UEFA koefficient:
Re: UEFA koefficient:
Så skulle reglerne for dette års seedning ligge helt fast. Der er intet nyt - vi skal håbe på Barca og Juve
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... e-seedning
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... e-seedning
-
Steffen am
Men der er da ikke noget nyt,
tipsbladet skulle bare tage at læse med på forum her
St. Gallen havde i øvrigt fart på i aften.
6-0!
Bare ærgerligt det er for sent.
Young Boys vandt 1-0 og er dermed schweiziske mestrer og mulige modstandere i kvallen.
Men lad os håbe Barcelona og Juventus stepper op, så det først bliver runde 3 eller 4
tipsbladet skulle bare tage at læse med på forum her
St. Gallen havde i øvrigt fart på i aften.
6-0!
Bare ærgerligt det er for sent.
Young Boys vandt 1-0 og er dermed schweiziske mestrer og mulige modstandere i kvallen.
Men lad os håbe Barcelona og Juventus stepper op, så det først bliver runde 3 eller 4
Kan ikke lige læse ud af artiklen, om både Lyon og Napoli skal ryge ud nu for at sikre vores seedning, eller om et enkelt exit er nok?
-
Steffen am
Og hvis vi kommer i 3 runde i CHL, så er vi sikret seeding i den sidste runde i EL kvaL, hvis vi nu skulle ryge ud i den runde.
Så det er fandme vigtigt at vi vinder den runde
Det der tyrkiske hold er ikke kommet til Parken for at vinde. Jeg er helt sikker på at det er en klubbeslutning at der skal holdes ferie nu, og ikke spilles EL-stævne i Køln! Fokus er på næste sæson - liga og CL!
Men fedt for dansk koefficient. Så vidt jeg husker er der bonuspoint udover sejren i kvartfinalen
Men fedt for dansk koefficient. Så vidt jeg husker er der bonuspoint udover sejren i kvartfinalen
Og så blev det alligevel en lang sommer (altså kort pause) for Fck.
Jeg er dog usikker på, hvor forgyldt de bliver af en kvartfinale
Jeg er dog usikker på, hvor forgyldt de bliver af en kvartfinale
Altså sejren til kvartfinalen...UlveLars skrev: ↑5. aug 2020, 20:25Det der tyrkiske hold er ikke kommet til Parken for at vinde. Jeg er helt sikker på at det er en klubbeslutning at der skal holdes ferie nu, og ikke spilles EL-stævne i Køln! Fokus er på næste sæson - liga og CL!
Tja, godt 10 millioner er selvfølgelig en slat, men ikke noget der rykker dem for alvor.
Tilgengæld får vi koefficientpoint og forhåbentlig et mere slidt fck-hold til næste sæson. Det kan blive dyrt, når vi tilgengæld tager mesterskabet og dermed (CL) gruppespillet
Tilgengæld får vi koefficientpoint og forhåbentlig et mere slidt fck-hold til næste sæson. Det kan blive dyrt, når vi tilgengæld tager mesterskabet og dermed (CL) gruppespillet
Næste sæsons danske mestre er med FCK’s sejr 95% sikre på minimum EL gruppespillet næste år, da et mesterhold starter i CL playoff og taber man den, så ryger direkte i EL gruppespillet.
Det var sgu nok seedning der røg der.
Juventus skal lave 3 basser nu
Juventus skal lave 3 basser nu
Vi er i live igen!!! Kom nu juve
Gruppespil ligger nu virkelig langt væk.