Støtter BW kun 1. holdet?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Amby

Støtter BW kun 1. holdet?

Indlæg af Amby »

I relation til disse to nyheder:

http://www.black-wolves.com/visNyhed.php?id=344
http://www.fcmidtjylland.dk/default2.asp?newsID=2615

Vil jeg da gerne lige knytte en kommentar..

Både FCM's junior- og ynglingeliga hold spiller med i den sjove ende af tabellen, og hvornår ville det være mere oplagt, at BW støttede de to hold end på en lørdag. Hvor man kan se begge hold spille på hjemmebane og derefter tage direkte til stadion og se FCM - VFF? Se DET ville være en VILD warmup!!!

Eftersom vi ofte har læst i Ulvehulet at "det er medlemmerne, som skaber foreningen", eller noget i den stil. Vil jeg gerne spørge jer andre, om i er enige i, at BW skal fokusere på warmup i loungen på sådan en dag i stedet for at opfordre folk til at tage til Ikast inden kampen?

/Amby

Senest rettet af Amby 17. okt 2005, 16:21, rettet i alt 1 gang.

Anni

Re: Støtter BW kun 1. holdet?

Indlæg af Anni »

Jeg er faktisk enig med BW i, at de støtter op om warm up i fan loungen. Vi er jo ikke alle, der er unge og kan tage til al foldbold, selv om jeg syntes, det er fedt, at de unge i FCM klarer sig godt.

De unge, som forhåbentlig kommer på førsteholdet på et tidspunkt, skal nok få den støtte de kan fra BW, når vi når så langt, men Amby, vi er faktisk nogen, der også har andet i hovedet en fodbold og ikke kan tage til alle de kampe, der er "under" FCM - fra poder 2000 frem til junior, ynglinge eller hvad, der er.

Anni/der tager med til poder 2000 og holder med Vildbjerg

weinkouff

Indlæg af weinkouff »

Hej Amby...

Jeg kan da kun tilslutte mig dit indslag..

Som mor til en ynglingespiller ( Jesper W. -målmand ), "plejemor" for Baba, Lawal, Salami og Akeem, og formand for FC Midtjyllands akademiråd, syntes jeg det er KANON med din opfordring til at komme og støtte de unge ulve..

I begge ligaer " serveres " der rigtig flot fodbold af morgendagens (forhåbentlige ) stjerner...

Så min opfordring er helt i tråd med din:

Kom og støt FCM's unge spillerer på lørdag..det er virkelig seværdigt !!!!

Mange hilsner
Marian Weinkouff

Amby

Indlæg af Amby »

Anni skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg er faktisk enig med BW i, at de støtter op om
> warm up i fan loungen. Vi er jo ikke alle, der er
> unge og kan tage til al foldbold, selv om jeg
> syntes, det er fedt, at de unge i FCM klarer sig
> godt.
>
> De unge, som forhåbentlig kommer på førsteholdet
> på et tidspunkt, skal nok få den støtte de kan fra
> BW, når vi når så langt, men Amby, vi er faktisk
> nogen, der også har andet i hovedet en fodbold og
> ikke kan tage til alle de kampe, der er "under"
> FCM - fra poder 2000 frem til junior, ynglinge
> eller hvad, der er.

Der er jo heller ingen, som forlanger, at folk tager til alle kampe med alle ungdomsholdene. Har f.eks. aldrig selv været ude til hverken DS eller U-holdenes kampe, og bliver nok også nødt til at gå før den sidste kamp er færdig i Ikast grundet tifo. Synes bare at det er så oplagt nu begge hold spiller samme dag. På tidspunkter så det passer perfekt med kampen mod VFF.

Anni

Indlæg af Anni »

Det er det måske også Amby, men undskyld for med fare for at blive sablet ned - jeg skal ud og se FCM, og jeg har altså ikke tænkt mig at bruge det halve af dagen til andet end at have det sjovt med din søn og svigerdatter, som tager med mig til fodbold. Jeg syntes, det er helt fedt, I tager derud, men undskyld, det siger ikke mig så meget, at jeg vil bruge tid på det.

Anni

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Jeg mener at BW skal bakke op om de arrangementer der er i vores lounge fordi de er i foreningens regi, både pga. økonomien men også pga. det sociale aspekt og det arbejde der lægges i det. Hvis folk vil se andre kampe end 1. holdets står det dem selvfølgelig frit.

Det er uheldigt at de to andre kampe ligger en lørdag, men BWs warmups har eksisteret i lang tid og jeg går ud fra at de fleste af vores medlemmer er med for at støtte 1. holdet og foreningen.

Lund

Anni

Indlæg af Anni »

Det vil vel også være normalt - som sædvanligt - at vi møder i loungen så tidligt som muligt for at støtte.

Anni

Amby

Indlæg af Amby »

Anni skrev:
> Det vil vel også være normalt - som sædvanligt -
> at vi møder i loungen så tidligt som muligt for at
> støtte.
>
> Anni

Man kan så stille spørgsmålstegn ved, hvor meget man støtter ved at møde tidligt i loungen og drikke øl.. ;-)

Anni

ot Re: Støtter BW kun 1. holdet?

Indlæg af Anni »

Jamen øllene er billige på lørdag :o)

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Vil du have en lang forklaring på det eller kan du selv regne den ud?

Lund

Amby

Indlæg af Amby »

My bad..

Der skulle have stået "hvor meget man støtter FCM, ved at møde tidligt i loungen og drikke øl."

Men du må da gerne lave en lang forklaring, hvis du føler for det.. :-)

Anni

Indlæg af Anni »

Ja vi varmer op i loungen, vi har det sjovt, vi går en op en time før kampstart og vi starter med at støtte, når den første fcm spiller kommer på banen. Er det ikke støtte nok?

Anni

Amby

Indlæg af Amby »

Anni skrev:
> Ja vi varmer op i loungen, vi har det sjovt, vi
> går en op en time før kampstart og vi starter med
> at støtte, når den første fcm spiller kommer på
> banen. Er det ikke støtte nok?
>
> Anni

Anni.. Du er bare så træls at diskutere lige det her med.. ;-)

Mit argument ville virke meget bedre på en af dem, som sidder i loungen indtil den lukker 16.45... :-)

Anni

Indlæg af Anni »

Det er beklageligt Amby, der finder du bare ikke mig ;o)

Så må du ud at støve en af de andre op :-)

Anni

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Jeg ved ikke hvor meget jeg føler for det, da jeg snart skal i seng, men hvis du ikke fatter det må der være mange andre der heller ikke gør, så here goes:

Da vi i sin tid startede warmup arrangementerne på Ikast Stadion var der en helt bevidst strategi bag. Vi i bestyrelsen var (er) klar over at mange af vores medlemmer ikke kender de andre medlemmer og derfor ikke har et særligt forhold til fanklubben og klubben.

For at folk skal kunne mødes, skal der være et sted at mødes og en grund til at mødes. En fodboldkamp er for mange ikke nok til at mødes og giver ikke nok tid til at lære folk at kende. Derfor warmups og derfor vores livsvigitge fan lounge på SAS Arena.

Og hvorfor er det så vigtigt at folk lærer hinanden at kende og får et mere personligt forhold til klubben og fanklubben? Det handler om support og om at få folk til at komme igen og igen, også i modgang og også på udebane. Det giver sig selv at det er sjovere at komme til en kamp hvis man er blandt folk der har samme tilgang til fodbolden som en selv, lidelsesfælder når det går dårligt og nogle at fejre sejren med på en passende måde når det går godt.

Jeg kan vist ikke gøre det kortere.

Lund

Besvar