Transfer sommer 2020

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sahl

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Sahl »

EsbenVest skrev:
5. okt 2020, 17:26
Sahl skrev:
5. okt 2020, 17:18
Eponaj skrev:
5. okt 2020, 17:15
Tipsbladet Live har posted et billede fra Ikast som angiveligt skulle være Pfeiffer. Det er ikke til at hverken be- eller afkræfte ud fra billedet, men han er i hvert fald høj ham i midten :)

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/generel ... idste-dage
Spændende. Ville stadigvæk hellere have en af de "større" navne, men vi må stole på at der er lavet godt data arbejde på den her handel. Hvis vi skipper 2 angribere afsted kan vi vel også nå at få 2 ind?
Det er nærmere én ud og én ind.
Det var mere i forhold til nogle af de rygter om et Kaba sælg. Hvis det ikke sker, så er det nok 1 til 1.
Synes stadigvæk det mest spændende er snakken om en CB

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Det er underligt med N'Doye. Afviser hjerteklubben pga. for dårlig økonomi i den tilbudte forlængelse. Afviser en håndfuld andre klubber også, hvorefter agenten ikke afviser en retur til Danmark?

Jeg tænker ikke, vi på nogen måde er ude efter ham, men den ville da i hvert fald gå under kategorien "saftig". Og mystisk.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Sahl

Indlæg af Sahl »

Lupus1999 skrev:
5. okt 2020, 17:53
Ronnie til Randers er nok død.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... eague-klub
Håber vi kan få skippet Ronnie afsted. Det ville være skidt at stå med ham uden, at give ham nogle kampe

madsbs

Indlæg af madsbs »

Kæmpe handel til forsvaret skulle være død. Satans

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Frederik Sørensen skulle have været i kikkerten, ifølge BT.

Sahl

Indlæg af Sahl »

madsbs skrev:
5. okt 2020, 18:07
Kæmpe handel til forsvaret skulle være død. Satans
Trist. Så må vi håbe der kommer noget ind i næste.

madsbs

Indlæg af madsbs »

Ja. Og det var ham. Det havde satme været lækkert. Øv!

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Med 5,5 time tilbage af vinduet ligner det her noget rigtigt lort. :-/

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Pfeiffer præsenteres ifølge B.T. kl. 20. Og kan meget vel blive vinduets sidste signing.

De melder samtidig også, at Okosun kan ende i OB i dag.

CasperA

Indlæg af CasperA »

Jeg forstår virkelig ikke, hvorfor Svend Graversen udtaler til BT, at vi er tilfredse med den trup vi har nu, når vi helt åbenlyst har brug for en ekstra midterforsvarer, som de endda også har jagtet i form af Frederik Sørensen.

Vi kan altså ikke spille tre turneringer med James og Japhet som reserver. Det er direkte useriøst for en klub, der skal ud at spille gruppespil i Champions League.

MFKM

Indlæg af MFKM »

CasperA skrev:
5. okt 2020, 18:30
Jeg forstår virkelig ikke, hvorfor Svend Graversen udtaler til BT, at vi er tilfredse med den trup vi har nu, når vi helt åbenlyst har brug for en ekstra midterforsvarer, som de endda også har jagtet i form af Frederik Sørensen.

Vi kan altså ikke spille tre turneringer med James og Japhet som reserver. Det er direkte useriøst for en klub, der skal ud at spille gruppespil i Champions League.
Hvis både 1. 2. og 3. valget til midteforsvarpladsen er smuttet, så kan han ikke udtale andet. Han kan ikke smide James og Japhet under bussen og udtale vi gerne ville have haft en ekstra midterforsvarer ind, så vi i det mindste havde 3 spillere der havde niveau til superligaen.

Jeg er dog enig i din analyse af, at vi mangler en midterforsvarer. Jeg håber virkelig Nicolaisen får noget ud af sin udlejning, for han kunne ellers havet fået rigtigt mange superligakampe for os i den her sæson.

Skræmmende at tænke på, at en fiber/slagskade eller andet til Erik eller Scholz, der holder dem ude i lige under 3 uger kan betyde, at vi skal stille med James og/eller Japhet i følgende kampe:

Atalanta hjemme, Brøndby ude, Liverpool ude, Nordsjælland ude, Ajax hjemme, FCK hjemme.

CasperA

Indlæg af CasperA »

MFKM skrev:
5. okt 2020, 18:39
CasperA skrev:
5. okt 2020, 18:30

Hvis både 1. 2. og 3. valget til midteforsvarpladsen er smuttet, så kan han ikke udtale andet. Han kan ikke smide James og Japhet under bussen og udtale vi gerne ville have haft en ekstra midterforsvarer ind, så vi i det mindste havde 3 spillere der havde niveau til superligaen.

Jeg er dog enig i din analyse af, at vi mangler en midterforsvarer. Jeg håber virkelig Nicolaisen får noget ud af sin udlejning, for han kunne ellers havet fået rigtigt mange superligakampe for os i den her sæson.

Skræmmende at tænke på, at en fiber/slagskade eller andet til Erik eller Scholz, der holder dem ude i lige under 3 uger kan betyde, at vi skal stille med James og/eller Japhet i følgende kampe:

Atalanta hjemme, Brøndby ude, Liverpool ude, Nordsjælland ude, Ajax hjemme, FCK hjemme.
Jeg håber hvert fald, at Erik og Scholz er i deres livs form, for de skal satme spille mange kampe det næste lange stykke tid.

Peter

Indlæg af Peter »

Man skal jo ikke bare hente for at hente. Er helt enig i at vi skal have en ny tredjestopper, men hvis at det rigtige ikke er på markedet så er det der jo ikke kan man sige. Frederik Sørensen startede inde for Køln i bundesligaen i weekenden så den er jo helt væk nu. Og selvfølgeligt skal han sige at han er tilfreds med truppen. Hvad skulle han ellers gøre? Gå ned i omklædningsrummet til alle de spillere der lige har præsteret det største i klubbens historie (og det er reserverne også en del af) og så fortælle dem at de ikke er gode nok? Hvilken motivation ville de så have bagefter. Så helt perfekt håndteret fra Svend!

CasperA

Indlæg af CasperA »

Peter skrev:
5. okt 2020, 19:51
Man skal jo ikke bare hente for at hente. Er helt enig i at vi skal have en ny tredjestopper, men hvis at det rigtige ikke er på markedet så er det der jo ikke kan man sige. Frederik Sørensen startede inde for Køln i bundesligaen i weekenden så den er jo helt væk nu. Og selvfølgeligt skal han sige at han er tilfreds med truppen. Hvad skulle han ellers gøre? Gå ned i omklædningsrummet til alle de spillere der lige har præsteret det største i klubbens historie (og det er reserverne også en del af) og så fortælle dem at de ikke er gode nok? Hvilken motivation ville de så have bagefter. Så helt perfekt håndteret fra Svend!
Han kan jo bare sige, at eftersom vi skal spillere med i tre turneringer, har vi brug for en virkelig bred trup, og nu hvor vi har udlejet Nicolaisen, kan vi godt bruge en ekstra gardering. Jeg tvivler på, at en ungdomsspiller som Japhet, som kun lige er kommet op på serinorholdet, vil blive sur over det.

Låst