UEFA koefficient:

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Lund7400

Re: UEFA koefficient:

Indlæg af Lund7400 »

Kunne have været værre - og bedre.

Havde det endt sådan i lodtrækning med 2 kampe i runden, ville jeg ikke tøve med at kalde os favoritter. Nu vil jeg kalde den 50/50, hvilket vel er gode odds med vores status som useedet in-mente.

JBT

Indlæg af JBT »

Røde stjerne eller en lang rejse til Rusland vil have været træls, men dem her skal man slå.

Kort rejse og uden fans. Det er en kamp der skal vindes

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Kan i hvert fald fortælle at Ludogorets fans er meget kede af lodtrækningen, så, så langt så godt. ;)

Bliver spændende i hvert fald.

Sahl

Indlæg af Sahl »

Jeg er helt enig med dig JBT. Med de meldinger man har hørt fra ledelsen og vores trup sammensætning pt. Så skal vi forbi Ludogorets. Jeg er sikker på de ser os som den værst tænkelig trækning. Det vigtigeste var dog at vi ikke fik Røde Stjerne, de er langt over de andre i kvalitet.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Ludogorets tabte deres første kamp i ligaen

SimonH

Indlæg af SimonH »

Det vigtigste var selvfølgelig at undgå Røde Stjene. Det var dog imo den klart værste trækning efter dem i vores undergruppe. Vi skal dog overordnede være ok glade. Vi undgår Celtic, Dinamo, Young Boys og Røde Stjerne.

Jeg ser os som svage underdogs mod Ludogorets, da kampen spilles på udebane. Ludogorets har været i EL de seneste tre sæsoner, hvor de to gange er gået videre fra gruppen - denne sæson i en gruppe bestående af Espanyol, ferencvaros og CSKA Moskva hvorefter de røg ud til Inter.

Deres hold består af gamle rutinerede spillere. Meget vanskeligt
Senest rettet af SimonH 10. aug 2020, 12:27, rettet i alt 1 gang.

SimonH

Indlæg af SimonH »

Matjavsen skrev:
10. aug 2020, 12:24
Ludogorets tabte deres første kamp i ligaen
Men tabte ikke en eneste sæsonen før

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

JBT skrev:
10. aug 2020, 12:20
Røde stjerne eller en lang rejse til Rusland vil have været træls, men dem her skal man slå.

Kort rejse og uden fans. Det er en kamp der skal vindes
Har ikke helt styr på Ludogorets styrke, men de har altså alligevel 26.000 koeffecient point, og har været i gruppespil 6 gange sjden 2012.

En Walk Over bliver det i hvert fald ikke.
https://kassiesa.net/uefa/clubs/search/ ... grad%20Bul
Vundet i 2 opgør over bl.a. PSV, Lazio, Røde Stjerner, Viktoria Plzen, Hoffenheim, Sporting Braga og CSKA Moscow

Hvad status er på Bulgarsk fodbold og om de er på opadgående eller nedafgående formkurve ved jeg ikke. Men i hvert fald et hold der skal være respekt for.

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Av, den bliver svær.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Man skal bestemt ikke undervurdere Ludogorets. I europæisk sammenhæng er de mindst 1 niveau over os. 2x chL og 4 x EL indenfor de seneste år. Det er en svær lodtrækning.

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

I europæisk sammenhæng et langt mere rutineret hold end os, men det er altid svært at vide, hvor den her type hold er i deres cyklus. Da fck toppede deres seneste cyklus slog de dem (ret overbevisende som jeg husker det) over to kampe i 1/16 finalen (hvorefter fck røg til Ajax).
Jeg har ingen ide om Ludo er på peak eller i genopbygning.
Jeg kan se de havde 21-9-1 i seneste sæson i ligaen (hvor modstanderne ikke er skrækindjagende), og har tabt første kamp i denne sæson.
Deres europæiske meritter beskriver steffen am fint
Nogen der følger bulgarsk fodbold tæt, som kan komme den aktuelle form nærmere?

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Det er en svær modstander, det skal der ikke være nogen tvivl om, OG det er på udebane oveni, men jeg vil komme med et lidt andet perspektiv:

Deres elo rating på hhv. clubelo.com og elofootball.com er lavere end vores begge steder. På transfermarkt er deres værdi af spillertruppen meget tæt på vores 32,8 mio mod 38,3 mio euro.

Mit take: Det bliver en meget svær modstander, MEN vi skal simpelthen kunne være med i disse kampe. Jeg kan ikke se, at det her er væsentligt anderledes end at møde fck i parken. Jeg gider ikke høre om flere lærepenge eller andre floskler, det her er en svær modstander, men deres seneste CL ligger i 15/16. De har de seneste tre år spillet EL gruppespil. De er netop, hvor vi gerne vil være (måske lidt bedre ifht. gruppespil). Ikke. mere. pis. Ingen ærefrygt. Spil klogt og VIND!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Der var kun svære modstandere, om det er den ene eller den anden, det handler om hvad vi kommer med og at vi viser vores kvalitet.

Og med tanke på de dårlige præstationer på hjemmebane, og omvendt gode på udebane, så er det vel næsten optimalt at vi skal spille på udebane..

JBT

Indlæg af JBT »

Der er altså ikke rigtig nogen undskyldninger, hvis man tænker på hvordan man ellers kunne have trukket uden om alt det her covid inddeling.

Celtic, Zagreb eller røde stjerne osv kunne være langt værre og så kan man bare ikke længere gemme sig bagved at sige, at det er en svær lodtrækning.

Det er noget andet at sige, at det ikke er hvad man håbede, men man får sgu ikke bedre forudsætninger en det vi ser nu.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Nu må vi se om vi overhovedet må komme til Bulgarien

Besvar