste sæson var i "krise" vendte de ved bl.a at spille en "kedlig" 0-0 kamp.
De brød striben at nedlag hvilke gav dem noget selvtillid, derefter kørte de sejre og det danske mesterskab i hus. Som Bak selv sagde hvis de "bare" kunne holdet nullet 3-4 kampe i streg ville han være glad.

BW#3340

Indlæg af BW#3340 »

Fra interview'et:

De livlige tribuner til det midtjyske derby er også noget der påvirker spillerne.

”Det har det helt sikkert. Det er mange gange fansenes skyld, at vi vinder kampene i sidste ende. Når vi kan se, at de er sure på hinanden, så giver vi også en ekstra tand inde på banen,” sagde Kristian Bak til DBF.

De der mange gange, hvor vi vinder i sidste ende - hm, vi må vist opjustere indsatsen på lægterne. Og den ekstra tand på banen - vi var vist ikke sure nok i søndags..... Men jeg så godt, at Bak forsøgte at få fans'ene højere op i stemning.

Ofte er jeg vildt imponeret af BW's sang/tifo osv., men i søndags var det som om der manglede stemning fra starten. Ikke for at rakke ned på nogen, men sådan oplevede nogle af os det fra Faxe K-siden. Trommen manglede i starten, det har selvfølgelig gjort noget.

Hilsen Evo.

bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Bak var dog ved at rode sig ud i noget værre noget i en af diskutionerne...:-)

De snakkede om den forige kamp hvor der var flaskekast i herning midtby.. og så kom han til at sige ting som" det er ting der sker... og der ´var jo ingen der dødede... og sådan... men sluttede dog af med at sige efter at gravgaard blev ved med at stille spørgsmål til hans påstande... At det nok var lidt i overkanten hvad der skete!

Eller var det bare mig der opfattede det sådan??

Men det var fantastisk at høre sige at han hadede at spille imod viborg og at han ikke følte sig utryk ved at i viborg.. men bare mere opstemt på at smadre dem !! :D

YahooSeeker [Bot]

>Men det var fantastisk at høre sige at han hadede at spille imod viborg og at han ikke følte sig utryk ved at i viborg.. men bare mere opstemt på at smadre dem !! :D<

Han elsker at spille mod Viborg. Fordi fans gaar saa meget op i det, og neste gang smadre de dem!

/Damsgaard

bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

nå det var på den måde... jeg syntes bare jeg hørte ham sige at han hadede at spille imod viborg.. og han ikke fattede hvorfor det var så lang tid siden at vi havde slået "biker musene" :p .. nej ok det var måske ikke helt det han sagde men stadig.. hehe :D

men ja han sagde også at han elskede kampene imod viborg pga "hypen" omkring kampene:D

Men noget jeg hæftede mig ved var også at han sagde at han havde set optøjer ude foran hans lejlighed? hmm hvornår mødes spillerne ude på stadion? jeg regnede med de mødes meget tidligt ude på "fortet"

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

De mødes 13.30, når kampen bliver spillet kl. 15.00.

Peter Ross

Besvar